nagellak
woensdag 28 november 2012 om 14:09
woensdag 28 november 2012 om 14:26
quote:ikbenevelyn schreef op 28 november 2012 @ 14:18:
wished kan ik dat gewoon bij kruidvat kopen?Nee dat is het enige nadeel aan O.P.I zij verkopen het alleen aan nagelsalon's, kapsalons en groothandels. Je kunt het niet bij een drogist halen. Maar, als je naar de OPI site ( via google zoekt) gaat kun je een vestiging in jou buurt zoeken.
wished kan ik dat gewoon bij kruidvat kopen?Nee dat is het enige nadeel aan O.P.I zij verkopen het alleen aan nagelsalon's, kapsalons en groothandels. Je kunt het niet bij een drogist halen. Maar, als je naar de OPI site ( via google zoekt) gaat kun je een vestiging in jou buurt zoeken.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
woensdag 28 november 2012 om 14:28
quote:ikbenevelyn schreef op 28 november 2012 @ 14:18:
misschien bladderd het bij mij sneller doordat ik elke dag afwas?Ik was ook elke dag af, en ik ben kapster , dus zit héel veeel met mijn handen in water, met wassen, maar ook met schoonmaakmiddelen e.d en OPI blijft sowieso bij mij altijd 1,5 week zitten, soms 2 weken.
misschien bladderd het bij mij sneller doordat ik elke dag afwas?Ik was ook elke dag af, en ik ben kapster , dus zit héel veeel met mijn handen in water, met wassen, maar ook met schoonmaakmiddelen e.d en OPI blijft sowieso bij mij altijd 1,5 week zitten, soms 2 weken.
woensdag 28 november 2012 om 14:30
quote:Emma95 schreef op 28 november 2012 @ 14:27:
Hema of Rimmel. Opi is echt niet beter, alleen drie keer zo duur.
Dat ligt eraan wat jij duur vind. HEMA merk is zeker niet goed ( Naar mijn mening) die bladdert echt meteen af.
En RIMMEL is ook eeen prijzige nagellak, niet echt mooie kleuren en bladdert sneller af dan OPI.
Ik betaal voor een grote opi flesje nagellak 6 euro.
Ik vind dat mee vallen voor eeen goede nagellak, je doet er ook een hele tijd mee.
Hema of Rimmel. Opi is echt niet beter, alleen drie keer zo duur.
Dat ligt eraan wat jij duur vind. HEMA merk is zeker niet goed ( Naar mijn mening) die bladdert echt meteen af.
En RIMMEL is ook eeen prijzige nagellak, niet echt mooie kleuren en bladdert sneller af dan OPI.
Ik betaal voor een grote opi flesje nagellak 6 euro.
Ik vind dat mee vallen voor eeen goede nagellak, je doet er ook een hele tijd mee.
woensdag 28 november 2012 om 14:34
Ik vind Chanel heel fijn. Bij de rode nagellak blijft er ook geen kleurtje achter (gele nagels) als je het eraf hebt gehaald, mijn nagels zijn dan weer mooi wit. En het blijft lekker lang zitten. Het is alleen wel duur als je er veel kleuren van wilt hebben. Ik heb 2 kleuren waar ik al 3 jaar mee doe.