happy period
dinsdag 27 november 2012 om 15:05
dinsdag 27 november 2012 om 15:07
En even dit filmpje kijken voor wat afleiding(http://www.youtube.com/wa ... er_embedded&v=Bpy75q2DDow).
Ik gebruik trouwens bijna geen maandverband meer sinds ik een spiraaltje heb, ben nauwelijks meer ongesteld.
Ik gebruik trouwens bijna geen maandverband meer sinds ik een spiraaltje heb, ben nauwelijks meer ongesteld.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
dinsdag 27 november 2012 om 15:08
quote:Olivia1975 schreef op 27 november 2012 @ 15:05:
Ik koop en gebruik nooit maandverband> Maar als ik dat wel deed was die reclamespot voor mij reden om dat merk nooit meer te kopen.
Moet wel een achterlijke reclame kerel geweest zijn om met zo een achterlijk spotje te komen. Geen vrouw die zoiets achterlijks had bedacht...
Haha inderdaad, dat was ook het eerste wat ik dacht toen ik deze reclame zag.
Maar weinig, ik heb er niet zoveel last van. Soms paracetamol op de eerste dag.
Ik koop en gebruik nooit maandverband> Maar als ik dat wel deed was die reclamespot voor mij reden om dat merk nooit meer te kopen.
Moet wel een achterlijke reclame kerel geweest zijn om met zo een achterlijk spotje te komen. Geen vrouw die zoiets achterlijks had bedacht...
Haha inderdaad, dat was ook het eerste wat ik dacht toen ik deze reclame zag.
Maar weinig, ik heb er niet zoveel last van. Soms paracetamol op de eerste dag.
dinsdag 27 november 2012 om 15:21
Ik heb echt niets te klagen, Ik merk nooit iets als ik ongesteld ben, 1 dag voor ik het daadwerkelijk ben beetje rug en buikpijn, verder 2 / 3 dagen ongesteld. ( Heel klein beetje, niet heftig!) en dan is het weer over bij mij. voor mij is het dus gewoon een happy period!
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
woensdag 28 november 2012 om 01:01
woensdag 28 november 2012 om 15:53
Toen ik de pil/nuvaring had pilde/ringde ik ook gewoon door, dus geen maandstonden. Geweldig.
Nu zonder hormenen dus spijtiggenoeg wel. Ik ben nu elke maand dus terug aan de perdofemina (paracetamol), chocolade, snoep, warme baden, massages, etc.
En ik erger me ook verschrikkelijk aan de reclame, maar ik vind always helaas een van de enige goede maandverbanden. Dus ik gebruik ze wel....
Nu zonder hormenen dus spijtiggenoeg wel. Ik ben nu elke maand dus terug aan de perdofemina (paracetamol), chocolade, snoep, warme baden, massages, etc.
En ik erger me ook verschrikkelijk aan de reclame, maar ik vind always helaas een van de enige goede maandverbanden. Dus ik gebruik ze wel....