Mooie bank!
zaterdag 24 november 2012 om 15:19
zaterdag 24 november 2012 om 15:22
zaterdag 24 november 2012 om 15:24
zaterdag 24 november 2012 om 16:51
Kolere, ik kijk me al totaal scheel op het plaatje. Moet je niet aan denken dat in je huis te hebben, daarnaast ben je op zoiets binnen 3 maanden totaal uitgekeken.
Zelfs een blindengeleidehond gaat er spontaan van janken
Een inrichting moet neutraal zijn zodat je (áls je er al van houdt) met kleur kunt spelen dmv accessoires, desnoods meubelhoezen of zo, zo vaak als je wilt met kleur kunt spelen maar echt, een vaste bank waar de demonen al midden in de nacht preventief van schikken is niet echt handig.
Zelfs een blindengeleidehond gaat er spontaan van janken
Een inrichting moet neutraal zijn zodat je (áls je er al van houdt) met kleur kunt spelen dmv accessoires, desnoods meubelhoezen of zo, zo vaak als je wilt met kleur kunt spelen maar echt, een vaste bank waar de demonen al midden in de nacht preventief van schikken is niet echt handig.
zaterdag 24 november 2012 om 16:54
quote:brandy38 schreef op 24 november 2012 @ 09:57:
Hm nee. Ik zou me heel snel gaan storen aan zoveel verschillende patronen en kleuren.
Het model op zich is wel gaaf!Ben ik ook wel een beetje bang voor. Maar het is zaak om alles eromheen rustig te houden, en ruimtelijk. Ik heb de gok maar genomen. Denk dat ik er errug veel plezier van ga hebben!!
Hm nee. Ik zou me heel snel gaan storen aan zoveel verschillende patronen en kleuren.
Het model op zich is wel gaaf!Ben ik ook wel een beetje bang voor. Maar het is zaak om alles eromheen rustig te houden, en ruimtelijk. Ik heb de gok maar genomen. Denk dat ik er errug veel plezier van ga hebben!!
zaterdag 24 november 2012 om 17:09
quote:2Italy2 schreef op 24 november 2012 @ 17:07:
Ik vind het lijken op een bank welke je wel ziet bij Marokkaanse families. Lekker alle muren volstouwen met bank!!
Zo bijzonder en apart is het niet hoor.
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn ogen mijn ogen.............................................gestafd!
Ik vind het lijken op een bank welke je wel ziet bij Marokkaanse families. Lekker alle muren volstouwen met bank!!
Zo bijzonder en apart is het niet hoor.
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn ogen mijn ogen.............................................gestafd!
zaterdag 24 november 2012 om 17:13
Whahaha, liet hem manlief zien, ogen zo groot als schoteltjes.... zijn reactie:" als je ooit in je hoofd haalt zoiets in huis te halen kun je je koffers pakken en neem je dat spuuglelijke ding maar gelijk mee, welke achterlijke idioot koopt zoiets en welke achterlijke idioot verkoopt dit, Seats en Sofa's zeker weer, die verkopen enkel zooi"
Gelukkig weet hij dat ik zo gek niet ben
zaterdag 24 november 2012 om 17:14
quote:thaorchid schreef op 24 november 2012 @ 17:13:
Whahaha, liet hem manlief zien, ogen zo groot als schoteltjes.... zijn reactie:" als je ooit in je hoofd haalt zoiets in huis te halen kun je je koffers pakken en neem je dat spuuglelijke ding maar gelijk mee, welke achterlijke idioot koopt zoiets en welke achterlijke idioot verkoopt dit, Seats en Sofa's zeker weer, die verkopen enkel zooi"
Ga ook nick man roepen ff moment
Ga ook nick man roepen ff moment
zaterdag 24 november 2012 om 17:17
Eén ding is wel waar, het is iig anders dan die uitgekauwde eeuwige hoekbank met loungggggggggggggggggggggegedeelte, poef erbij en een riefièra messon-dienblad ( mét opschrift, anders weten ze niet dat het een dienblad is erop) wat 3/4 Nederland schijnt te willen hebben (en ook heeft) Dat dan weer wel
(en een krantenbak met "livres" erop geschreven waarvan niemand weet dat daar dus tijdschriften in moeten daar weinig mensen Frans spreken )
(en een krantenbak met "livres" erop geschreven waarvan niemand weet dat daar dus tijdschriften in moeten daar weinig mensen Frans spreken )