Het VIVA Echte Mannen kletstopic deel 3!
dinsdag 27 november 2012 om 21:44
Ga je ergens anders kijken Amand? Wil je helemaal niet meedoen met het bitchen over Passie in de Polder? Tsssssk.. ben je nu een échte vent?
(het begint er steeds meer op te lijken overigens )
(het begint er steeds meer op te lijken overigens )
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
dinsdag 27 november 2012 om 21:47
Ja dat dacht ik ook! Noiken en lelijke tieten... wat wil een échte man nu nog meer... Tssssssssssk!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
dinsdag 27 november 2012 om 21:48
dinsdag 27 november 2012 om 21:51
dinsdag 27 november 2012 om 21:53
Wat een lilleke bill'n! Goddomme! Ik word hier niet bepaald warm van... (dat de verwarming aan het uitgaan is, helpt ook niet echt overigens)
dinsdag 27 november 2012 om 21:53
quote:Hasse88 schreef op 27 november 2012 @ 21:53:
Wat een lilleke bill'n! Goddomme! Ik word hier niet bepaald warm van... (dat de verwarming aan het uitgaan is, helpt ook niet echt overigens)billen? ik zie alleen een smerige tattoo boy met twee mokkels in bed
Wat een lilleke bill'n! Goddomme! Ik word hier niet bepaald warm van... (dat de verwarming aan het uitgaan is, helpt ook niet echt overigens)billen? ik zie alleen een smerige tattoo boy met twee mokkels in bed
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
dinsdag 27 november 2012 om 21:55
quote:DeeDee86 schreef op 27 november 2012 @ 21:53:
[...]
billen? ik zie alleen een smerige tattoo boy met twee mokkels in bedjao, moar èèn van die mòkkels had mien toch plàtte bill'n! Mien gott jonguh! En dan òòk nog een heul enge blauwe string! Ieuw!
[...]
billen? ik zie alleen een smerige tattoo boy met twee mokkels in bedjao, moar èèn van die mòkkels had mien toch plàtte bill'n! Mien gott jonguh! En dan òòk nog een heul enge blauwe string! Ieuw!