Het Viva-mannen kletstopic deel 2
zaterdag 17 november 2012 om 23:32
In dit topic kunnen de mannen leden* van dit forum elkaar treffen. Wat hopen we als mannen forummers nu juist op een vrouwen-forum te vinden? Wat vinden we van de manier waarop we als mannen forummers worden bejegend? Welke mannelijke onderwerpen of invalshoeken kunnen we niet in andere topics kwijt?
*Bij gelijke geschiktheid wordt de voorkeur gegeven aan een vrouw of iemand uit een minderheidsgroep.
*Bij gelijke geschiktheid wordt de voorkeur gegeven aan een vrouw of iemand uit een minderheidsgroep.
donderdag 22 november 2012 om 12:57
Hoewel, dat moet ik nuanceren....af en toe een beetje softie zijn, dat kan wel weer heel aantrekkelijk zijn. Juist omdat een man dan even laat zien dat ie ook wel lief kan zijn. Een man mag wel een lieve, kwetsbare kant hebben en laten zien.
Maar niet overdrijven
Maar niet overdrijven
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
donderdag 22 november 2012 om 13:09
quote:wdr schreef op 22 november 2012 @ 13:04:
Goedemorgen. Mannen moeten niet fout zijn, maar ook weer niet te soft, dat is toch een beetje wat veel dames willen of heb ik dat mis? Ruwe bolster, blanke pit ofzo...Helemaal eens! Geen watjes svp, beetje macho maar wel lief van binnen
Goedemorgen. Mannen moeten niet fout zijn, maar ook weer niet te soft, dat is toch een beetje wat veel dames willen of heb ik dat mis? Ruwe bolster, blanke pit ofzo...Helemaal eens! Geen watjes svp, beetje macho maar wel lief van binnen
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
donderdag 22 november 2012 om 13:12
Ik vind jullie allemaal heel lief (sorry geen stoere mannen opmerking), maar ik heb het helaas te druk om zo vaak te posten als veel van jullie doen. Post vaak tijdens mijn werk en 's avonds gezin. Hang er dus een beetje bij (en dat verhoogt voor mij weer de drempel om te posten) maar ik kom graag af en toe mee posten. De foto van jou heb ik wel gezien Pimpel, mooie ogen heb je!
Als ik eens inspiratie heb en een plaktoestemming, plak ik ooit ook wel eens kort een foto.
Als ik eens inspiratie heb en een plaktoestemming, plak ik ooit ook wel eens kort een foto.
donderdag 22 november 2012 om 13:18
quote:DeeDee86 schreef op 22 november 2012 @ 13:09:
[...]
Helemaal eens! Geen watjes svp, beetje macho maar wel lief van binnen Ik ben in veel opzichten een doorgeëmancipeerd watje; dat probeer ik een beetje te compenseren met een pseudo-Aragorn van Lord of the Rings uiterlijk (lang mannelijk hoofd, halflang haar, stoppels).
[...]
Helemaal eens! Geen watjes svp, beetje macho maar wel lief van binnen Ik ben in veel opzichten een doorgeëmancipeerd watje; dat probeer ik een beetje te compenseren met een pseudo-Aragorn van Lord of the Rings uiterlijk (lang mannelijk hoofd, halflang haar, stoppels).
donderdag 22 november 2012 om 13:19
quote:wdr schreef op 22 november 2012 @ 13:12:
Ik vind jullie allemaal heel lief (sorry geen stoere mannen opmerking), maar ik heb het helaas te druk om zo vaak te posten als veel van jullie doen. Post vaak tijdens mijn werk en 's avonds gezin. Hang er dus een beetje bij (en dat verhoogt voor mij weer de drempel om te posten) maar ik kom graag af en toe mee posten. De foto van jou heb ik wel gezien Pimpel, mooie ogen heb je!
En hoe zouden jullie je rijke Thaise vriendin dumpen? Ze neukt wel lekker.
En hoe zouden jullie je rijke Thaise vriendin dumpen? Ze neukt wel lekker.
donderdag 22 november 2012 om 13:20
quote:wdr schreef op 22 november 2012 @ 13:18:
[...]
Ik ben in veel opzichten een doorgeëmancipeerd watje; dat probeer ik een beetje te compenseren met een pseudo-Aragorn van Lord of the Rings uiterlijk (lang mannelijk hoofd, halflang haar, stoppels).nu moet je ZEKER een foto posten
[...]
Ik ben in veel opzichten een doorgeëmancipeerd watje; dat probeer ik een beetje te compenseren met een pseudo-Aragorn van Lord of the Rings uiterlijk (lang mannelijk hoofd, halflang haar, stoppels).nu moet je ZEKER een foto posten