Topic parodie deel twee.
woensdag 21 november 2012 om 14:54
woensdag 21 november 2012 om 15:53
OHja, je hebt ook zakjes aardappelpuree Dat is zonder groene stukjes, zag ik. Is dat ook een idee? Maak je op dezelfde manier als de stamppot. (stond ook in het zelfde vak hoor en het leek heel erg op elkaar, alleen is de stamppot dan gespikkeld)
Wat eet je daar eigenlijk bij, bij aardappelen? Sju? En hoe maak je dat dan? Sjonge, ingewikkeld hoor, zo'n date. Vertel 'm lekker dat ie bij z'n moeder gaat eten, als hij wil eten zoals hij thuis deet
Wat eet je daar eigenlijk bij, bij aardappelen? Sju? En hoe maak je dat dan? Sjonge, ingewikkeld hoor, zo'n date. Vertel 'm lekker dat ie bij z'n moeder gaat eten, als hij wil eten zoals hij thuis deet
Later is nu
woensdag 21 november 2012 om 15:55
Pff.. schriftelijke cursus filosofie. Dat kan toch nooit. Over filosifo moet je bómen. Dus daarvoor moet je met een stel het bos in. Dat kan niet he, schriftelijk. Of ga je soms allemaal in een ander bos zitten.
nee, ik dee bijvb mijn cursus pychsologie gewoon in het buurtcentrum. Lekker dichtbij, kinderoppas in het pand en maar blaadjes roken bomen.
nee, ik dee bijvb mijn cursus pychsologie gewoon in het buurtcentrum. Lekker dichtbij, kinderoppas in het pand en maar blaadjes roken bomen.
Later is nu
woensdag 21 november 2012 om 16:02
Ja, het leek me ook al vreemd, die sju. Ik las het ergens. Rare mensen toch met hen eetgewoonten
Ik zag ook hier op de pijler 'koken' dat er mensen zijn die 2 sterren willen eten. Dat kan toch helemaal niet? Een ster kun je toch niet uit de lucht plukken ofsow? Ik zou er haast op reageren, maar dat doe ik maar niet. Laat maar in de waan.
Ik zag ook hier op de pijler 'koken' dat er mensen zijn die 2 sterren willen eten. Dat kan toch helemaal niet? Een ster kun je toch niet uit de lucht plukken ofsow? Ik zou er haast op reageren, maar dat doe ik maar niet. Laat maar in de waan.
Later is nu
woensdag 21 november 2012 om 16:20
Nou het bleek dus een grapje te zijn van die aardappels hahaha hij houd ook gewoon van patat en als het gezont moet appelmoesse derbij. ik ben blij man ik zag me al aan de slag met die ballen er zat gewoon nog modder aan echt waar! Ik drink altijd fanta bij me crassant. En weet je hij OOK! Ik ga hem steeds leuker vinden ook al heeft hij wel een beetje oud hoofd voor 17 jaar Ja het was gelukt met de vtech
woensdag 21 november 2012 om 21:13
quote:foxytoxy schreef op 21 november 2012 @ 15:50:
[...]
Wat kan ik toch genieten van jouw wijze posts. Kort, maar toch genuanceerd. Hoe dóe je het.Overdreven weer. Elkaar veren in de reet steken. Altijd hetzelfde in dit soort topics. Mij maakt het niet uit. Ik zit niet te wachten op complimenten van vreemden. Het is maar internet.
[...]
Wat kan ik toch genieten van jouw wijze posts. Kort, maar toch genuanceerd. Hoe dóe je het.Overdreven weer. Elkaar veren in de reet steken. Altijd hetzelfde in dit soort topics. Mij maakt het niet uit. Ik zit niet te wachten op complimenten van vreemden. Het is maar internet.
woensdag 21 november 2012 om 23:23
Eleomanda, ik heb enorm last van mijn volle maan chakra, die loopt bij mij via mijn bovenste nekwervel kruislinks onder de oksel naar de navel, dan verdwijnt ie en bij de knie is ie er weer.
Is dat vanwege een trauma in mijn jeugd of is het een aangeboren afwijking? Ik heb het defect opgespoord met de wichelroede trouwens
Is dat vanwege een trauma in mijn jeugd of is het een aangeboren afwijking? Ik heb het defect opgespoord met de wichelroede trouwens