Ff zeuren?
dinsdag 20 november 2012 om 09:58
En dan bedoel ik gezellig met zn allen. Ik trap af:
*pinpas kwijt en bank faalt in het doorvoeren van mijn adreswijziging. Kan ik wéér gaan regelen voordat ik een nieuwe pas kan aanvragen
*laptop stuk in een tijd dat je je scriptie moet schrijven en veel tentamens hebt is niet handig.
*nieuwe laptop icm de hoognodige nieuwe bank en gordijnen is NIET goed voor je spaarrekening (maar het kán wel, dat scheelt dan weer
*mijn college van vanmiddag is op een onmogelijke locatie
*het kamertje waar de kledingkast instaat is ONTPLOFT
*mijn moeder heeft het zwaar en is verdrietig en dat vind ik ook kut.
En nu jullie.
*pinpas kwijt en bank faalt in het doorvoeren van mijn adreswijziging. Kan ik wéér gaan regelen voordat ik een nieuwe pas kan aanvragen
*laptop stuk in een tijd dat je je scriptie moet schrijven en veel tentamens hebt is niet handig.
*nieuwe laptop icm de hoognodige nieuwe bank en gordijnen is NIET goed voor je spaarrekening (maar het kán wel, dat scheelt dan weer
*mijn college van vanmiddag is op een onmogelijke locatie
*het kamertje waar de kledingkast instaat is ONTPLOFT
*mijn moeder heeft het zwaar en is verdrietig en dat vind ik ook kut.
En nu jullie.
dinsdag 20 november 2012 om 10:12
Ik doe mee.
- ik moet zo snel mogelijk gezien worden door een internist maar het ziekenhuis wil eerst een verwijsbrief voor ze een afspraak plannen. Ik heb een verwijsbrief maar ze willen dat de dokter hem faxt.
- huisarts gebeld en de assistente vond het een rare gang van zaken en ging ook moeilijk doen.
-ik voel me alweer grieperig.
-mijn huis is een puinhoop.
-ik moet boodschappen doen.
-mijn laptop loopt steeds vast.
- ik moet zo snel mogelijk gezien worden door een internist maar het ziekenhuis wil eerst een verwijsbrief voor ze een afspraak plannen. Ik heb een verwijsbrief maar ze willen dat de dokter hem faxt.
- huisarts gebeld en de assistente vond het een rare gang van zaken en ging ook moeilijk doen.
-ik voel me alweer grieperig.
-mijn huis is een puinhoop.
-ik moet boodschappen doen.
-mijn laptop loopt steeds vast.
dinsdag 20 november 2012 om 10:19
Gisteren anderhalf uur heen en anderhalf uur terug voor een coaching gesprek. Coach niet aanwezig, volgens collega 1 is ze de hele dag nog niet gezien, half uur gewacht, volgens collega 2 is ze ziek, ik naar huis en een mail sturen. Lees ik vanmorgen haar reactie dat ze 'gewoon in haar kamer zat'. Yeah right! En ik ben malle Pietje...
dinsdag 20 november 2012 om 10:22
İvm herkenbaarheid, klaag ik minder uitgebreid dan ik net hardop tegen mijn konijn heb gedaan, maar wat zijn sommige mensen toch domme irritante belachelijke schepsels.
İk denk dat ik mijn konijn ga leren praten, met hem is vast een nuttiger gesprek te voeren dan met dat onnozele volk.
Oja en ik klaag over de bouwvakkers die de hele buurt aan het renoveren zijn, in onverstaanbaar dialect staan schreeuwen en deze week hadden moeten beginnen aan mijn dak.
Maar ze doen eerst een ander blok dus ben benieuwd wanneer ze komen.
Als ik net bevallen ben waarschijnlijk.
Want tegen de tijd dat dat blok klaar is is er kerstvakantie.
İk denk dat ik mijn konijn ga leren praten, met hem is vast een nuttiger gesprek te voeren dan met dat onnozele volk.
Oja en ik klaag over de bouwvakkers die de hele buurt aan het renoveren zijn, in onverstaanbaar dialect staan schreeuwen en deze week hadden moeten beginnen aan mijn dak.
Maar ze doen eerst een ander blok dus ben benieuwd wanneer ze komen.
Als ik net bevallen ben waarschijnlijk.
Want tegen de tijd dat dat blok klaar is is er kerstvakantie.
dinsdag 20 november 2012 om 10:40
Ik heb een ontstoken of groeiende verstandskies die enorm pijn doet. Heb rot geslapen en slik codeïne met neurofen pijnstillers tegen de pijn. Mijn mond kan nog geen centimeter open en dus is eten ook erg lastig.
De kiezen (ja heb er 2) moet er al 2,5 jaar uit dus het is mijn eigen schuld dat ik nu in deze situatie zit. Maar ik had er geen last van dus heb ik ze lekker laten zitten en nu ben ik denk ik toch echt de pineut.
De kiezen (ja heb er 2) moet er al 2,5 jaar uit dus het is mijn eigen schuld dat ik nu in deze situatie zit. Maar ik had er geen last van dus heb ik ze lekker laten zitten en nu ben ik denk ik toch echt de pineut.
dinsdag 20 november 2012 om 11:04
Ik zeur graag even mee. Ik ben begonnen met het afbouwen van mijn antidepressiva, en dat valt niet mee! Ik voel me somber en labiel en ongezellig en het idee dat dit over gaat helpt geen moer. Ik heb leuke dingen met vriendinnen in het vooruitzicht maar daar heb ik geen zin in. Grrr. Maar van thuis op de bank blijven onder een dekentje word ik ook niet vrolijker dus ik ga toch maar iets doen.
dinsdag 20 november 2012 om 11:16
dinsdag 20 november 2012 om 11:26
Ik heb geen zin meer in werken en ik moet nog zoveel doen. Ik moet eerst over anderhalve week naar San fransisco, dan ben ik 2 dagen thuis en dan ga ik naar Duitsland.
En daar heb ik geen trek in, ik wil gewoon thuis blijven.
Bovendien moet ik ook nog mijn huis leeghalen in de komende 2 week en dan ben ik 3 maanden dakloos.
En daar heb ik geen trek in, ik wil gewoon thuis blijven.
Bovendien moet ik ook nog mijn huis leeghalen in de komende 2 week en dan ben ik 3 maanden dakloos.
dinsdag 20 november 2012 om 11:30
- Langer onderweg zijn dan daadwerkelijk werken.. word ik niet vrolijk van!
- Wachten op een te hoge rekening
- Belastinggeld wat nog steeds niet op mijn rekening staat
- Treinkaartjes die belachelijk duur zijn tegenwoordig
- Te veel geld uitgeven, te weinig verdienen
- Geen mooie nieuwe laarzen kunnen vinden, terwijl de andere nu toch echt aan vervanging toe zijn
- De verwarming die er bijna niet tegen kan stoken, tocht in huis!
- Wachten op een te hoge rekening
- Belastinggeld wat nog steeds niet op mijn rekening staat
- Treinkaartjes die belachelijk duur zijn tegenwoordig
- Te veel geld uitgeven, te weinig verdienen
- Geen mooie nieuwe laarzen kunnen vinden, terwijl de andere nu toch echt aan vervanging toe zijn
- De verwarming die er bijna niet tegen kan stoken, tocht in huis!