Het Viva-mannen kletstopic deel 2
zaterdag 17 november 2012 om 23:32
In dit topic kunnen de mannen leden* van dit forum elkaar treffen. Wat hopen we als mannen forummers nu juist op een vrouwen-forum te vinden? Wat vinden we van de manier waarop we als mannen forummers worden bejegend? Welke mannelijke onderwerpen of invalshoeken kunnen we niet in andere topics kwijt?
*Bij gelijke geschiktheid wordt de voorkeur gegeven aan een vrouw of iemand uit een minderheidsgroep.
*Bij gelijke geschiktheid wordt de voorkeur gegeven aan een vrouw of iemand uit een minderheidsgroep.
woensdag 21 november 2012 om 23:14
quote:palanja schreef op 21 november 2012 @ 23:12:
[...]
Óf je hebt gewoon veel BaBBeLS
Nee, serieus. Zonder te pochen; ik rij gewoon met alle kerels mee. En die rijden dan gewoon serieus door. Ik rij gewoon als een vent
Iedere mannelijke motorrijder z'n droom
[...]
Óf je hebt gewoon veel BaBBeLS
Nee, serieus. Zonder te pochen; ik rij gewoon met alle kerels mee. En die rijden dan gewoon serieus door. Ik rij gewoon als een vent
Iedere mannelijke motorrijder z'n droom
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
woensdag 21 november 2012 om 23:20
quote:DeeDee86 schreef op 21 november 2012 @ 23:14:
Tss palanja, je hebt r toch geen moeite mee hè, zo'n stoere vrouw?!
Integendeel.....
Alleen word je in deze geëmancipeerde wereld natuurlijk wel de maat genomen.
Tss palanja, je hebt r toch geen moeite mee hè, zo'n stoere vrouw?!
Integendeel.....
Alleen word je in deze geëmancipeerde wereld natuurlijk wel de maat genomen.
Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
woensdag 21 november 2012 om 23:21
quote:Miss.Innuendo schreef op 21 november 2012 @ 23:14:
[...]
Iedere mannelijke motorrijder z'n droom Wat voor motor rij je?
[...]
Iedere mannelijke motorrijder z'n droom Wat voor motor rij je?
Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
woensdag 21 november 2012 om 23:25
quote:Miss.Innuendo schreef op 21 november 2012 @ 23:02:
[...]
Is prima hoor, ik heb afgelopen jaar 15.000 km gereden, waarvan ruim 3.500 in de Alpen
Passo Stelvio wel eens gereden?
Nog niet. Maar geloof me: op het circuit slijten je banden harder dan op welke openbare weg dan ook. Vooral de zijkanten. Geldt trouwens ook voor je laarzen.
Op wat voor motor rijd je eigenlijk ?
[...]
Is prima hoor, ik heb afgelopen jaar 15.000 km gereden, waarvan ruim 3.500 in de Alpen
Passo Stelvio wel eens gereden?
Nog niet. Maar geloof me: op het circuit slijten je banden harder dan op welke openbare weg dan ook. Vooral de zijkanten. Geldt trouwens ook voor je laarzen.
Op wat voor motor rijd je eigenlijk ?
Polygamie = intensieve vrouwhouderij