Het VIVA Echte Mannen kletstopic deel 3!

22-11-2012 14:46 3024 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wederom een plekkie voor de mannen* op dit forum om met elkaar te bomen over

Bier

Bevallige lichamen

Motoren

En andere Echte Mannenzaken.

* en stoere vrouwen
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
quote:merano schreef op 23 november 2012 @ 20:52:

Even voor de zekerheid, mannen :

het meisje hiernaast-------->

is volstrekt sexloos, toch?Not if I can help it
Ja zeg, Amand, ik blíjf niet aan de gang he? Je zoekt maar lekkah... *talk to the hand ende zoo*

Zit weer even lekker nerdy naar een oude Dr. Who aflevering te kijken, en dat op de dág dat dr. Who 49 jaar geleden voor het eerst op de BBC te zien was.. Héérlijk!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor

is volstrekt sexloos, toch?Yep. Niks geen seks aan.

is volstrekt sexloos, toch?is de heilige maagd Maria denk ik, vanwege de kerst
quote:steel_schaapje schreef op 23 november 2012 @ 20:56:

[afbeelding]Zeg, wil je wel eensch van mijn Hyves Facebookaccount wegblijven? Tssssssssssssk... Praivassie ende zoo?
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Ik ga ook ff rl-en. (en in spanning afwachten of DeeDee eindelijk mijn berichtjes vindt)

is volstrekt sexloos, toch?

Nou, ik val wel op blonde krullen en lichte ogen, dat helpt. Wat niet helpt is dat ik op stoere vrouwen val en dat viva altijd vrouwen 'spontaan lief lachend' en gekleed in pastel- en zuurstokkleurige outfits afbeeldt. Niet mijn ding.

Ik zou haar in rl moeten ontmoeten om een oordeel te vellen, ze is zeker geen Doutzen maar zeker ook niet lelijk en heeft een leuke uitstraling.
ik ben bandje kijken in de stad maar kom jullie graag vannacht nog even gedag zeggen. Als de avond niet uit de hand loopt tenminste.

Veel plezier allemaal, in rl of hier!
RL-ers! Veel plezier!
Ik heb ff weinig tijd voor hier, druk druk druk met TVOH trashen.
quote:Hasse88 schreef op 23 november 2012 @ 20:57:

[...]

Zeg, wil je wel eensch van mijn Hyves Facebookaccount wegblijven? Tssssssssssssk... Praivassie ende zoo?
Nu die wijven massaal TVOG kijken, kunnen we hier rustig eens 'kut' roepen.

Maar dat doen we niet.

KUT? Dat roep ik dagelijks Amand... Da's helemaal niet mannelijk! Da's gewoon toch?

Ik zit nu toch op de BBC iets te kijken... Het gaat over het eilandje Sark, dat is nog eens een feodale samenleving! Hoera!
quote:ThunderassMan schreef op 23 november 2012 @ 20:58:

Ik ga ook ff rl-en. (en in spanning afwachten of DeeDee eindelijk mijn berichtjes vindt)Ik heb het haar gevraagd. Haar inbox was leeg. Je hebt wel de goede DeeDee?
quote:Amand schreef op 23 november 2012 @ 21:38:

Nu die wijven massaal TVOG kijken, kunnen we hier rustig eens 'kut' roepen.

Maar dat doen we niet.

Nounou, poehpoeh, stoer hoor.
Wel rustig hier.... allemaal aan het trashen?
Ik ga vroeg naar bed. Doeiiiiii!
Nah, ik ben al de hele avond op de BBC te vinden... En nu gaat het over de meest briljante singles (die zwarte schijfjes, niet lekkere wijven zonder vent).. Héérlijk!
quote:pimpelmeesje67 schreef op 23 november 2012 @ 22:20:

Wel rustig hier.... allemaal aan het trashen?Trashen is voor wijven. Nog een wijntje? *wink*
Doe nog maar een Hertog Jan voor mij Amand! Als je toch bezig bent...
Welja, van geraffineerde verleider word ik tot barkeeper gebombardeerd.

Éen Hertog Jan voor de langbenige dame coming up.
Lekkah Amand! Dat biertje dan he?

Als alle échte mannen hier nu bakkebaarden laten groeien, word ik een stúk gezelliger...
quote:Amand schreef op 23 november 2012 @ 22:27:

[...]

Trashen is voor wijven. Nog een wijntje? *wink*Weken niet gedronken, ze slaan in als een bom. Gewaarschuwd mens enzo...
quote:Hasse88 schreef op 23 november 2012 @ 22:46:

Lekkah Amand! Dat biertje dan he?

Als alle échte mannen hier nu bakkebaarden laten groeien, word ik een stúk gezelliger...

Lijkt me ongeveer net zo stijlvol als naakt zijn met witte sokken aan;

bakkebaarden met een kale kop

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven