Entertainment alle pijlers

SYTYCD 2012

02-09-2012 19:51 3489 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk, na maandenlang smachten, is hij er weer!

Dan met zijn dansers!

Wie geniet mee?







Ja, ik weet het, plaatjes plakken mag niet, maar de dag dat het weer kan, worden we meteen blij verrast zo
Alle reacties Link kopieren
quote:Liezze schreef op 25 november 2012 @ 21:08:

Jee, dat nummer.....zo Dit was alleen geen mooie versie!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de solo's tot nu toe allemaal tegen vallen. Vond ze vorig jaar ook beter, origineler.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sabeltandcavia schreef op 25 november 2012 @ 21:09:

Dat komt uit Moulin Rouge, en daar is het mooi hoor. Past in het verhaal





Het nummer was er eerder dan Moulin Rouge volgens mij.

Nou ja, niet eerder dan de club in Parijs, maar dan de film/musical bedoel ik
Alle reacties Link kopieren
quote:Liezze schreef op 25 november 2012 @ 21:01:

[...]





Bedankt voor de separatie hoor! Had het echt even nodig! Maar 5 minuten in de snoezelruimte hebben me weer helemaal tot rust gebracht. graag gedaan hoor, we moeten af en toe voor elkaar zorgen he
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Dat shirt dat ie aan heeft vind ik wel grappig...





WAarom heet je in &&& naam DenDen. Was JanJan niet leuk genoeg?
Alle reacties Link kopieren
Mijn ouders. In 2 dagen op en neer is een beetje veel



Waar komen Dendens ouders vandaan?
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 25 november 2012 @ 21:11:

[...]





Het nummer was er eerder dan Moulin Rouge volgens mij.

Nou ja, niet eerder dan de club in Parijs, maar dan de film/musical bedoel ik Jaahaaa dat weet ik . Maar deze versie komt uit Moulin Rouge. Ik zoek hem wel even op.
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Leuke solo.
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
Het is met DoenDoen vaak hetzelfde, maar jeetje hij is er wel goed in!
Alle reacties Link kopieren
quote:dubiootje schreef op 25 november 2012 @ 21:13:

Mijn ouders. In 2 dagen op en neer is een beetje veel



Waar komen Dendens ouders vandaan?zijn ouders komen van oorsprong uit Koerdistan
Hij ziet er een beetje eng uit. Alsof ie heel ziek is. Heel bleek.
Alle reacties Link kopieren
Ik vonnut wel geinig!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Sabeltandcavia schreef op 25 november 2012 @ 21:13:

[...]





Jaahaaa dat weet ik . Maar deze versie komt uit Moulin Rouge. Ik zoek hem wel even op.



Volgens mij was dit niet eens de versie uit Moulin Rouge.

Die uit de Moulin Rouge is mooier.
Ik vond hem boeiender om naar te kijken dan zijn voorgangers.
Alle reacties Link kopieren
Denden deed het best leuk
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:Pippin schreef op 25 november 2012 @ 21:14:

Hij ziet er een beetje eng uit. Alsof ie heel ziek is. Heel bleek. Zo ziet hij er altijd uit. Was in de Ultimate Beffels al zo.
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 25 november 2012 @ 21:15:

[...]





Volgens mij was dit niet eens de versie uit Moulin Rouge.

Die uit de Moulin Rouge is mooier.Volgens mij was dit echt wel de versie uit Moulin rouge.
Alle reacties Link kopieren
Duub, ik durf het bijna niet te vragen, maar hoest met poes?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Getsie...zijn we nu ineens fan van DoenDoen?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Meisjes plagen, zoentjes vragen?
Alle reacties Link kopieren
Denden heeft altijd goede solo's. Omdat hij heel goed is in zijn eigen stijl en hij altijd in zijn stijl danst bij de solo's. Helaas is hij niet zo goed in andere stijlen.
KoenRoem
Alle reacties Link kopieren
quote:Pippin schreef op 25 november 2012 @ 21:17:

KoenRoem
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, wat een leuke enthousiaste reactie van Davinia
Alle reacties Link kopieren
quote:Bertrade schreef op 25 november 2012 @ 21:16:

[...]



Volgens mij was dit echt wel de versie uit Moulin rouge.O, dan vind ik die niet zo mooi En heb ik ergens op een cd een andere versie staan die ik mooier vind.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven