Dermal piercing
vrijdag 23 november 2012 om 15:50
vrijdag 23 november 2012 om 16:46
Ik heb er nu 4 en de oudste zit er al zeker 3 jaar in. Ik ben er erg blij mee. Af en toe is er 1tje onstoken omdat ik er teveel tegen aan ben gekomen, maar dan even een paar dagen een pleister erop en hij is weer genezen.
Ik heb er 1 bij Eindhoven ink laten zetten, maar die bestaat niet meer volgens mij en 1 bij pigemental tattoo, maar daar was ik niet zo tevreden over en 1 bij dragon tattoo en 1 bij tattoo geert.
Ik heb er 1 bij Eindhoven ink laten zetten, maar die bestaat niet meer volgens mij en 1 bij pigemental tattoo, maar daar was ik niet zo tevreden over en 1 bij dragon tattoo en 1 bij tattoo geert.
anoniem_145480 wijzigde dit bericht op 23-11-2012 16:47
Reden: ff de shops neerzetten waar ik ze heb laten zetten
Reden: ff de shops neerzetten waar ik ze heb laten zetten
% gewijzigd
vrijdag 23 november 2012 om 19:07
ik heb er 2 . een boven mn sleutelbeen en een boven mn decollote.
Bij mijn sleutelbeen heb ik weg laten halen, omdat ik constant met mijn bh bandje liep te prutsen.
De andere zit er nu al 2 jaar trots te zijn, vrijwel nooit ontstoken geweest Pijn bij het zetten heb ik niet ervaren, althans geen vervelende niet te houden pijn.
Zelf ben ik in Maastricht bij freemindpiercing geweest. Top shop!!
Bij mijn sleutelbeen heb ik weg laten halen, omdat ik constant met mijn bh bandje liep te prutsen.
De andere zit er nu al 2 jaar trots te zijn, vrijwel nooit ontstoken geweest Pijn bij het zetten heb ik niet ervaren, althans geen vervelende niet te houden pijn.
Zelf ben ik in Maastricht bij freemindpiercing geweest. Top shop!!
zaterdag 24 november 2012 om 16:34
maandag 26 november 2012 om 20:43
Kaatje, als je net je moeder verloren bent en je wilt snel informatie en ervaringen over iets dat je ter ere van je moeder wilt laten doen, dan open je een topic. Dan denk je niet aan een zoekfunctie en dan zit je ook niet echt op zo'n reactie te wachten. Dus sorry dat ik niet gezocht heb, mijn hoofd stond er niet naar. Maar dank je wel voor je reactie over je ervaring
. De rest ook bedankt voor hun ervaring, ik ga denk ik in Amsterdam en hij komt op mijn onderarm. Nu weet ik in ieder geval wat ik n beetje kan verwachten.
. De rest ook bedankt voor hun ervaring, ik ga denk ik in Amsterdam en hij komt op mijn onderarm. Nu weet ik in ieder geval wat ik n beetje kan verwachten.
maandag 26 november 2012 om 21:28
woensdag 28 november 2012 om 13:54