Het VIVA Echte Mannen kletstopic deel 3!
maandag 26 november 2012 om 17:02
quote:secondhandsuus schreef op 26 november 2012 @ 17:00:
Ik heb vandaag en morgen geen leven. Daar ben ik wel even blij mee.
Manlief is ziek en heeft verzorging nodig. Dus ik trek zo weer mijn latex zusterspakje aan en ga eens boven kijkenZo zo. Ik denk dat hij dan extra lang lekker ziek gaat blijven. Ik zou nooit meer beter worden als mijn vriendin zo'n pakje aantrok...
Ik heb vandaag en morgen geen leven. Daar ben ik wel even blij mee.
Manlief is ziek en heeft verzorging nodig. Dus ik trek zo weer mijn latex zusterspakje aan en ga eens boven kijkenZo zo. Ik denk dat hij dan extra lang lekker ziek gaat blijven. Ik zou nooit meer beter worden als mijn vriendin zo'n pakje aantrok...
maandag 26 november 2012 om 17:05
Zat gisterennacht nog met hem in het ziekenhuis, ik was laat terug van mijn werk, kreeg hij amper lucht, was echt heel eng. Dus hop in de auto en naar de eerste hulp. Daar aan de vernevelaar gezeten en ventolin mee.
Aan griep gerelateerde bronchitis...
Helaas waren er geen knappe zusters aanwezig...
maandag 26 november 2012 om 17:07
quote:wdr schreef op 26 november 2012 @ 17:02:
[...]
Zo zo. Ik denk dat hij dan extra lang lekker ziek gaat blijven. Ik zou nooit meer beter worden als mijn vriendin zo'n pakje aantrok...
Ik zou me vooral verheugen op het moment dat ze dat latex pakje uittrekt ...
Edit: oei Suus, dat klinkt best ernstig. Zorg maar goed voor hem, met of zonder latex pakje.
[...]
Zo zo. Ik denk dat hij dan extra lang lekker ziek gaat blijven. Ik zou nooit meer beter worden als mijn vriendin zo'n pakje aantrok...
Edit: oei Suus, dat klinkt best ernstig. Zorg maar goed voor hem, met of zonder latex pakje.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
maandag 26 november 2012 om 17:07
quote:secondhandsuus schreef op 26 november 2012 @ 17:05:
Zat gisterennacht nog met hem in het ziekenhuis, ik was laat terug van mijn werk, kreeg hij amper lucht, was echt heel eng. Dus hop in de auto en naar de eerste hulp. Daar aan de vernevelaar gezeten en ventolin mee.
He bah
Sterkte! Heeft je man dat vaker?
Knappe zusters waren niet nodig, jij was er toch...
He bah
Sterkte! Heeft je man dat vaker?
Knappe zusters waren niet nodig, jij was er toch...
maandag 26 november 2012 om 17:09
Kan me nog herinneren dat ik zelf ooit in het ziekenhuis lag... Elke nacht kwam een zuster, en ik rook haar parfum al van een afstand, en ze had altijd een kanten bh aan, die kon ik dan zien, want haar jasje zat erg strak rond haar borsten en stond dan open zo tussen de knopen....
Boh, als ik daar nu nog aan denk, dan krijg ik weer de onderbuikvlinders...
quote:Donkeyshot schreef op 26 november 2012 @ 17:07:
[...]
Edit: oei Suus, dat klinkt best ernstig. Zorg maar goed voor hem, met of zonder latex pakje.Sommige kadootjes blijven leuk, al pak je ze voor de honderdste keer uit!
[...]
Edit: oei Suus, dat klinkt best ernstig. Zorg maar goed voor hem, met of zonder latex pakje.Sommige kadootjes blijven leuk, al pak je ze voor de honderdste keer uit!
quote:secondhandsuus schreef op 26 november 2012 @ 17:09:
Kan me nog herinneren dat ik zelf ooit in het ziekenhuis lag... Elke nacht kwam een zuster, en ik rook haar parfum al van een afstand, en ze had altijd een kanten bh aan, die kon ik dan zien, want haar jasje zat erg strak rond haar borsten en stond dan open zo tussen de knopen....
Anders ik wel als ik jouw broeierige verhaaltje lees
Maarre sorry voor de grappen, gaat het een beetje nu?
Anders ik wel als ik jouw broeierige verhaaltje lees
Maarre sorry voor de grappen, gaat het een beetje nu?
maandag 26 november 2012 om 17:50
quote:secondhandsuus schreef op 26 november 2012 @ 17:46:
Een vrouw heeft toch ook behoeftes, en als de man niet aan zijn plichten kan voldoen, dan mag je toch buiten de deur eten?
Op zich mee eens. Maar als hij nu één dag niet functioneert, dan sta je wel scherp afgesteld zeg
Hoort liedje: http://www.youtube.com/watch?v=2Rjy6jppmGQ
Een vrouw heeft toch ook behoeftes, en als de man niet aan zijn plichten kan voldoen, dan mag je toch buiten de deur eten?
Op zich mee eens. Maar als hij nu één dag niet functioneert, dan sta je wel scherp afgesteld zeg
Hoort liedje: http://www.youtube.com/watch?v=2Rjy6jppmGQ
maandag 26 november 2012 om 18:02
Je moest ns weten wdr... Ben al sinds het begin van de relatie, begin 2001 hardstikke trouw.
Maar af en toe, heel eerlijk gezegd, zou ik wel eens willen vrijen met een ander.
Of alleen kussen. Soms zie ik een mond, met volle lippen en dan denk ik, hoe zouden die aanvoelen en zoenen...
Of dan zie ik een grote stevige man, en dan denk ik, hoe zou het zijn als die armen me omhelzen en vastpakken, als tegen dat stevige lijf aan zou leunen.
Tja... En dan stop ik maar met denken...
Maar af en toe, heel eerlijk gezegd, zou ik wel eens willen vrijen met een ander.
Of alleen kussen. Soms zie ik een mond, met volle lippen en dan denk ik, hoe zouden die aanvoelen en zoenen...
Of dan zie ik een grote stevige man, en dan denk ik, hoe zou het zijn als die armen me omhelzen en vastpakken, als tegen dat stevige lijf aan zou leunen.
Tja... En dan stop ik maar met denken...