Het Viva-mannen kletstopic deel 2
zaterdag 17 november 2012 om 23:32
In dit topic kunnen de mannen leden* van dit forum elkaar treffen. Wat hopen we als mannen forummers nu juist op een vrouwen-forum te vinden? Wat vinden we van de manier waarop we als mannen forummers worden bejegend? Welke mannelijke onderwerpen of invalshoeken kunnen we niet in andere topics kwijt?
*Bij gelijke geschiktheid wordt de voorkeur gegeven aan een vrouw of iemand uit een minderheidsgroep.
*Bij gelijke geschiktheid wordt de voorkeur gegeven aan een vrouw of iemand uit een minderheidsgroep.
donderdag 22 november 2012 om 09:55
quote:pimpelmeesje67 schreef op 22 november 2012 @ 08:46:
[...]
Sorry hoor, ik ga in de wijvenjankmodus.
Door m'n been kan ik zelf geen boodschappen doen, dus kan nu geen bonen kopen, maar moet wachten.
Door m'n been en longen ben ik gestopt met roken en ik heb zooooooo'n trek in een peuk.
* wijvenjankmodus uit *
Dat lucht op...
Geen wijven op het topic hé
Niet roken is alleen maar goed. Geen koffie is echter een schending van mensenrechten. Wát een verschrikking
[...]
Sorry hoor, ik ga in de wijvenjankmodus.
Door m'n been kan ik zelf geen boodschappen doen, dus kan nu geen bonen kopen, maar moet wachten.
Door m'n been en longen ben ik gestopt met roken en ik heb zooooooo'n trek in een peuk.
* wijvenjankmodus uit *
Dat lucht op...
Geen wijven op het topic hé
Niet roken is alleen maar goed. Geen koffie is echter een schending van mensenrechten. Wát een verschrikking
donderdag 22 november 2012 om 09:56
quote:Donkeyshot schreef op 22 november 2012 @ 09:41:
[...]
We moeten wel, anders wil straks iedereen mee naar Tirol.
Het moet wel een beetje exclusief blijven hè ?
En bovendien: zoveel plek hebben we ook niet achterop onze motoren dus anders wordt het vechten. Miss I rijdt haar eigen motor dus dat levert bonuspunten op.
Oh ja, er is nòg een eis: je moet al een tijdje gezellig meekletsen in het Brandende Vragen topic want van daaruit worden de meets georganiseerd. Bijna vergeten
Nou, vanwege deze laatste eis val ik dan helaas toch nog af
De rest gaat namelijk wel lukken.
Goedemorgen!
[...]
We moeten wel, anders wil straks iedereen mee naar Tirol.
Het moet wel een beetje exclusief blijven hè ?
En bovendien: zoveel plek hebben we ook niet achterop onze motoren dus anders wordt het vechten. Miss I rijdt haar eigen motor dus dat levert bonuspunten op.
Oh ja, er is nòg een eis: je moet al een tijdje gezellig meekletsen in het Brandende Vragen topic want van daaruit worden de meets georganiseerd. Bijna vergeten
Nou, vanwege deze laatste eis val ik dan helaas toch nog af
De rest gaat namelijk wel lukken.
Goedemorgen!
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
donderdag 22 november 2012 om 09:59
quote:Donkeyshot schreef op 22 november 2012 @ 08:34:
[...]
Keep on dreaming; ik heb geen seconde moeite gehad met jou bij te houden. Wel heb ik me af en te wat laten afzakken omdat de geur van verbrande olie overweldigend werd, zo vlak achter dat walmende frietkot op wielen van jou
(TAM vult na elk rit een halve liter motorolie bij. Of was het nou een hele ? )Herkenbaar. Heeft ie wel een echte. Als het niet zo was moet je je zorgen gaan maken volgens mij, hahahaha....
[...]
Keep on dreaming; ik heb geen seconde moeite gehad met jou bij te houden. Wel heb ik me af en te wat laten afzakken omdat de geur van verbrande olie overweldigend werd, zo vlak achter dat walmende frietkot op wielen van jou
(TAM vult na elk rit een halve liter motorolie bij. Of was het nou een hele ? )Herkenbaar. Heeft ie wel een echte. Als het niet zo was moet je je zorgen gaan maken volgens mij, hahahaha....
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
donderdag 22 november 2012 om 10:48
quote:DeeDee86 schreef op 22 november 2012 @ 09:08:
en nog eentje voor de mannen
[img]http://i274.photobucket.com/albums/jj26 ... r_girl.jpg[/img]
zo, en nu ga k aan de slag!bedankt DeeDee je bijdrage wordt erg gewaardeerd
en nog eentje voor de mannen
[img]http://i274.photobucket.com/albums/jj26 ... r_girl.jpg[/img]
zo, en nu ga k aan de slag!bedankt DeeDee je bijdrage wordt erg gewaardeerd
donderdag 22 november 2012 om 11:01
Môgge... Zo, heb mijn koffie weer op (sorry Pimpel!) en nu moet ik gaan doen of ik een braaf huischvrouwtje ben... Blergh!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
donderdag 22 november 2012 om 11:04
quote:Hasse88 schreef op 22 november 2012 @ 11:01:
Môgge... Zo, heb mijn koffie weer op (sorry Pimpel!) en nu moet ik gaan doen of ik een braaf huischvrouwtje ben... Blergh!Overdag is zij een braaf huischvrouwke, maar als het donker valt, transformeert zij in een fatale mannenverslindster ...
Môgge... Zo, heb mijn koffie weer op (sorry Pimpel!) en nu moet ik gaan doen of ik een braaf huischvrouwtje ben... Blergh!Overdag is zij een braaf huischvrouwke, maar als het donker valt, transformeert zij in een fatale mannenverslindster ...
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
donderdag 22 november 2012 om 11:12
donderdag 22 november 2012 om 11:36
quote:Amand schreef op 22 november 2012 @ 11:13:
Volgens mij moet een vrouw deel 3 van het mannen-kletstopic maar openen straks. Zolang het maar geen wijven-OP wordt, vind ik het iig best.
Klets toch niet man, met je "vol" !! Je kan gemakkelijk 10.000 berichten in een toppik plempen en dan gebeurt er nog nix.
Braaf de regeltjes volgen is voor mietjes, doe eens manarchistisch !!
Volgens mij moet een vrouw deel 3 van het mannen-kletstopic maar openen straks. Zolang het maar geen wijven-OP wordt, vind ik het iig best.
Klets toch niet man, met je "vol" !! Je kan gemakkelijk 10.000 berichten in een toppik plempen en dan gebeurt er nog nix.
Braaf de regeltjes volgen is voor mietjes, doe eens manarchistisch !!
Polygamie = intensieve vrouwhouderij