Wakker?! nog, al, weer, nog steeds etc.

24-10-2012 01:27 3148 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja, afspraak is afspraak, daar moeten ze nu niet onderuit willen.
Op zich snap ik het wel hoor. Maar ik moet zoiets in de agenda en verzonden mails lezen. Ik hou van open communicatie.

Klinkt vaag maar ik kan niet in detail treden. Het achter mijn rug om zit ik mee.

Nou ja het zal wel
Dat is niet netjes van ze inderdaad. Best wel sneaky. Maar goed, die leidinggevende is verantwoordelijk en weet ervan dus.
Ja, het zal wel, maar leuk is anders.
Oh, dan zou ik me ook zwaar in de maling genomen voelen.
Meisjes, ik ga stijgen. Tot gauw weer!
Slaap lekker Jo. Zet hem op met sporten!
Trustuh jo.

Ben ook moe maar geen fut nog te zakken.
Ik heb een leuk idee denk ik

Al surfend op het web stuitte ik op dit

Voor degenen die niet aan Sinterklaas doen. Misschien kunnen we hier wat lol aan beleven . Gewoon een gedichtje voor degene wie je trekt. En dat hier posten op 5 december. Ik moet dan wel emailadressen hebben van jullie.
quote:Mocy schreef op 24 november 2012 @ 01:42:

Dat is niet netjes van ze inderdaad. Best wel sneaky. Maar goed, die leidinggevende is verantwoordelijk en weet ervan dus.De weet er ook van idd. Begrijp ook wel dat iemand die er al jaren werkt voorrang heeft, maar toch vind ik het niet netjes.
Haha leuk idee ans. Ik doe mee, je kent mijn mailadres
Doe alles verkeerd haha
??
Ik wou het bericht bold maken maar quotte het per ongeluk
Ga je nog wat leuks doen ans het weekend?
Morgenavond vrienden op bezoek. Altijd leuk. Zondag ga ik lekker luieren.

Jij?
Ik moet echt gaan slapen nu ben kapot maar lees met half oog mee en wil wel mee doen met die gedichten ans als het goed is wat jullie betreft.

Ik ga nu gelijk weer weg sorry welterusten!
Morgen verjaardag van nichtje, zondag kaarten met vriendin.
Leuk Ieb en trustuh.
Ieb. Ik zal er morgen eens uitgebreid naar kijken. We moeten minimaal 4 personen hebben. Of zal ik een apart topic openen? De kans bestaat wel dat je de mensen niet kent. Vnd het voor ons clubje wel leuker eerlijk gezegd.

Ik ga nu ook naar bed. Trusten Moos en Ieb!
Je moet de mensen iig beetje ''kennen''.

Trustuh Ans.
Goedemorgen
Goedemiddag, wat een raar weer. Toen ik opstond zag ik door mist flat a/d overkant niet. Tussen 10.30 en 11.30 mist weg en had ik weer even overburen maar nu zelfs geen flatconturen meer, 't zit echt potdicht.

Bron wat heftig mbt schoonzus. Daarbij wel stoer dat je gebeld hebt. Dat dingen soms beter zijn om wel te doen, wil nog niet zeggen dat ze makkelijk zijn.

Jo, lekker gesport?

Ans, da's idd een naaistreek van 't werk.

Ben moed a/h verzamelen om naar C1000 te gaan...

Bankje, de foto inmiddels gezien?
quote:thee schreef op 24 november 2012 @ 12:25:

Goedemiddag, wat een raar weer. Toen ik opstond zag ik door mist flat a/d overkant niet. Tussen 10.30 en 11.30 mist weg en had ik weer even overburen maar nu zelfs geen flatconturen meer, 't zit echt potdicht.

Bron wat heftig mbt schoonzus. Daarbij wel stoer dat je gebeld hebt. Dat dingen soms beter zijn om wel te doen, wil nog niet zeggen dat ze makkelijk zijn.

Jo, lekker gesport?

Ans, da's idd een naaistreek van 't werk.

Ben moed a/h verzamelen om naar C1000 te gaan...

Bankje, de foto inmiddels gezien?

Heb helaas gemist die foto Bankje, heb geen kranten.

Wat balen Ans, dat was toch het werk waar je eigenlijk zoveel plezier in had?

Bron, ook van jou gemist over schoonzus maar hoop dat het opgelost is?

Thee, sterkte naar de supermarkt, ga je iets lekkers voor jezelf koken?

Gister kwam Passie onverwachts langs met hache en aardappels. Heerlijk van gegeten met rode kool en appeltjes.

Heb nog zoveel over dat ik er ook mee ging ontbijten, aardappels nu lekker opgebakken. Dacht dat het op `eettemperatuur` was en stop er eentje in mijn mond en het is mij toch heet. Ipv dat ik het uitspuug hou ik het in mijn mond. Nu hangen aan de linkerkant van mijn binnenwang letterlijk de vellen eraan. Twijfel of je die vellen zou weg moet trekken/bijten of laten hangen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
MV,ik zou eraf blijven,van die vellen,die vallen er vanzelf af.

Mijn Middelste is eens met zijn mond tegen een deur gevallen,hij had toen heel zijn mond kapot aan de binnenkant en op de eerste hulp zeiden ze dat ik dat gewoon moest laten zitten.

Voortaan eerst even blazen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven