Werk & Studie alle pijlers

even juichen

21-11-2012 19:11 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mag ik hier even juichen ? Want verder kan ik het nog nergens neerzetten..

Mijn man krijgt na 2 jaarcontracten zijn vaste aanstelling per 1-1 ! Dat is hem gister verteld..! Jeuj ! En dat vinden we erg fijn. Hij is al "wat ouder" en we waren al blij dat na het faillissement van vorige bedrijf dat hij zo snel wat anders vond en dan nu een vaste aanstelling..

HIj is , uiteraard, erg blij.. Je weet maar nooit tegenwoordig..

Natuurlijk ben ik pas écht blij als ik het ondertekende contract (met hopelijk een hoger salaris) thuis krijg met een blije man.. maar tot die tijd juich al heeel voorzichtig !

Dus.
Gefeliciteerd!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Gefeliciteerd!
Jeuh! Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd! Dat is goed nieuws. Lekker he, weer een vast inkomen zonder angst dat je geen contractverlenging krijgt. Geniet er van!
Heerlijk nieuws is dat! Gefeliciteerd!!
Gefeliciteerd!!
Van harte gefeliciteerd.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
Goed zo!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Wat goed, gefeliciteerd!
Gefeliciteerd!

Ik kan me voorstellen dat je even wilt juichen.
Never give up hope.
Wat lekker dat ik het ergens neer kon zetten.. Op FB vond ik het nog te link.. En hier kent toch niemand me IRL (toch ? )
Gefeliciteerd! En ik wil je topic niet overnemen maar ook ik zit met iets dat ik nog niet in de groep wil gooien! Ik zit vanaf januari thuis en heb vanmorgen een voorstel ontvangen! Heb een paar punten waarop ik wil onderhandelen dus nig even spannend! Blij!!!
Gefeliciteerd beiden!
Wat fijn!

Ik kan me voorstellen dat jullie juichen!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Wat fijn! Van harte!!!
Dat is nog is positief nieuws in mindere tijden
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
Gefeliciteerd! Wat enorm fijn voor jullie.
quote:poldervrouw schreef op 21 november 2012 @ 19:36:

Wat lekker dat ik het ergens neer kon zetten.. Op FB vond ik het nog te link.. En hier kent toch niemand me IRL (toch ? )

JIj ben toch die ene?

*geen idee dus*
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Gefeliciteerd alvast met het goede nieuws! Geniet samen en toast op de toekomst, knufff
Gefeliciteerd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven