Topic parodie deel twee.

16-09-2012 11:18 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wegens overweldigend succes; deel twee.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Jullie zitten echt helemaal verkeerd hoor, Gaza is the place to be at the moment.
Stressed is just desserts spelled backwards
Wat een leuke eeuwenoude Mesopotamische gieter heb jij daar in je vensterbankje Duups!
Ik heb een slimming bootcamp gedaan in Noord-Korea. Echt superhardcore, de kilo's vlogen eraf. De terugreis was nog wel een beetje gedoe, maar uiteindelijk hebben we met de inhoud van de beautycases een gat in het hek kunnen knippen en een tunnel gegraven naar Z-Korea. Het was allemaal erg McGyver, enig!
Mijn man en ik zijn in Gaza een eigen zaak begonnen, we organiseren survivalweekenden en trainingen voor groepen uit het bedrijfsleven van ons land. Goed voor de teamspirit. Vooral als mensen niet te snel van been zijn gaat er wel eens wat mis, maar ach werkzoekenden genoeg in NL en het heet niet voor niks survival.
quote:Maleficent schreef op 23 november 2012 @ 13:10:

Jullie zitten echt helemaal verkeerd hoor, Gaza is the place to be at the moment.Meelvisje: Gaza is ook geweldig ja. Maar toen ik er woonde kregen ze er een langdurig bestand en toen was de sjeu er wel een beetje vanaf.
quote:Lady-Voldemort schreef op 23 november 2012 @ 13:16:

[...]

Meelvisje: Gaza is ook geweldig ja. Maar toen ik er woonde kregen ze er een langdurig bestand en toen was de sjeu er wel een beetje vanaf.Klopt LadyVollegort, in dat soort periode is het wel janken met de pet op. Maar nu stromen de aanvragen binnen.
Dat bestand is een tijdje geleden gedelete, Damemetvollesnor. Het is nu weer volop party time in Gaza. Het is zo heerlijk dat de stranden allemaal met hekken zijn afgesloten voor het Gazagajes. Prima toeristische voorzieningen (goede buslijnen!). En áltijd zon hè!
Ga in therapie!
O, dan zet ik Gaza (heet het?) ook op de vakansiewenselijst. Thanks Dubbelvlabroodje!
@Durexbootje: dat wist ik ook wel hoor, van dat bestand. Maar nu ik net een beetje gesetteld ben in Soedan ga ik niet weer emigreren.

Ik heb je trouwens gestaft. Vraag me niet waarom, maar mijn muis ging ineens een eigen leven leiden. Sorry.
Hurghada inderdaad, mevrouw Toekan.
Ga in therapie!
Ik ben dit jaar 30 jaar getrouwd. Complimenten hoef ik niet, maar wel antwoord op mijn vraag. Ik ontdek namelijk steeds meer dat je echt niet kan lachen met/ om mijn man.

Voorbeeld:

op onze wc ligt een max tailleur moppenboekje, ik lees het ELKE DAG. En soms zeg ik tegen Lex (man) "hé, heb jij die mop gelezen over sam en moos op bladzijde 24?" het enige dat hij dan doet is ME AANKIJKEN.

Ander voorbeeld:

ik ben zelf een enorme grappenmaker, zo zeg ik wel eens: He trek es aan mijn vinger? en dan? nou ja, dat kan je zeker wel raden. Maar Lex (man) REAGEERT NIET. Nog geen zenuwtrek in zijn wang

laatste voorbeeld:

Laatst zette ik de dvd "15 jaar funnies homevideo's met Hans Kraaij jr." op. Nou de tranen liepen over mijn wangen, van het lachen he? maar weet je wat Lex (man) deed?

Nee?

HIJ WAS IN SLAAP GEVALLEN

Nu vraag ik me af of ik misschien beter kan scheiden
Blijkbaar heeft je man een abbonnement op de botox kliniek. Hij wil wel lachen, maar dat kan hij gewoon niet meer.

Dus maak je geen zorgen, hij vindt jou echt de allergrappigste!
Oneensch. Humor is echt het allerbelangrijkste bij een man. Je wil toch een beetje niveau.

Kan je die van die vinger effe uitleggen?
Ga in therapie!
Oh en doet hij verder wel dingen smeds? De krant lezen, naar de wc gaan, koffie drinken etc? Als hij dat allemaal ook niet doet ben ik bang dat hij dood is.

(gecondoleerd)
star ik doe zijn in en uitgaande producten.

Hij is niet dood, alhoewel hij soms wel zo ruikt
Wat wordt er weer makkelijk gezegd dat je je man moet verlaten. Het toverwoord, als altijd, is praten . Vraag hem bijvoorbeeld eens wat hij grappig vindt en kijk of jij je daar ook mee kunt vermaken?
Later is nu
Het lijkt wel of niemand meer neukt praat tegenwoordig
Later is nu
jaja dat werkt echt niet. Ik versta er geen klap van
Is hij Russisch of ben jij dat?
Later is nu
Misschien moet je die Max Tailleurmopjes eens uitbeelden? Evt. met hulp van de buurman?
Ga in therapie!
ik heb niet het gevoel dat jullie mij serieus nemen
Nou Bets, ik vind jou ook niet übergrappig hoor. Zure sloot. Ik kan me voorstellen dat je man bipolair is geworden.
Meds, is hij nu al niet inmiddels 10 jaar overleden?
(Btw, zijn die tags hier al lang?)
Die tags zijn zo oud als Methusalem

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven