welke pannenset?
maandag 26 november 2012 om 20:05
Vriend en in zijn aan het verbouwen in onze nieuwe woning. Over een week of drie wordt onze nieuwe keuken geinstalleerd. We willen daarom graag een nieuwe mooie pannenset kopen. Die we nu hebben dateert van net op mezelf gaan wonen en is een 2e handsje van een familielid. Koken nog prima maar toch wel aan vervanging toe inmiddels . Maar we hebben geen idee welk merk een beetje goed is voor een schappelijke prijs. Wel goede verhalen gehoord over BK,
Dus mijn vraag aan jullie is, welk merk pannen heb je, evt welk type en waarom wel/niet goed??
Ow en we gaan koken op gas, misschien handig om te weten.
Bedankt alvast voor het antwoorden
Dus mijn vraag aan jullie is, welk merk pannen heb je, evt welk type en waarom wel/niet goed??
Ow en we gaan koken op gas, misschien handig om te weten.
Bedankt alvast voor het antwoorden
maandag 26 november 2012 om 21:20
goedkope stalen pannen om te koken, een braadpan (zou met een goedkoop dingetje beginnen) en wat koekenpannen/bakpannen met een anti-aanbaklaag. Ook een wok/wadjan is handig; er zijn verschillende soorten en prijzen. En een teflon steelpan is ook handig. En een teflon poffertjespan (minstens 19 kuiltjes).
it's a big club and you ain't in it
maandag 26 november 2012 om 21:29
Wat een hoop reacties al, leuk
Overwegende positieve verhalen dus over de BK pannensets.
De BK connical die Natonco heeft vinden wij ook we mooi qua vormgeving. Die hebben ze ook in een deluxe uitvoering met glazen deksel. Is dat handig?
En plastic handvaten? gaat dat niet smelten als je vuur onder je pannetje vandaan klomt?
Overwegende positieve verhalen dus over de BK pannensets.
De BK connical die Natonco heeft vinden wij ook we mooi qua vormgeving. Die hebben ze ook in een deluxe uitvoering met glazen deksel. Is dat handig?
En plastic handvaten? gaat dat niet smelten als je vuur onder je pannetje vandaan klomt?
maandag 26 november 2012 om 21:31
quote:Tickel schreef op 26 november 2012 @ 20:24:
Ik heb pas geleden deze gekocht. Fijn die vergrendeling van de deksel bij het afgieten. Is tot 230 graden ovenvast. Geen idee waarom je een pan in de oven zou zetten eigenlijk
Oh ja, ook niet onbelangrijk, ze zijn mooi compact stapelbaar.Ik kan de link niet openen, jammer!
Ik heb pas geleden deze gekocht. Fijn die vergrendeling van de deksel bij het afgieten. Is tot 230 graden ovenvast. Geen idee waarom je een pan in de oven zou zetten eigenlijk
Oh ja, ook niet onbelangrijk, ze zijn mooi compact stapelbaar.Ik kan de link niet openen, jammer!
maandag 26 november 2012 om 22:35
quote:Nouschi schreef op 26 november 2012 @ 20:27:
Ik heb helemaal geen zin om 30 jaar met een pannenset te doen. Je wilt toch ook wel eens wat anders.
Bij pannen heb ik dat echt nooit dat ik wat anders wil, doet me niks waar ik in kook.
Servies vind ik dan weer veel leuker om niet 30 hetzelfde te hebben
Niet dat dat gebeurd hier, af en toe een ongelukje
Ik heb helemaal geen zin om 30 jaar met een pannenset te doen. Je wilt toch ook wel eens wat anders.
Bij pannen heb ik dat echt nooit dat ik wat anders wil, doet me niks waar ik in kook.
dinsdag 27 november 2012 om 10:37
quote:pearle schreef op 26 november 2012 @ 22:35:
[...]
Van alles 1?
Nu de nieuwe keuken er aan komt heb ik wel de bijna onbedwingbare behoefte om alles nieuw te hebben, echt erg
[...]
Van alles 1?
Nu de nieuwe keuken er aan komt heb ik wel de bijna onbedwingbare behoefte om alles nieuw te hebben, echt erg
woensdag 28 november 2012 om 14:37
woensdag 28 november 2012 om 21:38