Entertainment alle pijlers

Android City Android

20-09-2012 13:10 429 berichten
Alle reacties Link kopieren
iPad/iPhone bezitters kunnen hier gegevens uitwisselen; dit topic is bedoeld voor spelers van het spelletje Airport City op een Android telefoon/tablet (appeltjes en droidjes kunnen helaas geen buren worden van elkaar). Als je buren zoekt, zet dan hier je vriendencode neer en als je bepaalde spullen nodig hebt van je buren kan je dat ook hier kwijt!
er komen dan weer nieuwe uitdagingen bij. Als je inlogt via facebook en via twitter krijg je 3 of 5 biljetten!
quote:[message=13435946,noline]elloisa schreef op 24 november 2012 @ 20:24[/. Nu kan ik daar alleen geen huizen op bouwen... omdat ik het max aantal commerciele gebouwen heb krijg ik dan... Lekker! (denk dat ik het gemeentehuis moet opwaarderen, maar ben nu eerst aan het sparen voor eenDie melding krijg je als ze meer dan 6 van dezelfde huizen wilt bouwen. Heeft dus niks te maken met opwaarderen van gemeentehuis. Als je een ander huis neer wilt zetten (waar je er dus nog geen 6 van hebt) gaat het wel.
Snow99 = weekendcode
Thanks!
Dank u voor de weekendcode .

Ik graak nie op fb miserie miserie hehe
Goedemorgen, ik heb al een aantal dagen namen maar kan nog niet buurten, jammer, we wachten maar weer af. Ik vind het nu wel saai worden, ik ben eigenlijk alleen maar om de paar uur een vliegtuig aan het wegsturen, hopelijk komt er snel een nieuwe opdracht, kerstbomen halen b.v. of de kerstman helpen, ik noem maar wat.

Allemaal een fijne dag vandaag.
Nu is de ruimtemissie de opdracht, daarna zal er wel iets kersterig komen.
idd nu is er een ruimte opdracht. Nog 4 dagen. Daarna zal wel snel iets van kerst komen.

Maar in het begin gewoon lekker veel winkels + woningen bouwen.

En vliegtuigen laten tanken/inladen.
Yvomour schrijft op het Apple forum en wij hebben de ruimte-opdracht. ( nog ?) niet.

Sinds Halloween ( al ruim 3 weken klaar) en die zeppelin aanlegplaats bouwen (al ruim 2 weken klaar) is er niets meer geweest.
Oh echt??? hmmm Das wel beetje zaaitjes.... Hoop voor jullie dat er snel dan een opdracht komt!!! (waar je lekker wat briefjes en geld mee kan verdienen)
Hallo allemaal,

Ik heb een aantal van jullie toegevoegd. (Ik hoop dat jullie dan ok vinden,!!) Ik heet DEK. Mijn code is. a1wlwdp

Ik heb een vraag..bij cadeautjes sturen staat bijv. een lichtbaken, kan ik deze onbeperkt sturen? Of gaat dit uit mijn eigen "voorraad"?

Grt Milja
Had alles gespaard voor de lancering.

Maar snap er daarna geen bal van.

Kan iemand daar uitleg over geven???
Up voor closee.
quote:Milja1985 schreef op 04 december 2012 @ 21:14:[/

Ik heb een vraag..bij cadeautjes sturen staat bijv. een lichtbaken, kan ik deze onbeperkt sturen? Of gaat dit uit mijn eigen "voorraad"?

Nee, je kadolijst staat helemaal los van je eigen magazijnvoorraad. Je kunt ook gewoon dingen versturen die je zelf niet in je magazijn hebt.
quote:Kroes schreef op 04 december 2012 @ 23:00:

Had alles gespaard voor de lancering.

Maar snap er daarna geen bal van.

Kan iemand daar uitleg over geven???Is ook erg vaag ... Ben nu in de fase dat ik alles heb maar 1600 van iets nog moet toevoegen ... gaat nooit op tijd lukken vrees ik. Had beter kunnen samenwerken met een buur blijkt nu maar dat is van te voren echt niet duidelijk. Dus ... als iemand hier nog vlak voor de lancering zit - start er niet zelf een maar werk samen met een buur (het liefst natuurlijk met mij :-))
Idd Gib dit was mij eerst dus ook niet duidelijk. Maar koos toen de kortste tijd....ook NIET handig!!!

Is die totaal 24 uur om 1600 te krijgen??

Was nu bij iemand ingestapt die nog 21 uur had.

Vrees dat we het nog niet gaan redden...
Is heel stom - vooral omdat het wel veel muntjes kost.
weekend code =winter85.
Weekendcode: winter85
Goedenavond
Helaas alles geprobeerd, maar code werkt niet bij mij. Geen idee waar het aan ligt. Ach, gewoon langer door sparen. :-)
Ik hoop even geen opdracht een week of 2 dak beetje andere gebouwverzamelingen kan halen men vluchten duren lang.
Jammer Closee dat de weekendcode het bij jou niet deed..

Je speelt het wel met een android toestel??
Mijn telefoon is gecrasht... zo te zien zou ik opnieuw moeten beginnen met Airporet City ... als dat klopt, dan haak ik af.
Heb ik vaker gehoord....hoop t beste voor je.... en anders erg begrijpelijk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven