SYTYCD 2012
zondag 25 november 2012 om 20:23
zondag 25 november 2012 om 20:23
zondag 25 november 2012 om 20:23
zondag 25 november 2012 om 20:28
quote:Pippin schreef op 25 november 2012 @ 20:24:
[...]
Komt er nog een keer een Foppe-verhaal? Ah toe? Foppe en zijn dames hebben een nieuw hok.En natuurlijk kon Foppe in het begin de ingang niet meer vinden. Hij heeft er twee rondjes omheen gelopen; de eerste keer met een vraagteken boven zijn hoofd en tweede keer gefrustreerd. Terwijl de hennen (die allang binnen waren) hem vanachter het raampje zaten uit te lachen.
[...]
Komt er nog een keer een Foppe-verhaal? Ah toe? Foppe en zijn dames hebben een nieuw hok.En natuurlijk kon Foppe in het begin de ingang niet meer vinden. Hij heeft er twee rondjes omheen gelopen; de eerste keer met een vraagteken boven zijn hoofd en tweede keer gefrustreerd. Terwijl de hennen (die allang binnen waren) hem vanachter het raampje zaten uit te lachen.
Ik vind hier dingen van.
zondag 25 november 2012 om 20:29
quote:Sabeltandcavia schreef op 25 november 2012 @ 20:28:
[...]
Foppe en zijn dames hebben een nieuw hok.En natuurlijk kon Foppe in het begin de ingang niet meer vinden. Hij heeft er twee rondjes omheen gelopen; de eerste keer met een vraagteken boven zijn hoofd en tweede keer gefrustreerd. Terwijl de hennen (die allang binnen waren) hem vanachter het raampje zaten uit te lachen. Och die Foppe toch.. hebben de hennetjes hem wel een kopje thee gezet?
[...]
Foppe en zijn dames hebben een nieuw hok.En natuurlijk kon Foppe in het begin de ingang niet meer vinden. Hij heeft er twee rondjes omheen gelopen; de eerste keer met een vraagteken boven zijn hoofd en tweede keer gefrustreerd. Terwijl de hennen (die allang binnen waren) hem vanachter het raampje zaten uit te lachen. Och die Foppe toch.. hebben de hennetjes hem wel een kopje thee gezet?