Welke naam past bij....
maandag 9 augustus 2010 om 14:32
woensdag 7 november 2012 om 12:30
@ ronkel
Heb de andere lijstjes niet echt doorgelezen, maar misschien ziet hier iets tussen:
Heike
Wieke/Wiecke
Hilde
Feya
Silke
Flore
Ise
Fiene
Alies
Aline
Hester
Jiska
Jitte
Linde
Lenthe
Benthe
Marthe
Jikke
Noor
Diede (kan ook voor een jongen)
Joris
Stan
Luuk
Daan
Mick
Jarmo
Siem
Sep
Siebe
Siebren
Hugo
Jurriën
Joppe
Ik denk nog even verder.
Heb de andere lijstjes niet echt doorgelezen, maar misschien ziet hier iets tussen:
Heike
Wieke/Wiecke
Hilde
Feya
Silke
Flore
Ise
Fiene
Alies
Aline
Hester
Jiska
Jitte
Linde
Lenthe
Benthe
Marthe
Jikke
Noor
Diede (kan ook voor een jongen)
Joris
Stan
Luuk
Daan
Mick
Jarmo
Siem
Sep
Siebe
Siebren
Hugo
Jurriën
Joppe
Ik denk nog even verder.
Ik spreek toch geen Chinees?!
woensdag 7 november 2012 om 23:33
quote:Catooo schreef op 07 november 2012 @ 20:25:
Nu ik heeeelemaal overtuigd ben van Hugo als jongensnaam (zie jongensnamentopic), ben ik benieuwd welke meisjesnaam jullie bij Hugo vinden passen. Meisjesnamen zijn moeilijk!
Echt? Ik vind jongensnamen moeilijker!
Hugo en...
Anna
Marijne
Eline
Susanne
Charlotte/ Lotte
Merel
Sophie
Floor
Julia
Sarah
Nienke
Karlijn
Rosa
Nu ik heeeelemaal overtuigd ben van Hugo als jongensnaam (zie jongensnamentopic), ben ik benieuwd welke meisjesnaam jullie bij Hugo vinden passen. Meisjesnamen zijn moeilijk!
Echt? Ik vind jongensnamen moeilijker!
Hugo en...
Anna
Marijne
Eline
Susanne
Charlotte/ Lotte
Merel
Sophie
Floor
Julia
Sarah
Nienke
Karlijn
Rosa
donderdag 8 november 2012 om 16:08
Dank allemaal!
Degene die ik leuk vind tot nu toe zijn;
Julia, Anna, Laure(n) en Lize.
Julia komt wel erg veel voor volgens mij, Anna kan niet ivm familie, Laure(n) kan wel en Lize ook. Nadeel van Lize vind ik dat je verschillende schrijfwijzen hebt; Lize, Lise, Liese, Lieze...
Mochten er nog meer ideeen zijn dan zijn die erg welkom.
Julia komt wel erg veel voor volgens mij, Anna kan niet ivm familie, Laure(n) kan wel en Lize ook. Nadeel van Lize vind ik dat je verschillende schrijfwijzen hebt; Lize, Lise, Liese, Lieze...
Mochten er nog meer ideeen zijn dan zijn die erg welkom.
vrijdag 9 november 2012 om 10:58
quote:Catooo schreef op 08 november 2012 @ 16:08:
Dank allemaal!
Mochten er nog meer ideeen zijn dan zijn die erg welkom.Mijn dochtertje heet Julia, vind die naam al mooi sinds m'n 16e ofzo! Hier in de omgeving ben ik hem maar 1x tegen gekomen, de dochter van de buurvrouw van onze vriendin () heet ook zo.
Dank allemaal!
Mochten er nog meer ideeen zijn dan zijn die erg welkom.Mijn dochtertje heet Julia, vind die naam al mooi sinds m'n 16e ofzo! Hier in de omgeving ben ik hem maar 1x tegen gekomen, de dochter van de buurvrouw van onze vriendin () heet ook zo.
zaterdag 10 november 2012 om 13:56
Dit zijn wel zo'n beetje de namen die ik het leukst vind uit de lijstjes.
Bedankt voor het meedenken!
Ik ga eens met mijn man overleggen.
Joost
Lex
Jurre
Wout(er)
Chris
Julia
Julie
Sophie
Lauren
Marije
Nee, niet bewust gekozen voor Sophie, kan inderdaad ook nog Sofie worden.
Maud blijft toch raar klinken bij onze achternaam en valt dus af.
Bedankt voor het meedenken!
Ik ga eens met mijn man overleggen.
Joost
Lex
Jurre
Wout(er)
Chris
Julia
Julie
Sophie
Lauren
Marije
Nee, niet bewust gekozen voor Sophie, kan inderdaad ook nog Sofie worden.
Maud blijft toch raar klinken bij onze achternaam en valt dus af.
zaterdag 17 november 2012 om 18:49
Ronkel, is het gelukt met je lijst? Zijn er nog namen die jullie allebei heel mooi vinden?
Bedankt allemaal voor de tips bij hugo. Ik schrijf alles op voor als het zo ver is.
Juline vind ik wel een verrassende naam uit jouw rijtje cejo. Die gaat ook op de lijst. Zelf dacht ik nog aan Liz. Wat vinden jullie daarvan?
Bedankt allemaal voor de tips bij hugo. Ik schrijf alles op voor als het zo ver is.
Juline vind ik wel een verrassende naam uit jouw rijtje cejo. Die gaat ook op de lijst. Zelf dacht ik nog aan Liz. Wat vinden jullie daarvan?
zondag 18 november 2012 om 21:26
O leuk! Nog meer namen.
Ik hou eigenlijk van kort, stoer en schrijven zoals je het zegt.
Juline is al best lief&lang voor mijn smaak.
Ook al heeft mijn favouriet julia oom 3 lettergrepen.
Liz vind ik dus ook leuk vanwege kort em stoer. Lizz met 2 zz ken ik niet. Wel lizzy.
Maar in jouw rijtje cejo zitten wel wat leuke namen!
Maar de meeste zou ik dus wat korter maken zoals; laure, evi (of elfi vind ik ook leuk). Philine vind ik wel echt prachtig. Maar niet echt makkelijke schrijfwijze...
Ik hou eigenlijk van kort, stoer en schrijven zoals je het zegt.
Juline is al best lief&lang voor mijn smaak.
Ook al heeft mijn favouriet julia oom 3 lettergrepen.
Liz vind ik dus ook leuk vanwege kort em stoer. Lizz met 2 zz ken ik niet. Wel lizzy.
Maar in jouw rijtje cejo zitten wel wat leuke namen!
Maar de meeste zou ik dus wat korter maken zoals; laure, evi (of elfi vind ik ook leuk). Philine vind ik wel echt prachtig. Maar niet echt makkelijke schrijfwijze...
donderdag 22 november 2012 om 14:23
leuke namen komen hier voorbij! Ik zoek (ws) een jongensnaam, lees mee op het jongensnamentopic en spiek hier af en toe. Eind december weten we zeker of we dit keer inderdaad een jongen krijgen (tot nu toe twijfel na de echo's, geen 99% zekerheid bij verloskundige) en ga ik fanatieker zoeken naar een jongensnaam.