Topic parodie deel twee.

16-09-2012 11:18 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wegens overweldigend succes; deel twee.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Starshine schreef op 20 november 2012 @ 14:58:

niet, Badr is Badr, Innocentius is een paus (1 t/m 10 of zow)Gaius Plebejus:
quote:Pompadoer schreef op 20 november 2012 @ 14:55:

Badrus est innocentiusMotto!
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
quote:Eleonora schreef op 20 november 2012 @ 13:26:

Hoewel iedereen op dit forum eigenlijk te dom is om het te begrijpen ga ik nu een zin in het Latijn neerzetten, met de vertaling er bij, omdat nu eenmaal niet iedereen zo intelligent is als ik denk te zijn.

Ad Fundum. (tot de bodem)Nouja, die zin kent toch iedereen die Asterix en Obelix leest?
Later is nu
quote:Dreamer schreef op 20 november 2012 @ 15:16:

[...]

Nouja, die zin kent toch iedereen die Asterix en Obelix leest?Wát, zoals iedereen weet, net als Kuifje, strips voor hoogopgeleiden zijn.
Oké, maar bij Asterix en Obelix piesen ze dus niet tegen de wind in en ze verkopen het ook niet, dus ik snap het toch niet helemaal

Gelukkig heb ik een slimme en serene uitstraling, dus hoef ik mij niet te bewijzen met domme Griekse zinnetjes.
Later is nu
O, wat mis ik de lessen Griek en Latijns.
Ik mis voornamelijk de tekenlessen..
Later is nu
quote:foxytoxy schreef op 20 november 2012 @ 15:40:

Jah, want dat kreeg jij, op het LBO.

Tuuk.
quote:foxytoxy schreef op 20 november 2012 @ 15:40:

Je valt hiermee ongelofelijk door de mand. Elke echte gymnasiast ziet direkt wat er fout aan deze zin is.

Nepperd!

Ik voel me altijd zo ontgoocheld als iemand op internet niet blijkt te zijn wie hij of zij zegt te zijn...
Voor jou een teleurstelling, voor mij een opluchting. Nu ik uit de kast ben als LBO-er hoef ik eindelijk niet meer al mijn posts bij elkaar te googelen.
Ik wil ook nog wel even kwijt dat ik de laatste tijd heel veel gepest ben op dit forum. Geeft niets, ik kan daar best tegen.

Maar elke keer die uitgesproken gymnasiofobie op dit forum!

Ik schrik er elke keer van dat men het blijkbaar heel gewoon vindt om gymnasiast als scheldwoord te gebruiken.
quote:foxytoxy schreef op 20 november 2012 @ 19:13:

Voor jou een teleurstelling, voor mij een opluchting. Nu ik uit de kast ben als LBO-er hoef ik eindelijk niet meer al mijn posts bij elkaar te googelen.

En jij denkt dat ik dit nog geloof?

Gymnasiast dat je er bent!
Miepnietzo, ik zou graag op je reageren maar ik moet eerst even lezen wat Dalrymple hierover te melden heeft.
quote:wiezewo schreef op 20 november 2012 @ 19:15:

Ik wil ook nog wel even kwijt dat ik de laatste tijd heel veel gepest ben op dit forum. Geeft niets, ik kan daar best tegen.

Maar elke keer die uitgesproken gymnasiofobie op dit forum!

Ik schrik er elke keer van dat men het blijkbaar heel gewoon vindt om gymnasiast als scheldwoord te gebruiken.Huilie. Ik heb niks tegen gymnasiasten, sterker nog sommige van mijn vrienden zijn gymnasiasten en daar schaam ik me helemaal niet voor. Ik ga rustig een kopje koffie met ze drinken als het moet, en ik noem ze gewoon gympie, of stuut, of brilsmurf en dat vinden ze helemaal niet erg.
Mag ik zeggen dat ik het heel erg vindt dat dit topic getagd wordt met woorden als 'parodie', 'hilarisch' etc. Alsof het niet echt is allemaal. >:-(
Tagtime geeft maar toe dat je het zelf was.
quote:foxytoxy schreef op 20 november 2012 @ 19:23:

Miepnietzo, ik zou graag op je reageren maar ik moet eerst even lezen wat Dalrymple hierover te melden heeft.Dat vind ik nou zo flauw, die groepjesvorming hier op het forum. En dan nog wat: die Dalrymple is hier al lang weg en heeft zich laten anonimiseren, want ik kon haar helemaal niet vinden via de zoekfunctie!
quote:Starshine schreef op 20 november 2012 @ 20:18:

Mag ik zeggen dat ik het heel erg vindt dat dit topic getagd wordt met woorden als 'parodie', 'hilarisch' etc. Alsof het niet echt is allemaal. >:-(Ik heb even een IP-check laten doen door de mods, en ik geef je nu eerst nog de kans om te bekennen dat je het zelf was voor ik je ontmasker.
Help aub!

Kun je met een V-tech ook foto's uitwisselen als je aan het chatten ben? Ik had een leuk gesprek met een gruwelijke jongen die vroeg of ik een foto had ik zij ja maar ik weet niet of het kan. Ik moet zo weer online dus het is echt super belangrijk willen jullie het meteen laten weten!

Pompa15
Nee

en als wel

niet doen
Later is nu
quote:wiezewo schreef op 21 november 2012 @ 10:24:

[...]

Ik heb even een IP-check laten doen door de mods, en ik geef je nu eerst nog de kans om te bekennen dat je het zelf was voor ik je ontmasker.

djeez, get a life.

Ik stip alleen aan dat er mensen zijn (ik noem geen namen, men weet zelf wel wie ze zijn), die dit bloedserieuze topic wegzetten als nep. Maar dat kun je dus niet zeggen op dit forum, want de klokkenluider wordt zelf opgehangen.

Besef je je wel dat ook JIJ door de anonieme taggerT als troll wordt weggezet?

Tenzij jij dus de tagger bent.....
quote:Pompadoer schreef op 21 november 2012 @ 10:30:

Help aub!

Kun je met een V-tech ook foto's uitwisselen als je aan het chatten ben? Ik had een leuk gesprek met een gruwelijke jongen die vroeg of ik een foto had ik zij ja maar ik weet niet of het kan. Ik moet zo weer online dus het is echt super belangrijk willen jullie het meteen laten weten!

Pompa15ja ut kan wel maar dan moet je eerst vtech chatnshare installeren dat is tekoop voor 89,95 bij bart smid als je dat te duur vind kosten ken je ook het programaatje downloaden van de vtech-hacksit (www.illegaaltech.org.nl) maar dan heb je weer kans op virusen dus daarvoor moet je eerst nog even een firewall installeren (kost ook weer 109,95 bij norton) dus dat eerts ook gratis downloadsen dus. Wel uitkijken dat je daarmee geen trojans binnenhaalt misschien is het een beter idee gewoon met die gast af te spreken bij de mac
Het kan ook veel simpeler:

Als de DNS-client de DNS-server kan aanroepen met de opdracht Ping, controleer dan of de DNS-server is gestart en of deze in staat is om te luisteren naar en te reageren op clientquery's. Gebruik de opdracht nslookup om na te gaan of de server kan reageren op DNS-clients.
Help aub! Wat zijn aardappels?

Ik had net op de chat met die leuke jonge over lekker eten. Hij hout van aardappel ik heb dat nog nooit gehad wij eten alleen patat maar ik had gezegt dat het mijn favoeten is. Hij zij dan kom ik n keer bij je eten maar ik weet niet wat aardappels zijn en waar kan ik die kopen en zijn er lekkere resepten die heel weinig kosten en in 5 min klaar zijn (of minder mag ook). Over een halfuur gaan we weer chatten dit is echt onwijs belangrijk voor mij!

Pompa 15
lastige vraag hoor. Maar ik zal proberen hem zo goed mogelijk te beantwoorden:

aardappels werden vroeger heel veel in nederland gegeten, maar nu eten we vaker rijst of pasta. Als je een goed gesorteerde groenteboer of natuurwinkel in de buurt hebt, kun je daar wel aardappels kopen denk ik.

Een recept van 5 minuten lukt niet. Volgens vergetengroente.nl moet je aardappels schillen en dan 20 minuten koken.

en verder: volgende keer niet meer liegen he meisje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven