superonzeker na horoscoop

27-11-2012 17:00 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oke, de meeste van jullie zullen me voor gek gaan verklaren... Maar ik ben ontzettend onzeker over mijn jaarhoroscoop 2013. Het is begonnen met een kaartje van een goede vriend die een persoonlijke voorspelling deed met tarotkaarten. De tekst van het kaartje vond ik echter zo negatief dat ik me heb laten 'verleiden' om op internet allerlei jaarhoroscopen voor 2013 uit te gaan pluizen. Voor mijzelf en voor mijn vriend.

Vette ellende.

Ik ben schorpioen en hij is maagd en ik zie alleen maar verdoemenis die op onze relatie afkomt.

De stress neemt echt enorm toe, alsook verslaving tot nog meer horoscopen en gedoe.

Mogelijk ben ik wat vatbaarder omdat ik sinds een maand medicatie aan het afbouwen ben (AD) .

Wie kan me helpen om me weer een beetje met beide benen op de grond te zetten?
quote:VotesforLeo schreef op 27 november 2012 @ 17:33:

[...]

En dus ook de kaart waarbij je de keuze hebt om niet te gaan gokken.Uiteraard, maar dit is bij uitstek een kaart die je in verband moet zien met de rest van de legging, op zichzelf staand stelt de kaart niet zoveel voor, m.a.w. ieder zichzelf respecterend mens dient wakker te blijven bij het maken van beslissingen, daar heb je die kaart niet voor nodig.
Klopt Cateautje
Oh help! Ik ben óók schorpioen! Staat me nog meer ellende te wachten?!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
quote:Elmervrouw schreef op 27 november 2012 @ 17:39:

Oh help! Ik ben óók schorpioen! Staat me nog meer ellende te wachten?! Neem het dan ook niet allemaal zo serieusssss.
Tip: lees alle horrorHoroscopen van elke maand, dan zul je zien dat het bij iedereen het zelfde is. Alleen dan andere volgorde.

kortom; bs
@Cateautje: en
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Ik heb de gouden tip;

Kom als de sodemieter met je ass aura van de bank en ga leven mensch. Godnogantoe. Je kan ook té veel tijd en energie over hebben.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Very__Cherry schreef op 27 november 2012 @ 17:46:

Ik heb de gouden tip;

Kom als de sodemieter met je ass aura van de bank en ga leven mensch. Godnogantoe. Je kan ook té veel tijd en energie over hebben.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Never tell your problems to anyone...20% don't care and the other 80% are glad you have them
Lekker dan, mijn man is Schorpioen. Ik doe hem maar gauw weg, voor hij me meezuigt in zijn toekomstige ellende .

Magoe lieve TO, het zijn de horrorscopen niet die je bang maken, het is je eigen angst voor de toekomst. En die angst kan ik me prima voorstellen als je je AD aan het afbouwen bent. Ik zou in ieder geval proberen verstrooiing te zoeken op het niet-vage vlak. Lezen, een leuke film kijken, dansen, sporten, wandelen, wat je maar leuk vindt. En als je angsten echt uit de klauw lopen zou ik het eens opnemen met een psych. Ik mag toch aannemen dat je afbouwpogingen worden begeleid, en zo niet dan is het helemaal niet raar om daarmee te beginnen.
't kan vriezen 't kan dooien
it's a big club and you ain't in it
Sjee zeg. Ik zeg je dat jij je in 2013 heel gelukkig gaat voelen. Is het nu over? Sterkte.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Very__Cherry schreef op 27 november 2012 @ 17:46:

Ik heb de gouden tip;

Kom als de sodemieter met je ass aura van de bank en ga leven mensch. Godnogantoe. Je kan ook té veel tijd en energie over hebben.Oh.... Dát dus.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Briljant schreef op 27 november 2012 @ 18:13:

[afbeelding]
Here goes:

Als we voor het gemak even aannemen dat horoscopen kunnen kloppen, dan nog klopt je horoscoop niet.

De kern van het verhaal is dat de hemel net als de aarde draait. Waar nu de grote beer aan de hemel staat, daar stond hij 2000 jaar geleden niet.

Horoscopen, de sterrenbeelden, zijn duizenden jaren oud (hoewel sommige van naam zijn veranderd). Als je geboren wordt dan krijg je dat sterrenbeeld omdat het ten tijde van je geboorte op een bepaalde manier aan de hemel stond. Daarom ben je bijv. van 21 april t/m 21 mei stier.

Echter de sterrenbeelden zijn ook verschoven. Toen je als 'stier' geboren werd, stond het sterrenbeeld stier helemaal niet meer daar waar hij volgens de horoscoop hoort te staan.

Grofweg zijn daarom alle sterrenbeelden een maand verschoven. Stieren zijn tweelingen, tweelingen kreeften. Hoe ver verschoven ze precies zijn is wetenschap die ik niet in pacht heb. Kortom, je weet nooit helemaal zeker wat je sterrenbeeld nou eigenlijk is. Daarom kan je horoscopen, ook als je er in gelooft, dus niet geloven.

Overigens, ik leg zelf de tarotkaarten en op afstand een legging doen, waarbij de vraagsteller (jij) niet aanwezig was en misschien niet eens een vraag heeft gesteld is complete bullshit volgens de tarot.

Mijn korte indruk daarover, hij wil dat je negatief gaat denken, wellicht wil hij jou en hoopt ie dat je van je vriend af gaat.

(disclaimer, direct vanaf de OP een antwoord getikt)
Ik neem me ieder jaar voro om de horoscoop te bewaren, om te zien wat er van uitkwam (W-A nog niet op de troon) maar vergeet dat dus altijd weer.

Wie kan die van ditjaar terugvinden zodat we gezamelijk de missers en de treffers kunnen tellen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:shepard schreef op 27 november 2012 @ 18:40:

Overigens, ik leg zelf de tarotkaarten en op afstand een legging doen, waarbij de vraagsteller (jij) niet aanwezig was en misschien niet eens een vraag heeft gesteld is complete bullshit volgens de tarot.

Mijn korte indruk daarover, hij wil dat je negatief gaat denken, wellicht wil hij jou en hoopt ie dat je van je vriend af gaat.

(disclaimer, direct vanaf de OP een antwoord getikt)Niet alleen op afstand hoor.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Briljant schreef op 27 november 2012 @ 18:13:

[img]http://www.loesje.nl/files/posters/big-NL8801_3.jpg[/img] Ik vind deze briljant

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven