Haar kleuren
woensdag 28 november 2012 om 12:32
Ik kleur mijn haar altijd licht Goud blond.Nu hebben ze deze kleur niet meer in mijn merk.Ik heb nu licht Honing blond gekocht maar durf het nog niet te gebruiken,ben bang dat ik een groene gloed krijg.Weet iemand of er ook een goudkleur in Honing blond zit en wat ik kan doen als er een groene gloed over mijn haar komt.
woensdag 28 november 2012 om 13:16
woensdag 28 november 2012 om 13:37
Ik heb ook altijd die kleur en ook weleens over die kleur gedaan.
Dat gaat gewoon erg goed.
Ik heb ook altijd licht blond en soms honingkleur en het verschilt haast niks.
Ik heb vandaag mijn haar gekleurd van licht blond in per ongeluk midden blond ik kan wel janken.
Al mijn mooie frisse lokken weg!!!
Maar ik durf hier dan weer niet een licht kleur over te zetten.
Misschien dat iemand hier weet of dat kan???
Dat gaat gewoon erg goed.
Ik heb ook altijd licht blond en soms honingkleur en het verschilt haast niks.
Ik heb vandaag mijn haar gekleurd van licht blond in per ongeluk midden blond ik kan wel janken.
woensdag 28 november 2012 om 14:00
Het zou alleen groen kunnen worden als je haar wit blond is..
Zeg maar Barbie blond,als dat niet het geval is dan kun je rustig je haar kleuren. Heb je enkele witte stukken ertussen highlights die dan even insmeren met cremespoeling,dan wordt het ook niet groen.
En ik lees dat er in het pakje goud zit,dan komt het helemaal goed
Zeg maar Barbie blond,als dat niet het geval is dan kun je rustig je haar kleuren. Heb je enkele witte stukken ertussen highlights die dan even insmeren met cremespoeling,dan wordt het ook niet groen.
En ik lees dat er in het pakje goud zit,dan komt het helemaal goed
woensdag 28 november 2012 om 14:10
quote:keukenstoel schreef op 28 november 2012 @ 13:37:
Nee dat kan niet,enigste wat je kan doen om het van de week wat lichter te maken is om er een milde shampoo in te zetten op droog haar en dat een kwartiertje laten zitten met een douchemuts erom heen of handdoek. Dan uitwassen en vervolgens een cremespoeling erin en die er ook 15 minuten erin laten zitten.
En geen shampoo voor gekleurd haar gebruiken want daar zitten kleurpigmenten in.
Andere optie is het haar ontkleuren en daarna de andere kleur erop zetten. Maar weer slechter voor het haar.
Suc6
Nee dat kan niet,enigste wat je kan doen om het van de week wat lichter te maken is om er een milde shampoo in te zetten op droog haar en dat een kwartiertje laten zitten met een douchemuts erom heen of handdoek. Dan uitwassen en vervolgens een cremespoeling erin en die er ook 15 minuten erin laten zitten.
En geen shampoo voor gekleurd haar gebruiken want daar zitten kleurpigmenten in.
Andere optie is het haar ontkleuren en daarna de andere kleur erop zetten. Maar weer slechter voor het haar.
Suc6
woensdag 28 november 2012 om 14:53
Ik heb de laatste paar maanden mijn haar gekleurd met extra licht goud blond van de Etos. Deze is nu uit de handel.Andere merken hebben geen extra licht goud blond daarom heb ik nu de licht honing blond van kruitvat.Ik wil ook niet meer donkerder gaan omdat dan de uitgroei van grijs haar erg te zien is.
Ik dacht dat als je een kleur met goud zoals goudblond in je haar hebt dat er dan altijd een goudkleur in moet blijven anders krijg je een groene gloed erover.Dat hadden ze mij toen verteld bij Etos.
Ik dacht dat als je een kleur met goud zoals goudblond in je haar hebt dat er dan altijd een goudkleur in moet blijven anders krijg je een groene gloed erover.Dat hadden ze mij toen verteld bij Etos.
woensdag 28 november 2012 om 15:01