Werk & Studie alle pijlers

Hoe los ik dit op?

28-11-2012 10:31 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
Laat die gast lekker in zijn sop gaar koken. Zolang jij zelf normaal blijft doen is hij de sukkel op de werkvloer.
Doe wat je altijd deed, en niemand zal jou vreemd vinden. Laat hem zichzelf maar voor schut zetten.
Wat mijn voorgangers zeggen. Doe zelf gewoon normaal. Wat een enge man trouwens (vorige topic niet gelezen)
Niet. Zijn ego deukt vanzelf wel weer uit.
Ga in therapie!
quote:dubiootje schreef op 28 november 2012 @ 10:42:

Niet. Zijn ego deukt vanzelf wel weer uit.Erg is dat toch eigenlijk? Ik ben gewoon eerlijk en dan ben ik ineens een naar mens. Hij wist overigens ook dat ik een vriend heb en hij heeft een vriendin, maar dat was dan totaal niet naar van hem.
Dit heeft niks met jou te maken. Gewoon laten gaan, slotje op het topic en over tot de orde van de dag.
Ga in therapie!
Hoe komt hij aan je nummer?
quote:koehandel schreef op 28 november 2012 @ 10:56:

Hoe komt hij aan je nummer?Via het werk. Eerder een keer contact gehad over werkgerelateerde zaken, vandaar dat hij mij nummer nog had.
Nou, dan valt jou al helemaal niets te verwijten. Hij dacht waarschijnlijk dat hij aandacht kreeg Dat valt dan even tegen nu hij erachter komt dat die leuke collega hem niet op die manier leuk vindt. Sneu, maar niks aan te doen!

Pas wel op dat je je niet schuldig gaat voelen en het 'goed gaat maken', dan denkt hij straks dat je hem toch leuk vindt..
Bespreek het met de vertrouwenspersoon van je bedrijf als hij je lastig blijft vallen. Dit soort situaties kunnen echt niet op het werk.
quote:koehandel schreef op 28 november 2012 @ 11:06:

Nou, dan valt jou al helemaal niets te verwijten. Hij dacht waarschijnlijk dat hij aandacht kreeg Dat valt dan even tegen nu hij erachter komt dat die leuke collega hem niet op die manier leuk vindt. Sneu, maar niks aan te doen!

Pas wel op dat je je niet schuldig gaat voelen en het 'goed gaat maken', dan denkt hij straks dat je hem toch leuk vindt..Ja dit bedoel ik. Ik wil wel weer 'normaal' met hem omgaan, maar aangezien hij mijn intenties al eerder helemaal fout heeft opgevat, zie ik dat zo nog eens gebeuren. Daarom heb ik alleen het contact vanaf mijn bericht zakelijk gehouden.
Als jij je gewoon normaal blijft gedragen en aardig doet tegen iedereen, dan zal hij juist opvallen, niet jij. En mocht het iemand opvallen en ze vragen verhaal, kun je het toch ook eerlijk vertellen? Jij hebt immers niets verkeerds gedaan.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Eens met alle vorige reacties. Laat hem zichzelf maar belachelijk maken als hij dat wil, en blijf gewoon bij jezelf! Je hoeft mensen niet altijd te geven waar ze om vragen (aandacht). Ik zou er verder geen aandacht meer aan besteden. Zelfs niet als jullie werkrelatie niet meer normaal blijft gaan. Who cares? Je komt er toch voor je werk? en niet voor hem! Laat hem inderdaad maar lekker mokken, hij moet misschien gewoon nog steeds leren hoe hij met teleurstellingen om moet gaan! En dat is niet jouw probleem!
Bedankt voor jullie reacties. Ja ik kom ook voor mijn werk, maar ik vind het ook wel prettig om goed om te gaan met mijn collega's. Maar als hij dat nu niet meer kan, dan houdt het op.
Als hij dat niet kan, dan is hij nog niet volwassen en moet nog veel leren

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven