SYTYCD 2012
zondag 25 november 2012 om 20:53
quote:Summerdance schreef op 25 november 2012 @ 20:49:
Ed Wubbe is toch ook de luffer van....kom hoe heet hij ook alweer?
Isabel? Er werd veel over de grond gerold en dat was niet van 't lachen
Vond het een mooie choreo en goed uitgevoerd, voor zover mijn lekenoog dat kan zien. Felle uitstraling. Ik hou daar wel van. Beetje power.
Ed Wubbe is toch ook de luffer van....kom hoe heet hij ook alweer?
Isabel? Er werd veel over de grond gerold en dat was niet van 't lachen
Vond het een mooie choreo en goed uitgevoerd, voor zover mijn lekenoog dat kan zien. Felle uitstraling. Ik hou daar wel van. Beetje power.