Mode & Beauty alle pijlers

Dermal piercing

23-11-2012 15:27 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er ervaring mee en waar heb je het laten zetten.

Bij welke shop ben je geweest?

Ik heb al piercings gehad en ook tatoeages, dus de pijn kan niet veel erger dan dat zijn. Ik hoor het graag
er zit een zoekfunctie hier he. Er zijn al zoooo vaak topic over geopend.

Ik heb er zelf 6 gehad, op rug, borstbeen en buik, en ze zijn allemaal uitgegroeid. Sommigen zijn een paar maanden blijven zitten, anderen een paar jaar.

Laten zetten bij Tribal Trading in Tilburg.
Ik heb er nu 4 en de oudste zit er al zeker 3 jaar in. Ik ben er erg blij mee. Af en toe is er 1tje onstoken omdat ik er teveel tegen aan ben gekomen, maar dan even een paar dagen een pleister erop en hij is weer genezen.

Ik heb er 1 bij Eindhoven ink laten zetten, maar die bestaat niet meer volgens mij en 1 bij pigemental tattoo, maar daar was ik niet zo tevreden over en 1 bij dragon tattoo en 1 bij tattoo geert.
anoniem_145480 wijzigde dit bericht op 23-11-2012 16:47
Reden: ff de shops neerzetten waar ik ze heb laten zetten
% gewijzigd
Wil er ook graag 1 laten zetten! Dus ik lees ff mee.

Zie al wat shops in het zuiden voorbij komen over welke was jij het meest tevreden onzekermeisje?
ik heb er 2 . een boven mn sleutelbeen en een boven mn decollote.

Bij mijn sleutelbeen heb ik weg laten halen, omdat ik constant met mijn bh bandje liep te prutsen.

De andere zit er nu al 2 jaar trots te zijn, vrijwel nooit ontstoken geweest Pijn bij het zetten heb ik niet ervaren, althans geen vervelende niet te houden pijn.

Zelf ben ik in Maastricht bij freemindpiercing geweest. Top shop!!
Zelf heb ik er 2 tussen mijn borsten en 3 op een rij op mijn linker en rechter huid.

Mijn lichaam kan heel goed tegen piercings.

Ik ben heel voorzichtig met kleding aantrekken en probeer er zo min mogelijk aan te zitten.

Tot nu toe heb ik nog geen problemen gehad met uitgroeien van micrio dermals.
Kaatje, als je net je moeder verloren bent en je wilt snel informatie en ervaringen over iets dat je ter ere van je moeder wilt laten doen, dan open je een topic. Dan denk je niet aan een zoekfunctie en dan zit je ook niet echt op zo'n reactie te wachten. Dus sorry dat ik niet gezocht heb, mijn hoofd stond er niet naar. Maar dank je wel voor je reactie over je ervaring

. De rest ook bedankt voor hun ervaring, ik ga denk ik in Amsterdam en hij komt op mijn onderarm. Nu weet ik in ieder geval wat ik n beetje kan verwachten.
Ik kan niet ruiken he wat er allemaal speelt in jouw leven...dan had je dat erbij moeten zetten....

Classic ink en mods in Amsterdam schijnt heel goed te zijn, geen persoonlijke ervaring mee. Oh en pijn doet het niet hoor, niet meer dan een normale piercing tenminste.
Ik heb er totaal een stuk of 16 gehad.

(navel rondom/buik/hals/borstbeen/arm/seutelbenen)

Enkel die in mijn arm tikt straks in januari de 2 jaar aan.

De rest was redelijk kansloos en kwam niet verder dan een jaar of minder.

Die van mijn arm is in den haag gezet. In het centrum.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven