Zoektocht naar deken

25-11-2012 22:09 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor vrienden ben ik opzoek naar een deken. Hun onlangs overleden zoon sliep altijd onder deze deken, zijn deken is met hem meegegaan. We hebben al gezocht op marktplaats en daar een oproep geplaatst, de kruidvat gebeld en ik wilde op viva bij gezocht een oproep plaatsen. Verder weet ik niet zo goed waar en hoe ik nog kan zoeken, hebben jullie misschien een idee?
Wat voor deken zoek je dan?

Ik zie nu dat je je afvraagt hoe je nog kan zoeken. Maar dan is dit forum wel een goeie hoor, want er zitten hier veel googlewonders

Geef even een zo gedetailleerd mogelijke beschrijving en/of foto, dan zijn er vast mensen die je kunnen helpen!
Een facebook oproep doen?
Je zou het via hier kunnen proberen, een omschrijving is dan wel handig.
Heb je eenbeschrijving?

Kleur, materiaal, patroontje?
Lezers: op mp krijg je maar 1hit als je zoekt op deken kruidvat.

TO oproepjes als deze en via facebook zodat het mond op mond gaat is denk ik erg effectief! Ik hoop dat je hem vind!
Ik heb een foto,

http://i.marktplaats.com/00/s/MjcwWDEwMjQ=/$(KGrHqR,!rYFCMJrsT69BQsjrCd5L!~~60_84.JPG

Het is een dekbed achtige deken, met allerlei verschillende kleuren in horizontale banen, met een licht blauwe onderkant.
Als hij op marktplaats staat, waarom koop je hem daar dan niet? Of denk ik te logisch? Ik krijg de link niet aan de praat btw.
Konden ze bij kruidvat ook niet verder helpen?

Ik weet het verder ook niet,ik hoop echt voor jullie dat er nog eentje te vinden is!

Wat reisa zegt lijkt me ook een goede optie,een facebook oproep.
quote:fiddeldee schreef op 25 november 2012 @ 22:18:

Als hij op marktplaats staat, waarom koop je hem daar dan niet? Of denk ik te logisch? Ik krijg de link niet aan de praat btw.Op marktplaats staat hij niet, alleen een oproep voor zo'n deken van zijn moeder.
quote:fiddeldee schreef op 25 november 2012 @ 22:18:

Als hij op marktplaats staat, waarom koop je hem daar dan niet? Of denk ik te logisch? Ik krijg de link niet aan de praat btw.

De advertentie op marktplaats in van TO, het is een 'gevraagd' advertentie.

TO weet je geen merk?
Trekpleister heeft trouwens ook vaak hetzelfde assortiment als Kruidvat, misschien kunnen zij iets voor jullie betekenen.
Ah het is deze:

En dan de gekleurde!
Heb 't ff op mijn fb gezet
quote:beelicious schreef op 25 november 2012 @ 22:24:

Ah het is deze:

[img]http://eviewer.netmedia-europe.be/cache ... &width=275[/]

En dan de gekleurde!Super, die bedoel ik inderdaad. En wat lief dat je het op fb hebt gezet, dankjewel!
Heb t ook op m'n facebook gezet
Ik hoop dat je hem snel vindt. Succes!
Ik heb ook een oproep op mijn fb geplaatst!! Spread the word.... Hopelijk vinden we snel een exemplaar!
Hier zat een poos terug een megavoordeel, de outlet van kruidvat en trekpleister. Die bij ons is weg, maar misschien heeft een ander filiaal hem nog wel (aangenomen dat niet alle filialen weg zijn)?
Trouwens twitter al geprobeerd??
Heel lief van jullie, bedankt. Zelf gebruik ik geen Twitter maar dat ga ik morgen ochtend regelen, goede tip!
Hier ook op fb met de vraag mn statusupdate te delen.
Hier de goede link:

http://vernieuwd.marktplaats.nl/a/huis- ... ousPage=lr
Heb 'm ook op FB gezet.

Wat zei het Kruidvat?

Is die deken van een bepaald merk?
In je andere topic, heeft iemand hem nieuw in de verpakking!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven