Het Viva-mannen kletstopic deel 2
zaterdag 17 november 2012 om 23:32
In dit topic kunnen de mannen leden* van dit forum elkaar treffen. Wat hopen we als mannen forummers nu juist op een vrouwen-forum te vinden? Wat vinden we van de manier waarop we als mannen forummers worden bejegend? Welke mannelijke onderwerpen of invalshoeken kunnen we niet in andere topics kwijt?
*Bij gelijke geschiktheid wordt de voorkeur gegeven aan een vrouw of iemand uit een minderheidsgroep.
*Bij gelijke geschiktheid wordt de voorkeur gegeven aan een vrouw of iemand uit een minderheidsgroep.
woensdag 21 november 2012 om 23:38
quote:Donkeyshot schreef op 21 november 2012 @ 23:25:
[...]
Nog niet. Maar geloof me: op het circuit slijten je banden harder dan op welke openbare weg dan ook. Vooral de zijkanten. Geldt trouwens ook voor je laarzen.
Op wat voor motor rijd je eigenlijk ?
Ik ben er nog net even...
*poef*.
[...]
Nog niet. Maar geloof me: op het circuit slijten je banden harder dan op welke openbare weg dan ook. Vooral de zijkanten. Geldt trouwens ook voor je laarzen.
Op wat voor motor rijd je eigenlijk ?
Ik ben er nog net even...
*poef*.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
woensdag 21 november 2012 om 23:42
quote:Miss.Innuendo schreef op 21 november 2012 @ 23:39:
[...]
Mag ik die mailen? Doe even je mailadres in dat geval
*grijpt kans*
nickname@hetemail.nl
[...]
Mag ik die mailen? Doe even je mailadres in dat geval
*grijpt kans*
nickname@hetemail.nl
woensdag 21 november 2012 om 23:45
woensdag 21 november 2012 om 23:50
Mijn kneesliders slijten niet want ik houd mijn knieen tegen de tank, doe niet aan de vlinderslag (en ik weet van wannabe coureurs die hun kneesliders afslijten met een slijptol ... )
Een GS ? Hmmm dat is nou niet bepaald mijn favoriet.
Nog niet zo erg als een Goldwing maar toch: ik hou niet van het boxerconcept. Te breed motorblok.
De nieuwe 4- en 6 cylinder sportmotoren die BMW nu op de markt brengt vind ik overigens wel gaaf.
Zelf rijd ik op een driepitter (Triumph Daytona T 595).
Gaaf ding, mooi geluid ook. Motor met karakter.
Nog niet zo erg als een Goldwing maar toch: ik hou niet van het boxerconcept. Te breed motorblok.
De nieuwe 4- en 6 cylinder sportmotoren die BMW nu op de markt brengt vind ik overigens wel gaaf.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
woensdag 21 november 2012 om 23:53
quote:Donkeyshot schreef op 21 november 2012 @ 23:50:
Mijn kneesliders slijten niet want ik houd mijn knieen tegen de tank, doe niet aan de vlinderslag.
Ik heb niet de boxer uitvoering maar het rotax blok.
En zelf zou ik dit een paar jaar terug ook niet geloofd hebben, hoor...ik zou iedereen voor gek versleten hebben.
Maar ja, een aantal redenen brachten me tot die keuze, zullen we maar zeggen. Snelheid, overtredingen, ongelukken, etc.
Driepitter is leuk. Heb een tijdje terug op de Triumph Tiger 800 proefgereden, ook 3 cilinder. Ik ben zelf na ruim 2 jaar nog steeds geen vriendjes met mijn 2 cilinder. Vermaak me prima hoor, maar het is geen 4 cilinder waar mijn hart toch meer ligt.
Mijn kneesliders slijten niet want ik houd mijn knieen tegen de tank, doe niet aan de vlinderslag.
En zelf zou ik dit een paar jaar terug ook niet geloofd hebben, hoor...ik zou iedereen voor gek versleten hebben.
Maar ja, een aantal redenen brachten me tot die keuze, zullen we maar zeggen. Snelheid, overtredingen, ongelukken, etc.
Driepitter is leuk. Heb een tijdje terug op de Triumph Tiger 800 proefgereden, ook 3 cilinder. Ik ben zelf na ruim 2 jaar nog steeds geen vriendjes met mijn 2 cilinder. Vermaak me prima hoor, maar het is geen 4 cilinder waar mijn hart toch meer ligt.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
donderdag 22 november 2012 om 00:06
quote:Miss.Innuendo schreef op 21 november 2012 @ 23:53:
[...]
Ow ok .. je hebt de 800 cc paralleltwin ? Dat spreekt me al weer meer aan. Viercylinders zijn mij te gladjes, en te weinig power onderin. Vooral die Japanse naaimachines die je over de 10.000 toeren moet jagen voordat er echt iets gebeurt in het vooronder.
MIjn volgende motor wordt waarschijnlijk de nieuwe Tiger 1200.
Grote driepitter allroad met cardan, gaaf ding. Je kan er heerlijk mee sturen maar er kan ook een volledige kofferset op en dan kan je er mee op vakantie. Met mijn huidige supersport is dat niet te doen. Naar Tirol hebben we de motoren op een trailer gezet en die achter mijn auto gehangen.
[...]
Ow ok .. je hebt de 800 cc paralleltwin ? Dat spreekt me al weer meer aan. Viercylinders zijn mij te gladjes, en te weinig power onderin. Vooral die Japanse naaimachines die je over de 10.000 toeren moet jagen voordat er echt iets gebeurt in het vooronder.
MIjn volgende motor wordt waarschijnlijk de nieuwe Tiger 1200.
Grote driepitter allroad met cardan, gaaf ding. Je kan er heerlijk mee sturen maar er kan ook een volledige kofferset op en dan kan je er mee op vakantie. Met mijn huidige supersport is dat niet te doen. Naar Tirol hebben we de motoren op een trailer gezet en die achter mijn auto gehangen.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij