Ff zeuren?

20-11-2012 09:58 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
En dan bedoel ik gezellig met zn allen. Ik trap af:

*pinpas kwijt en bank faalt in het doorvoeren van mijn adreswijziging. Kan ik wéér gaan regelen voordat ik een nieuwe pas kan aanvragen

*laptop stuk in een tijd dat je je scriptie moet schrijven en veel tentamens hebt is niet handig.

*nieuwe laptop icm de hoognodige nieuwe bank en gordijnen is NIET goed voor je spaarrekening (maar het kán wel, dat scheelt dan weer

*mijn college van vanmiddag is op een onmogelijke locatie

*het kamertje waar de kledingkast instaat is ONTPLOFT

*mijn moeder heeft het zwaar en is verdrietig en dat vind ik ook kut.

En nu jullie.
Veel minder geld op mijn rekening dan ik had verwacht ...

Geen zin/inspiratie om essay te schrijven

Koortslip gaat maar niet weg

grrr
Binnenbrandje stofzuiger. De koper van mijn huis is een onbetrouwbare lul.

En de dokter moest net in een spier prikken maar raakte een zenuw. AUw!!!
quote:Kuzu schreef op 20 november 2012 @ 10:22:

wat zijn sommige mensen toch domme irritante belachelijke schepsels+1
Oh ja! Ik wil ook even klagen! Waarom ben ik zo lomp!? Donderdag is een ganglioom onder m'n teentje (naast m'n grote) vandaan gehaald. Best pijnlijk, maar nu ging het wel weer. Kom ik net terug van boodschappen doen, trek ik met die gehechte teen m'n andere schoen uit, zoals ik altijd doe..... Auw!!! Die hele wond weer open, bloed overal en pijn!

En verder is het een rotzooi en vieze bende in huis, omdat ik dus een paar dagen bijna niet kon lopen en zowel man als ik buikgriep hadden. Hij was eigenlijk vrij om voor mij en zoontje te moeten zorgen, maar daar kwam weinig van terecht.

En ondertussen maakt zoonlief er een nog grotere bende van, omdat ik geen puf meer heb om te zeggen dat het niet mag...

Maar ik kan nog wel lachen, hoor!
Waarom, kan ik niet voor een grote groep mensen staan zonder dat ik in een groot gat wil vallen.

En morgen moet ik precies doen waar ik een zo'n hekel aan heb.

Al is hekel niet het goede woord, maar ik kan het niet.

Hakkelen en stakkelen. Wit wegtrekken en geen idee hebben waar ik het over heb, terwijl ik al zeker een week geoefend heb.

Ahhhhhhh, gek word ik ervan.
Galadriel dat had ik vroeger ook. Na 3 jaar studeren rn veel oefenen gaat het al veel beter maar het blijft moeilijk.

Het is gewoon een kutdag. Bankzaken nog niet geregeld want die bus kwam pas over 20 min. Halve middag liggen slapen ipv studeren en nog lui en geen zin om te koken.
Vandaag fijne rookworst moeten eten, terwijl ik zooooo'n zin had in grove rookworst.

(zoiets?)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven