andijvie. De vouwplank

23-11-2012 23:10 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een kneus in shirtjes opvouwen. Krijg ze nooit zo dat het mooie, van gelijke grote, met de hals in het midden stapeltjes van. In mijn kast heb ik dan ook altijd schots en scheve stapels terwijl ik zo van een nette kledingkast houd.

Nu zie ik een vouwplank. Heeft iemand die? Bevalt het? Mooie rechte stapeltjes?
Ik zie hem altijd gebruikt worden door Sheldon (Big Bang Theory), die krijgt wel mooie stapeltjes Zelf geen ervaring mee...
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Hang ze op, veel makkelijker!
Whahaha, net als Sheldon:

http://www.youtube.com/watch?v=Twh-oF6VHUo
How to fold a tshirt in 5 seconds.

Youtube staat er vol mee, misschien zie je daar nog goede tips. ik heb zo mijn eigen methode, maar geen idee hoe ik dat uitleg.
Ik gebruik altijd een (dun) boek uit mn boekenkast.. werkt net zo goed als een vouwplank. (denk ik dan hè )
Ik ben een hele slechte vouwen, daarom ben ik met mijn man getrouwd. Hij vouwt keurig, zijn kast is ook jaloersmakend netjes. Met militaire precisie zonder plankje.

Hij heeft twee broers...
Ik gebruik altijd een (dun) boek uit mn boekenkast.. werkt vast net zo goed
Oeps, dubbel...

Mobiel forum gaf error, blijkbaar toch geplaatst.
hoe gebruik je een dun boek uit je boekenkast dan ?
quote:Borodini_ schreef op vrijdag 23 november 2012 23:25 hoe gebruik je een dun boek uit je boekenkast dan ?
quote:Yvonne77 schreef op 23 november 2012 @ 23:21:

How to fold a tshirt in 5 seconds.

.Dat doe ik altijd
Ik denk dat ik het zonder dat plankje netter krijg. Lijkt me een onding
Even google gebruiken en je maakt hem zelf van wat stukken karton. Kan je zo goed als kosteloos proberen of het werkt (ja het werkt)
Ik gebruik altijd de strijkplank. Nog nooit van een vouwplank gehoord, lijkt me stiekem toch makkelijk. Dat ie nog niet bij TellSell is geweest!
Vouwplank In de tijd dat je 1 shirt daarmee hebt gevouwen, heb ik er 4 gedaan zonder plank, en winkelwaardig recht/netjes

Ik zou het je best willen leren
Ik heb em en ik gebruikt em altijd.

Nette stapels!
Jaaaaa .... ik heb m!

Ik moet zeggen dat in de tijd dat je met dit ding 1 tshirt heb gevouwen, je er 3 normaal zou kunnen vouwen.

Maar .... wat geeft t prachtig mooie strakke stapeltjes in de kast.

Ik gebruik m wel, mn man vouwt liever normaal.

Gisteren zag ik voorbij komen bij de Grouponmail. Maar ik geloof dat ik m ook in een folder heb zien staan.

Volgens mij is er hier een topic, moet je even zoeken, waarin zelfs een uitleg staat hoe je zo'n ding zelf maakt van karton.
Ik heb hem gevraagd aan die lieve Sint, mijn stapeltjes zien er nooit uit en dat met een walk-in-closet. Dus hopelijk over 2 weken mooie stapeltjes in de kast.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven