Entertainment alle pijlers

SYTYCD 2012

02-09-2012 19:51 3489 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk, na maandenlang smachten, is hij er weer!

Dan met zijn dansers!

Wie geniet mee?







Ja, ik weet het, plaatjes plakken mag niet, maar de dag dat het weer kan, worden we meteen blij verrast zo
Alle reacties Link kopieren
Wat is Jan lief!



*gelooft dat ze verliefd aan het geraken is op Jan*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
En eens met Dan (en Liezze dus )
Alle reacties Link kopieren
quote:Pippin schreef op 25 november 2012 @ 21:24:

Niet lachen hoor, maar DenDen doet mij een beetje denken aan Lurch



Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Nu komt Fred hè?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 25 november 2012 @ 21:25:

Wat is Jan lief!



*gelooft dat ze verliefd aan het geraken is op Jan*



Jan is altijd wel lief toch?

Hij is in elk geval altijd correct in zijn commentaar.
Alle reacties Link kopieren
Mooi koppel Fred en Fief!

Mijn favorieten!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Roxanne uit Moulin Rouge:



El Tango de Roxanne
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 25 november 2012 @ 21:27:

Mooi koppel Fred en Fief!

Mijn favorieten! de mijne ook, Fred is gewoon leuk en danst goed en Viev vind ik echt heel mooi



En.Vita is mijn nr 2 bij de meisjes
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 25 november 2012 @ 21:29:

[...]



de mijne ook, Fred is gewoon leuk en danst goed en Viev vind ik echt heel mooi



En.Vita is mijn nr 2 bij de meisjes Ja maar Vita moet naar huis want ik heb net een bak ijs naar binnen zitten werken en ik wil dus niet meer tegen die buik aankijken...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Nu ze wat meer heeft gepraat is die Gooise R me echt tegen gaan staan dus daarom mag Vita er van mij uit. Om maar eens een ontzettend oppervlakkige reden te noemen.



Ik vind dat de vrouwen elkaar qua danskwaliteit niet veel ontlopen.
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig is Summer net zo oppervlakkig.
Alle reacties Link kopieren
Oh, en Delano moet er ook uit!

En dan moet Kalila volgende week een modern van Isabelle dansen



Kan ze al haar verdriet en emooooosie erin verwerken!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Lekker lullig, nu heeft ze misschien al stemmen gemist.
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 25 november 2012 @ 21:31:

[...]



Ja maar Vita moet naar huis want ik heb net een bak ijs naar binnen zitten werken en ik wil dus niet meer tegen die buik aankijken...
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 25 november 2012 @ 21:31:

[...]



Ja maar Vita moet naar huis want ik heb net een bak ijs naar binnen zitten werken en ik wil dus niet meer tegen die buik aankijken...



Precies!



Sowieso heb ik niks met haar, ik vind haar vanaf dag 1 niet zo leuk en ik kan niet eens zeggen waarom.
Alle reacties Link kopieren
ik vond het gewoon eens tijd om op mijn eigen voeten te staan
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 25 november 2012 @ 21:37:

ik vond het gewoon eens tijd om op mijn eigen voeten te staan en dat doe je dan in een appartementje dat door papa wordt betaald
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 25 november 2012 @ 21:31:

[...]



Ja maar Vita moet naar huis want ik heb net een bak ijs naar binnen zitten werken en ik wil dus niet meer tegen die buik aankijken...



Ja daag! Ik zit niet voor niets hier de hele avond aan de spa rood, zonder dropjes!

Vita blijft!
Alle reacties Link kopieren
Wat een klein poppetje is het toch...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 25 november 2012 @ 21:38:

[...]



en dat doe je dan in een appartementje dat door papa wordt betaald In het centrum van Amsterdam...
Alle reacties Link kopieren
quote:Bertrade schreef op 25 november 2012 @ 21:40:

[...]



In het centrum van Amsterdam... jij snapt het
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Ladies, ik duik mijn bed in, de show kan me niet echt boeien en ik ben een beetje moe van mijn drukke bezigheden van vandaag.



Trusten maisjes!
Alle reacties Link kopieren
Tygo woont leuk!
Alle reacties Link kopieren
Trusten Essie....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Slaap lekker Es!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven