Wakker?! nog, al, weer, nog steeds etc.

24-10-2012 01:27 3148 berichten
Alle reacties Link kopieren
Succes vandaag MV!
quote:bankje schreef op 19 november 2012 @ 07:44:

Succes vandaag MV!

Dank je. Brrrr wat zie ik er tegenop. Zeker ook omdat Floyd als reserve mee moet. Zon gedoe met 2 van die zware kooien en een tas met spullen. Ik ga zo maar even het animatiefilmpje nog een keer goed bekijken wat Bo precies moet doen.

Hoe is het met jou Bankje?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik geniet nog steeds van mijn "vakantie" Maar mocht je een baan voor me hebben dan hou ik aanbevolen.
Succes Mv vandaag!

Fijne dag allemaal!
Ik snap er niets van. Ik ben mijn kattentuigje kwijt die ik nodig heb. Ook de reserve is weg. Altijd ligt het in het kattenkastje en nu dus niet meer. En de vaste weekendtas die voor de katten is ook niet. Snap er helemaal niets van. Krijg er de zenuwen van.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Adem in adem uit m_v.

Heb je deze gister misschien al klaar gezet? Dat je niet meer weet waar (dit zou mij over komen )

Alles komt goed! Succes en probeer er ook van te genieten. Jullie kunnen het!
quote:meesje2010 schreef op 19 november 2012 @ 08:41:

Adem in adem uit m_v.

Heb je deze gister misschien al klaar gezet? Dat je niet meer weet waar (dit zou mij over komen )

Alles komt goed! Succes en probeer er ook van te genieten. Jullie kunnen het!

Nee ik heb gister de 2 kooien klaargezet, niets, de weekendtas die altijd klaar staat heb ik gepakt. Ik dacht dat de tuigjes daarin zaten. Tas is zwart en de tuigjes ook dus heb het niet goed gezien, ik dacht dat ik ze erin zag, nog gevoeld maar nu vanochtend blijkt dat een ander touwtje te zijn. Ik ga maar even snel naar Ranzijn zo om 1 tuigje te kopen. Ik heb er iig 1 nodig.

Ik heb gelukkig van iemand de tomtom kunnen lenen dus mijn grootste stress het autorijden en ondertussen kaartlezen is weg. Tomtom had ik van het weekend al getest en ingesteld. Ben niet bekend ermee dus even een test mee gedaan.
Goedemorgen!

Succes vandaag Mleen, komt vast allemaal goed!
Wat een stress, de dierenspeciaalzaken hier zijn pas om 1 uur open. Dus even naar Hornbach gegaan. Niet het tuigje wat ik zoek. Heb ook een tuigje van een chiwawa meegenomen. Zo maar even passen welke het beste zit. Mocht die niet goed zit morgen dan terugbrengen.

Ik had bij 1 voet een pijn, ik kon amper lopen, dacht dat misschien een nagel te lang was (had net geen sokken aan), kom ik thuis, zie ik dat er een kattenspeeltje in de punt zat -grijnz- .

Deze;

Zie me zo al lekker stoeien met Bo;

Of snel verstoppen;

Nou ik moet zo zelf nog even opmaken en om 11 uur wil ik weg.

Tot vanavond. Fijne dag allemaal.
goedemiddag, MV hoop dat reis met tom-tom goed ging en je beetje relaxt op bestemming bent aangekomen.
Zo ben weer thuis. Ben he-le-maal kapot. Wat vermoeiend. Op een gegeven moment had Bo geen zin meer, dan kan je roepen en lokken maar dan houdt het op. Rende die snel naar de bank om daar te gaan liggen.

Ik heb spierpijn van zitten op de grond, dan weer staan en dat 100 x. Nee 2,5 uur lang.

Ben zeer benieuwd hoe het filmpje gaat worden, ze laten het nog weten. Maar was verder erg leuk, hele leuke en aardige mensen.

Blij dat ik niet meer hoef te koken, ik doe niets meer vanavond. Behalve mijn declaratieformulier insturen .

Wilde Bo wel doen wat er van hem gevraagd werd?
quote:AnneRoos74 schreef op 19 november 2012 @ 21:00:

Wilde Bo wel doen wat er van hem gevraagd werd?

Hij was een beetje eigenwijs vandaag. Hij moest bijv een lege doos met zijn voorpootjes duwen maar hij sprong op de (dichte) bovenkant, viel door de doos heen en ging heerlijk genietend liggen in die doos .

En ik moest ook zo lachen, of wij allemaal, hij kan normaal zo theatraal gapen maar nu even niet -grijnz- , werd een bank voor hem gehaald en op de plek gezet waar de opnamens waren en hij ging lekker liggen waar het niet de bedoeling was. En 1 van de mensen had zich achter de leuning verstopt en hij was er naar toe gelopen om te kijken wat ze aan het doen was, wat zij niet wist, dus toen ze heel voorzichtig over de rand keek stond ze oog in oog met hem, hij was echt zo aan het kijken van `wat ben jij nou aan het doen? `, ja zo is het niet grappig maar wij zeiden niets en het was zo komisch om te zien. Denk zon verhaal `daar had je bij moeten zijn`.
Haha hij gedroeg zich dus zoals een kat hoort te doen, lekker eigenwijs.
quote:AnneRoos74 schreef op 19 november 2012 @ 21:21:

Haha hij gedroeg zich dus zoals een kat hoort te doen, lekker eigenwijs.Idd. Ach dat maakt hem ook `uniek`. Soms op bepaalde momenten lastig, maar beetje de humor van inzien. Katten zijn gewoon geen honden die meer op commando doen. Ben al blij dat hij wel op commando naar de kattenbak gaat zodat ik nooit een jengelende kat in de auto of op de set heb dat hij moet plassen .
Fijne avond verder. De wekker gaat weer heel vroeg..

Weltrusten voor straks
quote:AnneRoos74 schreef op 19 november 2012 @ 22:00:

Fijne avond verder. De wekker gaat weer heel vroeg..

Weltrusten voor straksTruste Anne. Hier gaat ook de wekker vroeg, griepprik halen en een gezellig onderzoekje.
Fijn dat het gelukt is MV. Het mooist van alles is dat je geen paniek hebt gehad. Btje stress is normaal hoor. Fijn.
quote:zegmaarAns schreef op 19 november 2012 @ 22:35:

Fijn dat het gelukt is MV. Het mooist van alles is dat je geen paniek hebt gehad. Btje stress is normaal hoor. Fijn.

Ja is ook zo. Ik was er wel erg bang voor maar heb alleen erge spierpijn omdat ik op betonnen grond heb gezeten. Dus dat is zeker fijn voor de toekomst dat ik mij minder zorgen maak vooraf.

Wanneer moet jij weer naar de pijnpoli?

Ik zit dat van Marianne Vaatstra te kijken, wat triest allemaal wat het meisje is overkomen.
Ik wacht op een telefoontje MV. Als uit de foto blijkt dat wervel verder verschoven is moet de dokter met orthopeed overleggen. Pijnblokkade kan indien het niet verslechterd is pas na de kerst. Is ook geen ramp hoor, ik heb er nu al zo lang last van.
Goeiemorgen,

Zo was al om 9 uur bij de huisarts. Had nog gebeld of ik het kon verschuiven maar ik kwam er niet onderuit , gelukkig nu weer voor 5 jaar vanaf.
Fijn MV,dat het zo goed gegaan is met Bo en jou..

Ik heb nu andere pijnstillers gekocht. Ibuprofen 200mg. die helpen wél tegen de pijn.

Moet nog wel opletten hoe ik ga zitten,maar de pijn is beduidend minder.

Komen Moonlight en leentjedb niet meer op dit topic?
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Ah wat fijn Bron dat die pillen wel werken, of iig beter dan die andere. Anders via je ha ze vragen, mochten ze dan niet meer werken dan kan je ze in overleg misschien nog iets verhogen. Of zijn deze al via je ha?

Vanmiddag gehoord dat iemand die ik heel goed kende vroeger, nu op .. jarige leeftijd (maar 5 jaar ouder dan dat ik ben) is overleden aan kanker. Ik wil morgen een kaartje sturen maar weet nog niets wat ik erop moet zetten. Ben er al de hele middag naar van.
Hé bah,MV. Geloof meteen dat je daar niet goed van bent..

En als het uit je hart komt is het altijd goed wat erop staat op het kaartje.

Ik heb de ibruprofen bij de drogist gehaald.
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Ja ik heb de goede woorden gevonden. Morgen gooi ik de kaart op de bus.

Ik snak nu al naar donderdag. Morgen weer een drukke dag van 10 tot 4 weg. Wel leuk dat ik morgen ook weer de acupunctuur kan voortzetten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven