welke pannenset?
maandag 26 november 2012 om 20:05
Vriend en in zijn aan het verbouwen in onze nieuwe woning. Over een week of drie wordt onze nieuwe keuken geinstalleerd. We willen daarom graag een nieuwe mooie pannenset kopen. Die we nu hebben dateert van net op mezelf gaan wonen en is een 2e handsje van een familielid. Koken nog prima maar toch wel aan vervanging toe inmiddels . Maar we hebben geen idee welk merk een beetje goed is voor een schappelijke prijs. Wel goede verhalen gehoord over BK,
Dus mijn vraag aan jullie is, welk merk pannen heb je, evt welk type en waarom wel/niet goed??
Ow en we gaan koken op gas, misschien handig om te weten.
Bedankt alvast voor het antwoorden
Dus mijn vraag aan jullie is, welk merk pannen heb je, evt welk type en waarom wel/niet goed??
Ow en we gaan koken op gas, misschien handig om te weten.
Bedankt alvast voor het antwoorden
maandag 26 november 2012 om 20:09
Ik heb alle pannen van BK, topkwaliteit! Ik heb of de "universeel" of de "gastronome" lijn, waren in ieder geval toen stukken goedkoper te sparen bij de C1000. Mijn moeder heeft ook BK en adviseerde me die. Gebruikt ze geloof ik al 30 jaar zonder problemen.
Succes met jullie nieuwe keuken, leuk lijkt me!
Oja: ik heb geloof ik eens bij een gebruiksaanwijzing van een nieuwe pan gelezen dat als je pannen eenmaal op gas hebt gebruikt, dat ze dan niet meer op een andere warmtebron gebruikt kunnen/mogen worden. Weet ik niet helemaal zeker meer maar misschien weet iemand anders dat dan weer.
Succes met jullie nieuwe keuken, leuk lijkt me!
Oja: ik heb geloof ik eens bij een gebruiksaanwijzing van een nieuwe pan gelezen dat als je pannen eenmaal op gas hebt gebruikt, dat ze dan niet meer op een andere warmtebron gebruikt kunnen/mogen worden. Weet ik niet helemaal zeker meer maar misschien weet iemand anders dat dan weer.
maandag 26 november 2012 om 20:12
maandag 26 november 2012 om 20:18
Wij koken met Herman pannen (gekocht bij de Blokker). Fijne pannen, betaalbaar en regelmatig ook nog in de actie. Het enige is dat de deksels nog wel eens vacuum trokken. Hebben we opgelost door klein gaatje in deksels te boren, kleine moeite = groot plezier! De handvatten blijven lekker koel (vond ik heel belangrijk)
maandag 26 november 2012 om 20:18
maandag 26 november 2012 om 20:24
maandag 26 november 2012 om 20:30
maandag 26 november 2012 om 20:31
quote:NummerZoveel schreef op 26 november 2012 @ 20:30:
@Tickel
Ik zat me laatst juist te bedenken dat dat wel handig is! Bijv als je risotto in de oven wilt maken. Even alles aanfruiten op het gas en dan de oven in. Scheelt afwas en geklooi met overgieten.
*bedenkt zich opeens weer dat ze nog even wilde uitzoeken hoe dat zat met haar pannen*Mocht je een "grote" aankoop doen, het loont de moeite te mailen voor korting
@Tickel
Ik zat me laatst juist te bedenken dat dat wel handig is! Bijv als je risotto in de oven wilt maken. Even alles aanfruiten op het gas en dan de oven in. Scheelt afwas en geklooi met overgieten.
*bedenkt zich opeens weer dat ze nog even wilde uitzoeken hoe dat zat met haar pannen*Mocht je een "grote" aankoop doen, het loont de moeite te mailen voor korting
“Don’t look back – you’re not going that way.”
maandag 26 november 2012 om 20:43
quote:NummerZoveel schreef op 26 november 2012 @ 20:34:
@Tickel
Dank voor de tip. Ik stuur mr. Zoveel altijd uit op dat soort aanschaffen en die presteert het om overal op af te dingen. Ik vind het gênant, hij vind het een heel vermakelijke sport Ik had een behoorlijke aankoop en kreeg 10% korting
@Tickel
Dank voor de tip. Ik stuur mr. Zoveel altijd uit op dat soort aanschaffen en die presteert het om overal op af te dingen. Ik vind het gênant, hij vind het een heel vermakelijke sport Ik had een behoorlijke aankoop en kreeg 10% korting
“Don’t look back – you’re not going that way.”
maandag 26 november 2012 om 20:54