Het VIVA Echte Mannen kletstopic deel 3!

22-11-2012 14:46 3024 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wederom een plekkie voor de mannen* op dit forum om met elkaar te bomen over

Bier

Bevallige lichamen

Motoren

En andere Echte Mannenzaken.

* en stoere vrouwen
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
quote:wdr schreef op 23 november 2012 @ 16:41:

[...]

(*en dat is nou een échte vrouwen opmerking he*)

Nou, dat wordt weer een gezellig weekend!

Straks zeg je ook nog dat mijn kont dik lijkt in mijn broek...
Jaaaaaa, ik ben blij man!!!!

Mn glasvezelpakket is binnen en ik heb meteen een student geregeld om het te komen installeren. Kost hartstikke weinig!!
Toch wel een lekkere student hè?
quote:wdr schreef op 23 november 2012 @ 16:49:

[...]

Voor mij alcoholvrij graag... Wat is dat nou weer voor wijvengedrag
quote:zandkorrel schreef op 23 november 2012 @ 16:52:

[...]

Nou, dat wordt weer een gezellig weekend!

Straks zeg je ook nog dat mijn kont dik lijkt in mijn broek...

Hey die zoen was juist de bom, en die misselijkheid was het lauwe heineken biertje

En sinds ik een dame van 41 jaar ooit 50 schatte heb ik geleerd om waar mogelijk alleen flatterende dingen te zeggen tegen het vrouwelijk schoon...
Dat hoop ik wel ZK! Zal em vast ff googlen.
quote:datdus schreef op 23 november 2012 @ 16:52:

Mn glasvezelpakket is binnen en ik heb meteen een student geregeld om het te komen installeren. Kost hartstikke weinig!!Heb dat pakket al weken in huis, glasvezel is aangesloten, maar monteur KPN belt maar niet terug (hmpf.....eikel..... )
quote:wdr schreef op 23 november 2012 @ 16:55:

[...]

Hey die zoen was juist de bom, en die misselijkheid was het lauwe heineken biertje

En sinds ik een dame van 41 jaar ooit 50 schatte heb ik geleerd om waar mogelijk alleen flatterende dingen te zeggen tegen het vrouwelijk schoon...Gevalletje "oeps".
quote:datdus schreef op 23 november 2012 @ 16:52:

Mn glasvezelpakket is binnen en ik heb meteen een student geregeld om het te komen installeren. Kost hartstikke weinig!! Top gefeliciteerd!
quote:Grobbekuiken schreef op 23 november 2012 @ 16:56:

[...]

Heb dat pakket al weken in huis, glasvezel is aangesloten, maar monteur KPN belt maar niet terug (hmpf.....eikel..... )

Ik heb het via studentaanhuis geregeld, komt volgende week al. En kost dus maar heel weinig. Regelen ook TV en laptop en alles in.

Nu kan ik zelf ook wel het eea, heb mijn nieuwe TV zelf op mijn draadloze netwerk aangesloten. En nu kan ik dus alles wat op mn laptop staat op mn TV kijken zonder kabeltjes ed ertussen. Daar was ik al heel trots op. Maar ik heb het hele pakket uitgepakt en dat is toch wel erg veel toestanden. En misschien kan die student mij dan ook nog wat dingen op tv uitleggen. Zoals hoe ik het internet van mn laptop op tv kan krijgen.
quote:steel_schaapje schreef op 23 november 2012 @ 16:43:

Jullie zijn gooooeeeeeed

We kennen elkaar idd Wdr

Je mag me als je dat wenst best fb-en schaap...

Hier nog een alcoholvrij biertje....heerlijk!
Man zou hier de boel zelf aansluiten, maar heeft niet heel veel tijd. KPN gebeld, geen probleem mevrouw, een monteur komt het gratis en voor niks bij u aansluiten. Nou, niet dus. Volgende week maar weer bellen (voor de 4e keer....).
.
Nou zeg. Heb ik 'ns even een RL, mis ik het bier!!

Misschien maar beter ook met mijn medicatie, maar zijn er ook nog hapjes lekkere stukken worst?
quote:oddjobx schreef op 23 november 2012 @ 17:25:

°denk dat ´t een publiek geheim is hoe StelendSchaap en WDRundfunk elkaar kennen°

Misschien was ´t wel een opzetje, om haar uit de kast te laten komen...

(maar nou plaag ik. Vraag je ook om).Publiek? Ik weet nergens van!
quote:pimpelmeesje67 schreef op 23 november 2012 @ 17:38:

Nou zeg. Heb ik 'ns even een RL, mis ik het bier!!

Misschien maar beter ook met mijn medicatie, maar zijn er ook nog hapjes lekkere stukken worst?
Ik weet ook van niets hoor, dus laat dat 'publiek' maar weg... tenzij iedereen het weet behalve ik en iedereen op andere topics over me aan het roddelen is huhuhuhuhu #paranoia

*legt mand worsten neer*
.
Ach hou nou toch op over die geheimen. Dit is een Mannentopic! En geheimen zijn helemaal niet mannelijk.
quote:datdus schreef op 23 november 2012 @ 17:58:

Ach hou nou toch op over die geheimen. Dit is een Mannentopic! En geheimen zijn helemaal niet mannelijk.Daarom moest ik ook even janken, ik kan als man helemaal niet tegen geheimen... ik ben bijna weg, is er nog een echte man die mij komt vervangen?
wdr, waarom ben jij dan geen echte man?
.
quote:pimpelmeesje67 schreef op 23 november 2012 @ 18:01:

wdr, waarom ben jij dan geen echte man?Hey zo bedoelde ik het niet. Ben wel een echte man. Maar ik gun jullie een nieuwe heer die het stokje overneemt en hier de troon komt warm houden en het warme bier in de ijskast zet.
.
Dames bedankt voor de gezelligheid. En het glaasje water zandkorrel! Heel veel plezier op deze rustige vrijmibo avond en vast tot spreeks later dit weekend

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven