Farewell Stephanie
woensdag 28 november 2012 om 22:00
quote:slempie schreef op 28 november 2012 @ 21:49:
Stephanie Forrester is niet meer
Ook al kijk ik al jaren niet meer, ik moest even een traantje wegpinken toen ik de laatste afleveringen waarin ze stierf zag. Ze was toch jarenlang een beetje een oma voor me.
rest in peace Stephanie.
Stephanie Forrester is niet meer
Ook al kijk ik al jaren niet meer, ik moest even een traantje wegpinken toen ik de laatste afleveringen waarin ze stierf zag. Ze was toch jarenlang een beetje een oma voor me.
rest in peace Stephanie.
Waar zit de any-key?
woensdag 28 november 2012 om 22:19
Ik las dat ze overleden is aan longkanker 2 maanden nadat ze uit de serie was.
Ik keek begin jaren 90 jarenlang, daarna jarenlang niet meer.
De afgelopen 2 jaar heb ik het toch weer opgepakt. Ik neem een paar weken lang afleveringen op en kijk dan zo'n 20 afleveringen achter elkaar.
Zonde dat ze overleden is. Ze hoorde toch wel echt bij de serie, vind ik dan.
Maar ik hoorde dat de serie hier 2 jaar achterloopt, dan zou ze dus nog 2 jaar hier in Nederland te zien zijn, toch?
Ik vond Stefanie vorige week in de serie wel goed. Toen de moeder van Brooke verdronk in het zwembad en Stefanie de schuld kreeg.
Ik keek begin jaren 90 jarenlang, daarna jarenlang niet meer.
De afgelopen 2 jaar heb ik het toch weer opgepakt. Ik neem een paar weken lang afleveringen op en kijk dan zo'n 20 afleveringen achter elkaar.
Zonde dat ze overleden is. Ze hoorde toch wel echt bij de serie, vind ik dan.
Maar ik hoorde dat de serie hier 2 jaar achterloopt, dan zou ze dus nog 2 jaar hier in Nederland te zien zijn, toch?
Ik vond Stefanie vorige week in de serie wel goed. Toen de moeder van Brooke verdronk in het zwembad en Stefanie de schuld kreeg.
woensdag 28 november 2012 om 22:28
http://insidetv.ew.com/20 ... flannery-exclusive-video/