Entertainment alle pijlers

SYTYCD 2012

02-09-2012 19:51 3489 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk, na maandenlang smachten, is hij er weer!

Dan met zijn dansers!

Wie geniet mee?







Ja, ik weet het, plaatjes plakken mag niet, maar de dag dat het weer kan, worden we meteen blij verrast zo
Alle reacties Link kopieren
jeetje, die spieren van Roem
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
ik wil net zulke borstjes als Roemjana
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hem gevonden maar wacht even p de reclame
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Mooie choreo!
Heel krachtig gedanst vind ik. Van Davinia zeker dan. Ik werd alleen wel een beejte duizelig van de rok
Alle reacties Link kopieren
Wow....

Van wie is de muziek ook alweer?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Ik vond de lichtshow heel erg afleiden. Maar het zag er goed uit.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pippin schreef op 25 november 2012 @ 21:20:

Heel krachtig gedanst vind ik. Van Davinia zeker dan. Ik werd alleen wel een beejte duizelig van de rok



Alleen was haar benenwerk niet altijd netjes.

Denden deed zijn passen veel strakker.
Alle reacties Link kopieren
Vond het mooi, maar vooral omdat het de Paso Doble is.

Had het gevoel dat ze soms echt wankelden en stappen mis zetten
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 25 november 2012 @ 21:20:

Wow....

Van wie is de muziek ook alweer?Van wie weet ik niet maar zat bij de film Requiem for a dream.
ik heb er weinig geen verstand van, dat blijkt wel weer
Alle reacties Link kopieren
quote:Bertrade schreef op 25 november 2012 @ 21:22:

[...]



Van wie weet ik niet maar zat bij de film Requiem for a dream.Dank u.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 25 november 2012 @ 21:18:

[...]





O, dan vind ik die niet zo mooi En heb ik ergens op een cd een andere versie staan die ik mooier vind. Er zullen vast aardig wat versies van zijn gemaakt.
Alle reacties Link kopieren
Bobbelalert!
Alle reacties Link kopieren
nou ja, wat Jef zegt dus
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Zo vind ik het Requiem van Mozart ook zo mooi.
Alle reacties Link kopieren
quote:Liezze schreef op 25 november 2012 @ 21:21:

Vond het mooi, maar vooral omdat het de Paso Doble is.

Had het gevoel dat ze soms echt wankelden en stappen mis zettenJa, precies.
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 25 november 2012 @ 21:23:

Bobbelalert!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Dan lacht



(die momenten zijn zo sporadisch, ik wijs jullie er maar even op)
Alle reacties Link kopieren
Jef heeft gewoon geen humor.
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 25 november 2012 @ 21:23:

Bobbelalert! O nee, nu ben ik weer op kruishoogte aan het kijken, net zoals vorige week bij Dennis.
Alle reacties Link kopieren
quote:Liezze schreef op 25 november 2012 @ 21:21:

Vond het mooi, maar vooral omdat het de Paso Doble is.

Had het gevoel dat ze soms echt wankelden en stappen mis zetten ik miste bij Denden de spierspanning en de rechte rug
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Niet lachen hoor, maar DenDen doet mij een beetje denken aan Lurch



Alle reacties Link kopieren
quote:Liezze schreef op 25 november 2012 @ 21:23:

Dan lacht



(die momenten zijn zo sporadisch, ik wijs jullie er maar even op)









Gek hè, vroeger lachte hij zoveel...

Ik mis zijn lach!
Alle reacties Link kopieren
quote:Pippin schreef op 25 november 2012 @ 21:24:

Niet lachen hoor, maar DenDen doet mij een beetje denken aan Lurch



Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven