Het Viva-mannen kletstopic deel 2

17-11-2012 23:32 3003 berichten
In dit topic kunnen de mannen leden* van dit forum elkaar treffen. Wat hopen we als mannen forummers nu juist op een vrouwen-forum te vinden? Wat vinden we van de manier waarop we als mannen forummers worden bejegend? Welke mannelijke onderwerpen of invalshoeken kunnen we niet in andere topics kwijt?

*Bij gelijke geschiktheid wordt de voorkeur gegeven aan een vrouw of iemand uit een minderheidsgroep.

Wat vind jij?

Totaal aantal stemmen: 27

Ja (67%)
Nee (33%)
quote:pimpelmeesje67 schreef op 22 november 2012 @ 08:46:

[...]

Sorry hoor, ik ga in de wijvenjankmodus.

Door m'n been kan ik zelf geen boodschappen doen, dus kan nu geen bonen kopen, maar moet wachten.

Door m'n been en longen ben ik gestopt met roken en ik heb zooooooo'n trek in een peuk.

* wijvenjankmodus uit *

Dat lucht op...

Geen wijven op het topic hé

Niet roken is alleen maar goed. Geen koffie is echter een schending van mensenrechten. Wát een verschrikking
Alle reacties Link kopieren
quote:Donkeyshot schreef op 22 november 2012 @ 09:41:

[...]

We moeten wel, anders wil straks iedereen mee naar Tirol.

Het moet wel een beetje exclusief blijven hè ?

En bovendien: zoveel plek hebben we ook niet achterop onze motoren dus anders wordt het vechten. Miss I rijdt haar eigen motor dus dat levert bonuspunten op.

Oh ja, er is nòg een eis: je moet al een tijdje gezellig meekletsen in het Brandende Vragen topic want van daaruit worden de meets georganiseerd. Bijna vergeten

Nou, vanwege deze laatste eis val ik dan helaas toch nog af

De rest gaat namelijk wel lukken.

Goedemorgen!
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
En Pimpel, sterkte....ik zou ook gek worden
quote:Donkeyshot schreef op 22 november 2012 @ 08:34:

[...]

Keep on dreaming; ik heb geen seconde moeite gehad met jou bij te houden. Wel heb ik me af en te wat laten afzakken omdat de geur van verbrande olie overweldigend werd, zo vlak achter dat walmende frietkot op wielen van jou

(TAM vult na elk rit een halve liter motorolie bij. Of was het nou een hele ? )Herkenbaar. Heeft ie wel een echte. Als het niet zo was moet je je zorgen gaan maken volgens mij, hahahaha....
Zo dan! Ben je even een paar avonden mannen entertainen, is het alweer bijna tijd voor deel 3!

en nu heb ik alle foto's gemist.

Toch maar eens met werkgever gaan praten, over internet-plichten die ik heb, en ook op de werkvloer moet na komen...
Goedemorgen

Wat een drukte zeg!

En Pimpel, geen koffie?? Voor mij ook echt een drama hoor!!
quote:DeeDee86 schreef op 22 november 2012 @ 09:08:

en nog eentje voor de mannen

[img]http://i274.photobucket.com/albums/jj26 ... r_girl.jpg[/img]

zo, en nu ga k aan de slag!bedankt DeeDee je bijdrage wordt erg gewaardeerd
Damn..ik heb een hoop gemist!

Mijn poes is trouwens aan het zeuren

Moet wel een mannentopic blijven hè?

als ik vertel dat het om een dikke rode kater gaat die al de hele morgen aan het mauwen is, is het effect weg
Môgge... Zo, heb mijn koffie weer op (sorry Pimpel!) en nu moet ik gaan doen of ik een braaf huischvrouwtje ben... Blergh!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
quote:Hasse88 schreef op 22 november 2012 @ 11:01:

Môgge... Zo, heb mijn koffie weer op (sorry Pimpel!) en nu moet ik gaan doen of ik een braaf huischvrouwtje ben... Blergh!Overdag is zij een braaf huischvrouwke, maar als het donker valt, transformeert zij in een fatale mannenverslindster ...
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:secondhandsuus schreef op 22 november 2012 @ 10:19:

Toch maar eens met werkgever gaan praten, over internet-plichten die ik heb, en ook op de werkvloer moet na komen...Goed verhaal. Kat in't bakkie, kan niet missen
quote:zandkorrel schreef op 22 november 2012 @ 10:58:

Moet wel een mannentopic blijven hè?

als ik vertel dat het om een dikke rode kater gaat die al de hele morgen aan het mauwen is, is het effect weg
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
Volgens mij moet een vrouw deel 3 van het mannen-kletstopic maar openen straks. Zolang het maar geen wijven-OP wordt, vind ik het iig best.
quote:Amand schreef op 22 november 2012 @ 11:10:

[...]

Goed verhaal. Kat in't bakkie, kan niet missen

Toch? Kan toch best aangeven dat ik buiten mijn werk, ook nog een privé leven heb. Zal ze vast wel begrijpen.

(en zolang ik niet op de sexpijler kom...)
quote:Amand, 11 minuten geleden

Volgens mij moet een vrouw deel 3 van het mannen-kletstopic maar openen straks. Zolang het maar geen wijven-OP wordt, vind ik het iig best.DD of MI!
quote:missy_Acy schreef op 22 november 2012 @ 11:25:

[...]

DD of MI!moeten de mannen dan wel ok vinden
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
Plak bier, borsten, billen en motoren in de OP en t is goed.
quote:Amand schreef op 22 november 2012 @ 11:13:

Volgens mij moet een vrouw deel 3 van het mannen-kletstopic maar openen straks. Zolang het maar geen wijven-OP wordt, vind ik het iig best.

Klets toch niet man, met je "vol" !! Je kan gemakkelijk 10.000 berichten in een toppik plempen en dan gebeurt er nog nix.

Braaf de regeltjes volgen is voor mietjes, doe eens manarchistisch !!
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Whatever.
Wat kan koffie toch lekker zijn!
quote:missy_Acy schreef op 22 november 2012 @ 11:33:

Plak bier, borsten, billen en motoren in de OP en t is goed. Precies, maak er een lekker mannelijke OP van!
quote:pimpelmeesje67 schreef op 22 november 2012 @ 11:42:

Wat kan koffie toch lekker zijn!O, is het gelukt, eindelijk!
Pimp ik ben heel blij voor je dat je koffie hebt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven