Entertainment alle pijlers

SYTYCD 2012

02-09-2012 19:51 3489 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk, na maandenlang smachten, is hij er weer!

Dan met zijn dansers!

Wie geniet mee?







Ja, ik weet het, plaatjes plakken mag niet, maar de dag dat het weer kan, worden we meteen blij verrast zo
Hij weet net dat zijn piemel meer kan dan alleen plassen :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:Sabeltandcavia schreef op 25 november 2012 @ 20:45:

Hij heeft nog niet eens schaamhaar baardgroei!Haal dit beeld uit mijn hoofd! Haal dit beeld uit mijn hoofd!
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 25 november 2012 @ 20:45:

Zou hij wel uit uitgewisseld zijn?Zit zijn fontanel al dicht?
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Geen idee Sum, maar zijn fontanel is nog niet dicht.

Daarom heeft hij ook nog kale plekjes op zijn hoofd
Alle reacties Link kopieren
quote:Sabeltandcavia schreef op 25 november 2012 @ 20:46:

[...]





Zit zijn fontanel al dicht?Wel al uit de luiers toch?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Caaf
Alle reacties Link kopieren
Delano een man?????
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren






Jullie zijn errug!!!!
Alle reacties Link kopieren
Mag Vita er nu uit?

Ik wil die buik niet meer zien!
... en ze heeft óók tieten.
Alle reacties Link kopieren




Arme jongen. Al die grapjes die erover kunnen worden gemaakt.
Verrrr errrrd dat ze met hem mag werrrrrken
Alle reacties Link kopieren
quote:Liezze schreef op 25 november 2012 @ 20:46:

[...]





Haal dit beeld uit mijn hoofd! Haal dit beeld uit mijn hoofd! [afbeelding] "stopt Liezze in een knuffeltruitje en brengt haar naar rustig kamertje"
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 25 november 2012 @ 20:46:

[...]



Ish is het met je eens, misschien komt het ook omdat dit de eerste solo is die ik ook daadwerkelijk zie hoor









De rest was niet beter helaas.
Alle reacties Link kopieren
Ed Wubbe is toch ook de luffer van....kom hoe heet hij ook alweer?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Mooi figuurtje, die Vita. *kijkt vertwijfeld naar chocolade in hand*
Alle reacties Link kopieren
quote:Pippin schreef op 25 november 2012 @ 20:48:

... en ze heeft óók tieten. Komop, jij en ik weten beiden dat wat zij heeft het etiket tieten niet verdient
Alle reacties Link kopieren
quote:Pippin schreef op 25 november 2012 @ 20:49:

Mooi figuurtje, die Vita. *kijkt vertwijfeld naar chocolade in hand* Heb de dropjes net ook maar weggeschoven
Alle reacties Link kopieren
quote:Liezze schreef op 25 november 2012 @ 20:50:

[...]





Heb de dropjes net ook maar weggeschovenIjs ook weer terug in de vriezer gezet!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 25 november 2012 @ 20:49:

Ed Wubbe is toch ook de luffer van....kom hoe heet hij ook alweer?Geen idee. Jan misschien? Die moeten vaak met elkaar gewerkt hebben
Alle reacties Link kopieren
Wel heel erg mooi dit, ik vond vooral de expressie van Vita heel erg mooi
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Erg mooi dit!
Alle reacties Link kopieren
Mooie choreo!
quote:S0LEIL schreef op 25 november 2012 @ 20:50:

[...]





Komop, jij en ik weten beiden dat wat zij heeft het etiket tieten niet verdient |*kijkt naar eigen cupje H bonbonella's en knikt* yeah baby
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 25 november 2012 @ 20:51:

[...]





Geen idee. Jan misschien? Die moeten vaak met elkaar gewerkt hebben Neehee......van de Ultimate Dance Beffel
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven