VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
quote:Elyane schreef op 04 mei 2008 @ 21:55:

trouwens, ik had vandaag toch wat...

Had het met de buurvrouw over bruidsmake up (wist niet dat dat bestond, bruidsmake up )

Zegt ze, ja je moet wel een goede foundation hebben, om je sproeten weg te werken

Sproeten zij zó 2007

Ik vind het juist leuk dat ik weer helemaal onder zit!
Sjeez' wat een onzin Ely. Sproeten zijjn juist leuk!

Ik liet mijn make-up voor de trouwdag doen door een vriendin-collega van mijn moeder, die ook zo'n merk vertegenwoordigt (Nutrimetics). Ze had het supermooi en naturel gedaan en zo goed dat mijn zusje (die instructies meekreeg voor bijwerken, haha) 's avonds alleen mijn lippen een keer bijwerkte en dat was het dan.

En echt geen foundation bij mij, ik vind dat zulk vervelend spul.
quote:Elyane schreef op 04 mei 2008 @ 21:55:

trouwens, ik had vandaag toch wat...

Had het met de buurvrouw over bruidsmake up (wist niet dat dat bestond, bruidsmake up )

Zegt ze, ja je moet wel een goede foundation hebben, om je sproeten weg te werken

Foundation, dat heb ik echt nog nooit gebruikt! Ook niet toen ik ging trouwen!
Wind, dat vind ik ook gek, en ook goor eigenlijk!

Zen loopt in huis vaak ook naakt, vindt hij heerlijk en dat mag ook wel van mij.

Is dan wel een beetje genant als er iemand aanbelt.

Vooral als ze hem vaker zo zien.

Denken vast dat ik wasmiddel wil besparen ofzo
Je hebt smoezelig en smoezelig.

Het blijven wel kinderen dus als ze door het buiten spelen onder zitten dan vind ik dat niet echt smoezelig.

Ongewassen, structureel aangekoekte snottebllen en dat soort dingen meer vind ik smoezelig.
Dat doe ik trouwens ook wel hoor, als ik op visite ga, schone kleren aan.

Als ze echt niet willen, dan hoeft het niet,maar ik stimuleer wel een beetje
KW is ook zo'n naaktloper. Vind hij echt heerlijk. En ik vind het prima, maar wel binnen.
Zo zie ik het ook Wind. Vent heeft in zijn familie een stel van die types waarvan de kinderen al-tijd in nette gestreken bloesjes en broekjes lopen en zich nooit mogen viesmaken. Ik vind dat zo zielig. Kinderen moeten kunnen spelen en mogen zich dan ook viesmaken.

Had ik trouwens al verteld dat er schot lijkt te zitten in Boefjes zindelijkheidsproces? Al 3 dagen geeft hij nu bij het verschonen aan dat hij moet plassen of poepen en gaat dan op de wc of pot. En dan komt er gewoon meteen een plas en totnutoe steeds ook een scheet erachteraan.

Dacht dat het nooit zou gaan gebeuren.
He, dat is goed nieuws Athena!

Wij hebben turkse buren en hun dochtertje kwam hier van de week (voor het eerst) even spelen.

Deed keurig haar schoentjes uit voordat ze naar binnen ging.

Want anders is het vies. Speelde ook heel netjes en was heel zuinig met alles.

Grappig om te zien.
quote:Wind schreef op 04 mei 2008 @ 21:55:

Maar waar koop jij dan Pebbles?

Broeken: meestal Bon'AParte, spijkerbroeken (5-pocket model) H&M, een enkele keer nog bij de HEMA en dus ook bij WE omdat die over het algemeen wat smaller vallen.

Truien/vesten (zo goed als altijd met capuchon): Bon'AParte, enkele keer (effen) H&M

T-shirts lange mouw: gestreepte die echt iedereen heeft bij H&M, verder effen wit bij WE of H&M en verder waar ik er toevallig tegen aan loop, pas dus voor beide Pebbeltjes 2x2 dezelfde sghirts gekocht bij MEXX.

T-shirts korte mouw: H&M, HEMA, Bon'AParte

Ondergoed zonder uitzondering HEMA en liefst kraakwit. Pyjama's ook altijd HEMA.

Effen polo's en overhemdjes: H&M

Als het aan de Pebbeltjes lag kocht ik alles zwart, stoer en met Spiderman of andere helden bij H&M. Ik neem ze dan ook liever niet mee om drama's te voorkomen.

Mar mijn smaak is vrij basic. Weinig fratsen, liefst effen of een streepje. Geen applicaties of schreeuwerige opdrukken. Geen bij voorbaat al verwassen dingen, geen scheuren of rafels. En geen gekreukte horende overhemdjes.

In de zomer gaat er niets boven een spijkerbroek (skater) met een kraakwit T-shirtje. Bruine armpjes, blonde krullen. Jammie!
Goed van Boefje!

Dat vind ik echt een mijlpaal, als je kind uit de luiers is. Zoveel makkelijker ook!
Bon'Aparte, koop je dat dan online pebbles, of in een winkel? Ik ben het in de stad nog nooit tegengekomen volgens mij.
quote:Pebbles schreef op 04 mei 2008 @ 22:08:

Goed van Boefje!

Dat vind ik echt een mijlpaal, als je kind uit de luiers is. Zoveel makkelijker ook!Hou op, schei uit, het lijkt mij ook zalig als ik geen 2 kinderen meer in de luiers heb. Boefje heeft nu de geest gekregen dat hij 'naar school' mag als hij op de pot plast of poept, dus dat stimuleren we dan maar nu.
Is alleen online en niet in de winkel te koop.
Bon'aparte heeft volgens mij geen winkel, alleen een webshop.

Ik zie daar best vaak leuke kleiding voor de kinderen (koop er veel voor mezelf) maar vind die maten gek en toch vrij prijzig terwijl ik normaal ook duurder spul koop. Misschien is de maatvoering de drempel.
Ja maten zijn gek. GP heeft daar maat 130 en KP heeft maat 110. Ik vind de broeken over het algemeen heel erg oke, beter dan elders en de kwaliteit van de truien en T-shirts is ook goed.
Goed van Boefje Athena! En sterkte met je gepokte mannetje. Zielig!

Mooie jurk Morrie!

En welkom terug Dropje, fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad.

Zo, dat was een verkorte rijtjespost. Ben gaar na druk programma: vanmorgen met kinderen gezwommen, daarna Maxi naar logeeradres in Rotterdam gebracht, daarna met Mini naar afspraak met medeseptemberkinderen in Purmerend geweest en meteen daarna de hele eten-pyjama's-voorlees-bedriedel afgedraaid.

Wel een hele stille dodenherdenking hier, want we waren laat dus kinderen waren net pas toe aan toetje en hebben met waterijsje in hun hand meegekeken. Enige geluid was het geslurp van Nano
Wil een weekendje Rome met GW gaan doen.

Lijkt me zo mooi! Iemand al eens geweest?

Oh, en volgend jaar gaan we met ouders en broertje/vriendin op vakantie. Willen dan zo'n villa/vakantiehuis huren met privézwembad. Heb ik echt zin in!
Hmm, ik ga eens googlen op dat merk. Volgens mij zit ik beetje richting Pebbles qua smaak voor kinderkleding. Maar hoe moet ik die maten zien dan? Boef hangt nu tussen de 98-110.
Rome wil ik ook nog eens heen. Nooit geweest maar lijkt me ook mooi!
Rome is prachtig. Helemaal als je de klassieke oudheid interessant vindt, want dan is er zoveel te zien. Ik ben er ooit met vent geweest op interrail. We hadden alleen de pech dat het toen 47 graden was daar, dus we hebben maar een paar dingen kunnen doen en zien en ik wil eigenlijk nog wel een keertje terug met hem.
quote:athena schreef op 04 mei 2008 @ 22:16:

Rome is prachtig. Helemaal als je de klassieke oudheid interessant vindt, want dan is er zoveel te zien. Ik ben er ooit met vent geweest op interrail. We hadden alleen de pech dat het toen 47 graden was daar, dus we hebben maar een paar dingen kunnen doen en zien en ik wil eigenlijk nog wel een keertje terug met hem.

Idem, idem, idem, alleen hoef ik niet met hem terug want was met ex

Maar wel interrail, hittegolf, etc. Grappig!
Oh, en nog een tsskk voor sproetenwegwerkidee. Zijn juist hartstikke leuk Ely!
Dan zou ik dus maat 100 bestellen Athena. Die maat had KP vorig jaar.

Ik had voor hem o.a. een skater in wit/off-white, dat was echt mijn lievelingsbroek! Of was dat alweer het jaar daarvoor? Volgens mij heeft een van jullie die van mij gekregen (of hij was niet meer schoon te krijgen)

Ik ben nu helemaal gek op witte/off-white broeken met een fijn streepje erin en die heb ik dus voor KP bij H&M en voor GP bij de HEMA gevonden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven