wasdroogcombinatie
zondag 25 november 2012 om 22:20
Aangezien mijn wasmashine aan vervanging toe is ben ik aan het rondkijken voor een nieuw exemplaar.
Nu woon ik klein en heb dus geen droger, al lijkt me dat erg handig i.v.m het drogen van beddengoed en handdoeken ect.
Op internet zag ik verschillende wasdroogcombinaties, maar door de bomen zie ik het bos niet meer...
Heb jij zo'n combimachine?
Hoe bevalt deze?
Welk merk kun je me aanbevelen of juist niet?
Alvast bedankt voor de reacties!
Nu woon ik klein en heb dus geen droger, al lijkt me dat erg handig i.v.m het drogen van beddengoed en handdoeken ect.
Op internet zag ik verschillende wasdroogcombinaties, maar door de bomen zie ik het bos niet meer...
Heb jij zo'n combimachine?
Hoe bevalt deze?
Welk merk kun je me aanbevelen of juist niet?
Alvast bedankt voor de reacties!
maandag 26 november 2012 om 17:20
Ik heb een Indesit toendertijd gekocht bij de Neckermann. Bevalt prima. Heerlijk na het wassen het droogprogramma instellen en lekker de droge was opbergen. En het is lekker zacht trouwens na het drogen. Veel beter dan het gehannes met een rekje in de douchehoek die dan steeds weer aan de kant moet als je onder de douche wilt en er in de winter 2 dagen over doet om te drogen...
Het bevalt mij prima!
Het bevalt mij prima!
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
maandag 26 november 2012 om 17:25
Slobberbone, imiddels begrijp ik heus wel dat jij vind dat een droger onzin is. Alleen, voor mij misschien niet omdat de was hier niet binnen 24 uur droog is aangezien ramen open inbraakgevoelig is als ik weg ben voor werk, en daarbij het hier min. 14 uur per dag max 16 graden is, en nee, dan droogt het naar mijn mening niet snel genoeg.
maandag 26 november 2012 om 17:26
quote:Mutsje78 schreef op 26 november 2012 @ 17:20:
Ik heb een Indesit toendertijd gekocht bij de Neckermann. Bevalt prima. Heerlijk na het wassen het droogprogramma instellen en lekker de droge was opbergen. En het is lekker zacht trouwens na het drogen. Veel beter dan het gehannes met een rekje in de douchehoek die dan steeds weer aan de kant moet als je onder de douche wilt en er in de winter 2 dagen over doet om te drogen...
Het bevalt mij prima!
Dit lijkt wel heel erg veel op mijn situatie nu!
bedankt voor je reactie!
Het bevalt mij prima!
Dit lijkt wel heel erg veel op mijn situatie nu!
bedankt voor je reactie!
maandag 26 november 2012 om 17:32
Hier een AEG wasdroogcombi, sinds anderhalf jaar. Ik ben er zo blij mee!!!! Mijn man en ik hebben een eigen bedrijf en zijn vaak heel druk, in het verleden bleef er wel eens een was in de machine zitten en dan kon ik het nog een keer wassen. Heel irritant. Nu zijn het 2 knopjes en hoppa, drogen maar! Ik wil niet meer anders.
maandag 26 november 2012 om 17:38
maandag 26 november 2012 om 18:01
quote:Carenza schreef op 26 november 2012 @ 08:24:
Ik ben een twijfelkont: was/droog combi of aparte droger? Nu ik dit allemaal lees gaat de wijzer toch naar de aparte droger . . . .Aparte droger altijd beter en veel zuiniger vandaag de dag zijn er machines op de markt die slecht 1,1 a 1,2 kw verbruiken dat is een veelvoud minder dan die all in one en ze hebben ook vaak een condens bak dus je kunt overal plaatsen.
Ik ben een twijfelkont: was/droog combi of aparte droger? Nu ik dit allemaal lees gaat de wijzer toch naar de aparte droger . . . .Aparte droger altijd beter en veel zuiniger vandaag de dag zijn er machines op de markt die slecht 1,1 a 1,2 kw verbruiken dat is een veelvoud minder dan die all in one en ze hebben ook vaak een condens bak dus je kunt overal plaatsen.
maandag 26 november 2012 om 23:08
Misschien is deze enigzins energie zuinig slimme machine wat ?
http://www.greenem.nl/Was ... s/14126/Samsung-WD0804Y8E
http://www.greenem.nl/Was ... s/14126/Samsung-WD0804Y8E