Handdoeken
vrijdag 29 mei 2026 om 20:15
vrijdag 29 mei 2026 om 20:33
Ik heb nu ook Walra handdoeken die ik bij Appie heb gekocht. Geen idee of ze 17 jaar mee gaan, dat hoeft voor mij ook niet want ik doe er maar een paar jaar mee. Dan wil ik echt weer andere kleuren. Met mijn oude handdoeken maak ik altijd anderen weer blij.
Heb ze ook wel eens van de Action gehad, maar die gaan echt geen jaren mee. Voordeel vond ik wel dat ze lekker dun waren, dus niet zwaar en snel droog.
De kwaliteit van de Hema handdoeken is t.o.v. 17 jaar geleden echt achteruit gegaan. Zelfs de etiketten zijn nu flut.
Heb ze ook wel eens van de Action gehad, maar die gaan echt geen jaren mee. Voordeel vond ik wel dat ze lekker dun waren, dus niet zwaar en snel droog.
De kwaliteit van de Hema handdoeken is t.o.v. 17 jaar geleden echt achteruit gegaan. Zelfs de etiketten zijn nu flut.
vrijdag 29 mei 2026 om 20:34
Ik heb ook de Walra van de Alberthein maar die zijn echt flut. We hebben ze nog geen jaar en ze zijn heel dun geworden. Ze gaan wel in de droger, mogelijk slijten ze daardoor sneller. Dus ik lees graag mee voor tips voor handdoeken die wel langer meegaan. Ik doe ze wel graag in de droger omdat ze daar lekker zacht van worden.
vrijdag 29 mei 2026 om 20:41
Action inderdaad!
Ik zat wat krap in de voorraad handdoeken en kon dezelfde handdoeken als die ik al had niet meer aankomen. Heb er toen een paar bij Action gekocht en vind ze veel fijner dan de duurdere handdoeken die ik heb. Die van de Hema zijn bij mij ook niet lang meegegaan en de levensduur van de Action handdoeken moet ik ook nog maar afwachten maar voor 2,99...
Ik zat wat krap in de voorraad handdoeken en kon dezelfde handdoeken als die ik al had niet meer aankomen. Heb er toen een paar bij Action gekocht en vind ze veel fijner dan de duurdere handdoeken die ik heb. Die van de Hema zijn bij mij ook niet lang meegegaan en de levensduur van de Action handdoeken moet ik ook nog maar afwachten maar voor 2,99...
vrijdag 29 mei 2026 om 22:15
zaterdag 30 mei 2026 om 07:15
zaterdag 30 mei 2026 om 08:11
Deze hebben wij ook. Ik vind ze heel fijn en ze blijven goed.Irregular_Choice schreef: ↑30-05-2026 06:55Ik heb al jaren handdoeken van IKEA. Zijn nog steeds heel netjes en drogen goed af. Ik was ze altijd op 90 graden. Ik heb de Vägsjön.
zaterdag 30 mei 2026 om 08:23
Ik heb de hotelkwaliteit van de HEMA. Met een verjaardag gevraagd en toevallig was het toen 60% korting op handdoeken. Man was de week daarop jarig en vroeg hetzelfde dus we kunnen heel wat jaar vooruit (ook qua grapjes van familie en vrienden over hoe burgerlijk we zijn omdat we handdoeken vroegen)
zaterdag 30 mei 2026 om 08:40
Ik heb al tientallen jaren Walra, maar de laatste jaren zijn die enorm achteruit gegaan in kwaliteit.
Nu toch weer gezwicht voor de AH actie, maar een waarschuwing voor anderen: als je ze de eerste keer wast en in de droger doet komt er een ongekende berg pluis af. Zoveel dat je pluizenfilter te vol raakt en er dus meer brandgevaar is.
Ik zet dus een timer om die pluizen tussendoor steeds te verwijderen.
Nu toch weer gezwicht voor de AH actie, maar een waarschuwing voor anderen: als je ze de eerste keer wast en in de droger doet komt er een ongekende berg pluis af. Zoveel dat je pluizenfilter te vol raakt en er dus meer brandgevaar is.
Ik zet dus een timer om die pluizen tussendoor steeds te verwijderen.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in