Mooie bank!

24-11-2012 08:54 84 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gewoon even nieuwsgierig, wat vinden jullie van deze bank?

Ik vind 'm warm, gezellig en, ja, ook erg mooi..

Op marktplaats, voor een kameel appel en een ei.

quote:-no-nick- schreef op 24 november 2012 @ 17:14:

[...]

Ga ook nick man roepen ff momentén én én?
[quote][message=13434600,noline]2Italy2 schreef op 24 november 2012 Voor een kameel appel en ei

Wahahaha. En daar gáát mijn wijntje ]
Dat lounge gedeelte is zo shit als je daar een avond op moet liggen, zitten, hangen als je bij iemand op bezoek bent.

Heb je net je kekke strakke rokje aan moet je op die veredelde matras gaan crashen, zo niet chiq
Lekker zitten ook dan, zonder steun in je rug. Goede deal voor fysiotherapeuten en chiropractors, zo'n lounggggggggggedinges.

( mijn lief noemt dat altijd een veredelde kruk aan een bank)
Op de canapé is het altijd feest. Ook op marktplaats, je mag bieden!

quote:thaorchid schreef op 24 november 2012 @ 17:24:

Lekker zitten ook dan, zonder steun in je rug. Goede deal voor fysiotherapeuten en chiropractors, zo'n lounggggggggggedinges.

( mijn lief noemt dat altijd een veredelde kruk aan een bank)Hahaha, idd. Ik vraag altijd aan de man of vrouw des huizes om te ruilen, oei oei zo last van mijn rug...not. Laat ze zelf maar op dat ziteiland elegant gaan zitten doen.
Maar goed dat smaken verschillen. Ik vind 'm prachtig Vicky.
quote:Plokkie schreef op 24 november 2012 @ 09:00:

Kan alleen als de rest van je huis groot en spierwit is, vind ik.Dit. En dan vind ik de effen hoekstukken er wat saai bij afsteken. Dat had van mij wel wat feller gemogen.
Niet dat ik hem in hier in de woonkamer zou zetten overigens. Wel in de speelkamer (in een kleinere samenstelling).
quote:madamemicmac schreef op 24 november 2012 @ 17:27:

Maar goed dat smaken verschillen. Ik vind 'm prachtig Vicky.

Maar hij heeft geen pootjes of zoiets! Ligt dus gelijk op de grond. Lijkt mij werkelijk niks. Of doek je dan ook je eetkamertafel op en ga je met z'n allen uit zo'n schotel liggen bikken?

quote:meesje2010 schreef op 24 november 2012 @ 17:01:

Wat kost hij nou?? Kan het niet vindenHoekstukken kosten 750 euro, en de tussenstukken kosten 620 euro pst geloof ik.
quote:thaorchid schreef op 24 november 2012 @ 17:04:

Vind hem overigens wel geweldig voor een kinderdagverblijf (of wat no-nick zegt)maar geen volwassen man (nog normale vrouw mét een man) welke dat in zijn huis wil hebben.

Wat hebben jullie dan in huis staan? Beige met donkerbeige?

Ik moet wel lachen om alle reacties. Ik denk zelf dat ie ge-wel-dig zal staan!!!

Er zitten overigens wel pootjes onder. Dit even terzijde. Ik vind die Marokkaanse poefjes ook erg leuk. Maar dat zal een beetje, eh, .....te druk worden??
quote:2Italy2 schreef op 24 november 2012 @ 17:33:

[...]

Maar hij heeft geen pootjes of zoiets! Ligt dus gelijk op de grond. Lijkt mij werkelijk niks. Of doek je dan ook je eetkamertafel op en ga je met z'n allen uit zo'n schotel liggen bikken?

[img]http://www.verborgenmarokko.nl/images/b ... rswerk.jpg[/img]Kijk nou, wat een prachtig tafereeltje, gezellig en knus, net als de bank.

Mocrotime

Als ik nog eens een nieuwe bank nodig heb, ga ik toch zeker eens kijken in deze hoek. Met dank aan dit topic!
quote:thaorchid schreef op 24 november 2012 @ 17:13:

Whahaha, liet hem manlief zien, ogen zo groot als schoteltjes.... zijn reactie:" als je ooit in je hoofd haalt zoiets in huis te halen kun je je koffers pakken en neem je dat spuuglelijke ding maar gelijk mee, welke achterlijke idioot koopt zoiets en welke achterlijke idioot verkoopt dit, Seats en Sofa's zeker weer, die verkopen enkel zooi"

Gelukkig weet hij dat ik zo gek niet ben

Hahaha, ik lach me dood!

Heb hem nav jouw post aan man laten zien en die zei: wat is dat, als je dat doet ga je er maar alleen opzitten.

En kijkt me verder aan alsof ik gestoord ben
Wat hebben jullie dan in huis staan?
Word er duizelig van.

JIj vindt het mooi...ik zeg doen.
quote:Vicky schreef op 24 november 2012 @ 21:35:

Wat hebben jullie dan in huis staan?Een plastic tuinset. Maar wél met verstelbare stoelen
Wij hebben een grijze boekbank v loods5. Ik kies liever voor bonte accessoires, is makkelijker te vervangen als ik het zat ben.
[img]http://cdn4.welke.nl/photo/scale-1000x4 ... ist68.jpeg[/img]
Waarom lukt het plaatjes plakken toch niet? Ik doe het net als anders..rechtermuisknop, eigenschappen kopieeren en plakken hierboven....

Een grijze hoekbank van loods 5 is erg mooi. Kan niet anders zeggen.
Alleen wéér met gastonvriendelijk loungggggge gedeelte
quote:Vicky schreef op 24 november 2012 @ 08:54:

Gewoon even nieuwsgierig, wat vinden jullie van deze bank?

Ik vind 'm warm, gezellig en, ja, ook erg mooi..

[img]http://www.chateaudax-belgique.be/admin ... rrasso.jpg[/img]

Plaatje plakken lukt helaas niet...

Hij is HUGE. Ideaal voor in een huis met enorm grote kamer en gezin met 8 kinderen.

Hij zal veel plek in beslag nemen en hoewel hij leuke kleuren bevat heb je grote kans dat je er binnen een paar jaar helemaal op uit gekeken bent. En dan zit je daar met dat grote monster te kijken.

quote:2Italy2 schreef op 25 november 2012 @ 16:55:

[img]http://cdn4.welke.nl/photo/scale-1000x4 ... ist68.jpeg[/img]

Grauw grijs en ellendig kleurloos.

Gaat ook geen warmte van uit. Ik zou me er verloren voelen. Maar goed, ieder zijn eigen smaak.

De foto's die Brandy hierboven laat zien vind ik heel apart. Dat zijn echt mooie inrichtingen. Durven af te wijken van de kudde.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven