surprise ideeën gevraagd

28-11-2012 14:52 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie helpt mij met het bedenken van de leukste surprise ooit? Haha, ik heb zelf wel wat ideeën maar ben nog niet overtuigd. Ook moet ik nog een gedicht schrijven. En heb alleen morgen de tijd.

Ik moet een surprise maken voor een man (33) en ik heb een mooie nieuwe sporttas als cadeau.

- Hij is de laatste tijd erg bezig met z'n gewicht, dus gezond eten en sporten en je ziet al resultaat.

- hij heeft het altijd druk, wil van alles ( groot huis kopen, eigen bedrijf uitbreiden, kinderen, cursussen, allerlei hobby's starten, koken, sporten, gamen, films en series kijken etc), heeft eigenlijk tijd te kort. Hierin wat ongeduldig en vindt het lastig tevreden te zijn met wat hij heeft.

- is erg zorgzaam en lief voor de mensen om hem heen en zijn katten.

- maakt graag grapjes over anderen en lacht als een boer met kiespijn als het eens over hem gaat, wat wij allemaal weer hilarisch vinden.

- zijn liedje is captain Jack, waarop hij als een bezetene een legerdansje gaat doen

- als hij kleding past in een pashokje gaat hij daarna voor de spiegel allemaal poses aannemen en dansmoves doen

- praat altijd zijn mond voorbij

- denkt zelf ADHD te hebben, maar is hier nooit op getest. Maar in elk geval veeeeel energie.

Genoeg aanknopingspunten dus om tot een grappige surprise met gedicht te komen. Maar toch niet tevreden over mijn eigen ideeën. Ik dacht aan een pashokje waarbij hij volgens het gedicht allerlei gekke kledingstukken moet passen en poses moet aannemen of aan een grote klok of wekker met een gedicht waarin Sinterklaas zegt dat hij hetgeen hij het meest wil ( tijd) helaas niet kan geven. Vond dit eigenlijk te droevig en niet grappig.

Wie vind het leuk om mij op weg te helpen met ideeën aan de hand van bovenstaande aanknopingspunten? Ik zal jullie belonen met mijn eeuwige dankbaarheid! ;)
- Moet het cadeau in de surprise passen?

- Kan hij een beetje tegen gemeen?

Ik vind je pashokjesidee eigenlijk erg leuk!
Het cadeau hoeft niet perse in de surprise. Ik vind dat zelf wel leuk, maar weet dat anderen dat vaak niet doen. Een klein beetje gemeen, op een leuke manier, wordt over het algemeen wel gewaardeerd. En grappen over poep, scheten en seks gaan ook als zoete broodjes op zo'n avond, maar daar ben ik zelf dan weer wat minder fan van...
Ik ben heel gemeen met surprises. Wij doen er dit jaar niet aan, maar ik vind het altijd hartstikke leuk om te dichten en te knutselen.

In dit geval zou ik een pop (die man) maken, met een dikke buik, waar dan die sporttas in zit verstopt. Dan in zijn handen aan de ene kant een wortel en in de andere hand een appel(gelijk een linkje naar Sinterklaas zijn paard). Dit allemaal in verband met zijn sporten en gezond eten. Als kleding zou ik hem een legerpakkie aan doen, eventueel zelf geschilderd. En dan wat kreten uit het liedje van Captain Jack er op schilderen, plakken o.i.d.

Of is dit gemeen?
Een horloge met 13 uur ipv 12 uur.
Haha leuk! En helemaal niet gemeen! Ook leuk om dan een sixpack onder die buik te doen.. Van biertjes dus. Goed idee!
Ja, als ik iets met die klok doe is het inderdaad leuk om er 13 uur op te maken! Elke dag een uurtje extra! En elke nacht ook... (Waarmee ik kan voldoen aan het flauwe niveau wat vaak wel gewaardeerd wordt..)
Een weegschaal? Voor het gewicht en meteen ook evenwicht tussen alle dingen die hij wil?

Klok ook erg grappig.
Ik kom er net achter dat ik er ook 1 moet maken!!!

Wat moet ik maken voor iemand die van koken/eten houdt?? (Ik ken deze persoon verder niet heel goed) Cadeautjes heb ik al!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven