Entertainment alle pijlers

Toddlers & tiara's

22-11-2012 15:11 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kende het programma al en snap werkelijk de lol niet van je kind pushen om aan een schoonheidswedstrijd mee te doen. Beetje typisch Texas-achtig verschijnsel ook. Maar toch kijk ik.

Vandaag viel mijn mond echter open van verbazing. Een moeder van een zoon en dochter vertelt doodleuk voor de camera dat toen ze zwanger was van haar zoon, ze teleurgesteld was. "Ik wilde kinderen zodat we mee konden doen aan de miss verkiezingen..." WAAAT?!

Het zullen mn hormonen zijn nu ik zelf zwanger ben, maar zo' n mens wil ik met liefde door de tv sleuren om dr eens goed doorelkaar te rammelen!

Nog meer mensen die vol afgrijzen toch kijken?
http://www.edensfans.com/ ... id=1002#top_display_media

bovenstaande foto is eden wood als normaal meisje.... stukken beter.
toddlers and tiara's (TLC)

Er liep al een topic hierover.
Ik heb bijna afleveringen weten te vinden op youtube (helaas is het kanaal verwijderd) maar sommige ouders zijn echt TE erg. Er zitten wel degelijk meisjes bij die het zelf wilden. Zag een keer een aflevering met een meisje van 9 die pas 2 jaar in de pageant wereld zat. En die was goed zeg !!! Stukken beter dan de getrainde verwende marionetten. Je zag ook dat ze er gewoon echt veel plezier in had.

Helaas is dat maar 1%.

Vooral Eden Wood & Mackenzie (I want my NIIIINIIII) zijn erg over de top
Ja, er zitten er ook bij die het wel echt leuk vinden. Maar het blijft fascinerend om naar te kijken... Er was ook een aflevering waar het kind niet de antwoorden gaf die de moeder wou, toen zag je haar de hele tijd tussen haar tanden dingen naar het kind sissen maar dat werd gewoon gefilmd haha! Heel dom was dat.
Die moeders zijn het ergst, wat een opdringerige moeders, mijn god je zal er zo eentje als moeder krijgen, en tja, die moeders hebben dat gene net te kort waarom ze nu vinden dat de dochters wel mee kunnen doen.
En die moeders die maar roepen, dat het kind het echt leuk vindt. Nee, moe doet het echt niet voor zichzelf. Totdat kind niet het podium op wil, en toegesist/geblaft van moeder krijgt dt ze echt moet want het heeft ontzettend veel geld gekostvoor moe, en ze heeft er zoveel tijd ingestoken
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Zielig die moeders die hun mislukte leventje op de kids projecteren.

Plus die sexy dansjes die ze moeten doen, en die paaldanspakjes.

Daar trek je toch bepaalt soort engerds mee aan lijkt mij??
nou ik hoop dat die arme meisjes niet op hun moeders gaan lijken,hoe beeldschoon hun dochtertjes zijn hoe vet die moeders zijn laten die eerst maar aandacht aanzichzelf geven.
Ik vind 'Little Miss Sunshine' zo'n geweldige film. Dit meisje gaat dan mee doen aan zo'n verkiezing, tussen de Eden Woods...

Nou ja, even half ontopic dit. Want de film gaat eigenlijk over de familie, de verkiezing is maar bijzaak.

Mijn dochter ziet de foto's hierboven voorbij komen en zegt: Hee, dat zijn rare poppen

En ze gelooft me niet dat het echte meisjes zijn die net zo oud zijn als haar.
Heeft iemand al de serie gezien van honey boo boo child?

Buiten het pageant gebeuren is het een asociaal redneck gezin. Moeders kun je herkennen van extreme couponing.

Het al drukke kind krijgt zogenaamde gogo-juice om nog opgepepter op het podium te verschijnen. Oftewel een combinatie tussen cafeïne en energydrank.

Als je even een uurtje trash wil kijken in combinatie met die absurde pageants: here is honey boo boo!!
quote:GiuliettaCapuletti schreef op 22 november 2012 @ 17:28:

Ik vind 'Little Miss Sunshine' zo'n geweldige film. Dit meisje gaat dan mee doen aan zo'n verkiezing, tussen de Eden Woods...

[afbeelding]

Nou ja, even half ontopic dit. Want de film gaat eigenlijk over de familie, de verkiezing is maar bijzaak.

[afbeelding]Jaa, ik ben echt verliefd op die film
Dat hoorde ik die moeder ook zeggen, ik dacht ook even dat ik het niet goed verstond. Vreselijke moeders en krengen van kinderen (de meesten, tot op het bot verwend).
quote:banaanaap schreef op 22 november 2012 @ 18:21:

Heeft iemand al de serie gezien van honey boo boo child?

Buiten het pageant gebeuren is het een asociaal redneck gezin. Moeders kun je herkennen van extreme couponing.

Het al drukke kind krijgt zogenaamde gogo-juice om nog opgepepter op het podium te verschijnen. Oftewel een combinatie tussen cafeïne en energydrank.

Als je even een uurtje trash wil kijken in combinatie met die absurde pageants: here is honey boo boo!! Haha ja, dat is echt verschrikkelijk, dat kind en haar moeder zijn typetjes op zich.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven