Entertainment alle pijlers

SYTYCD 2012

02-09-2012 19:51 3489 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk, na maandenlang smachten, is hij er weer!

Dan met zijn dansers!

Wie geniet mee?







Ja, ik weet het, plaatjes plakken mag niet, maar de dag dat het weer kan, worden we meteen blij verrast zo
Alle reacties Link kopieren
quote:Liezze schreef op 25 november 2012 @ 20:50:

[...]





Heb de dropjes net ook maar weggeschoven





Ik ook.

Ik typte over haar buik, kauwde nog eens en dacht ineens: oh... ja...
Alle reacties Link kopieren
Ik schiet elke keer in de lach als Vita 'vereerd' zegt.
Alle reacties Link kopieren
Thom!!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Summerdance schreef op 25 november 2012 @ 20:49:

Ed Wubbe is toch ook de luffer van....kom hoe heet hij ook alweer?

Isabel? Er werd veel over de grond gerold en dat was niet van 't lachen



Vond het een mooie choreo en goed uitgevoerd, voor zover mijn lekenoog dat kan zien. Felle uitstraling. Ik hou daar wel van. Beetje power.
Alle reacties Link kopieren
Haaai!
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 25 november 2012 @ 20:52:

[...]



Neehee......van de Ultimate Dance BeffelNee, dat waren Rinus en Thom.
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 25 november 2012 @ 20:53:

Thom!!Thom is de partner van Rinus.
Alle reacties Link kopieren
Haaai Dubio.
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 25 november 2012 @ 20:54:

[...]





Nee, dat waren Rinus en Thom.

Oja...... Stom zeg!



Jezus Duub, wat ben je laat Vrouw!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 25 november 2012 @ 20:52:

Wel heel erg mooi dit, ik vond vooral de expressie van Vita heel erg mooiVita moet er uihuiuiuit!
Ish kijkt net zo zijig als die er eerst zat, die met die schaamharen op zijn kin. Hoeheetieookalweer
Alle reacties Link kopieren
Ik mag volgende week weer naar Scapino, met Ed W. als choreograaf. Zin in!
OH leuk Cynba!
Alle reacties Link kopieren
*heeft niet opgelet en zit zonder enig schuldgevoel in de droptrommel*
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Ish, moet er geen semi engelse woorden ingooien hoor....



Hoe hij akward uitspreekt
Alle reacties Link kopieren
Duub
Alle reacties Link kopieren
quote:Pippin schreef op 25 november 2012 @ 20:55:

Ish kijkt net zo zijig als die er eerst zat, die met die schaamharen op zijn kin. HoeheetieookalweerMarco!
Ik moet bij de naam Vita steeds denken aan dat dierenvoer merk

Alle reacties Link kopieren
quote:Pippin schreef op 25 november 2012 @ 20:55:

Ish kijkt net zo zijig als die er eerst zat, die met die schaamharen op zijn kin. HoeheetieookalweerOh ja, die engerd! Hoe heet ie nou ook al weer?
Alle reacties Link kopieren
Ik ga toch maar even het ijs weer uit de vriezer halen...

Het vlees is TE zwak!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Awel, Ish moet gewoon Nederlands spreken met dat fijne Belgische accent.
Oorlog met snoep en denden. Dus.



Ik geef nog borstvoeding dus ik mag (nog) niet lijnen. *eet chocola verder op*
Alle reacties Link kopieren
Liezze is weer ontsnapt uit het rustige kamertje?????





Ik vond Vita echt top! En Denden ziet er niet uit in dat pakkie!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:Liezze schreef op 25 november 2012 @ 20:56:

[...]





Oh ja, die engerd! Hoe heet ie nou ook al weer?Schaamhaar heette die
Alle reacties Link kopieren
quote:Liezze schreef op 25 november 2012 @ 20:56:

[...]





Oh ja, die engerd! Hoe heet ie nou ook al weer? Zo eng was hij toch niet?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven