Met lentekriebels de herfst in!!

25-10-2012 21:01 3448 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer anderhalf jaar delen we niet alleen onze kinderwens, zwangerschaps-lief en leed, bevallings-ervaringen en onze jonge moeders bezigheden maar nog zo veel meer! Je zou je gaan afvragen wat we eigenlijk niet met elkaar delen!

We waren er bij toen er voor een kriebel-baby werd geklust in de cabrio, tijdens de moeilijke periode waarin thee en knor afscheid moesten nemen van hun kindjes. Tijdens menig beginnende bevalling, tijdens heel wat kraamtraantjes, avonden met baby-traantjes en gebroken nachten.

Heel wat issues zijn besproken, en zoveel lente-mamma's, zoveel meningen. Maar altijd met liefde en respect! We zijn er voor elkaar en schrijven door..... tot in het bejaardentehuis?!

In dit topic wordt er weer een lentekriebel-baby geboren!! Dan zijn we bijna compleet. Bijna, want natuurlijk zal eerst onze Thee zwanger moeten worden. Hopelijk gaat ook dat in dit topic gebeuren en komt er een lief klein kriebel kindje voor deze lieve mamma!

De vorige topics vind je hier:

lentekriebels en deze zomer zwanger worden?!

Zwanger de herfst in!

We gaan richting winter!

De tweede lente!

Het jaar rond!

Indian summer

De tabel komt...ooit.....zodra ik uitgevonden heb hoe dat werkt!
Ja gister echt tegelijk met Designed had ik een map aangemaakt met precies dezelfde naam
quote:rammel schreef op 29 november 2012 @ 09:14:

Haha heb overal "hebben!" bijgezet waar ik wel interesse in heb, even afwachten of er nog meer geinteresseerden zijn. Dan kunnen we het een beetje verdelen. Voordat iedereen denkt dat mijn hebben! ook echt hebben is Waar dan Rammel? Bij Elsie's kleertjes? Ik zie het niet staan namelijk....?
Els! wat een coole dingen zie ik!!

ik heb gereageerd op spullen waar ik nog niets bij zag staan, klopt dat? Ben helemaal verliefd op dat shirtje met die eekhoorns
life ain't a perfect story, write it while you live it
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ze zijn allemaal weg!

In de herkansing heb ik er nog wat bijgezet
Haha, dat worden zware biedstrijden (jullie snappen me vast wel), voor Elsie's kleertjes!
mijn computer loopt gewoon vast door al jullie reacties en ik ben eigenlijk heel hard aan het werk thuis haha...
K nou is mijn brief die ik net getypt had in moeilijke zaak dus foetsie

je moet wat over hebben voor SR...
hahaha, Els
Zo ik ben bij de huisarts geweest. Spookje is helemaal gecheckt, maar er is niks aan de hand. Oortjes, longetjes, buikje allemaal goed. Op zich ben ik daar heel blij om natuurlijk. Het zijn dus echt alleen tandjes. Ik hoop dat ze snel door zijn en hij weer in een rustigere periode komt.

Ik kijk even op Hyves en dan naar mijn werk!
Moeten denk ik ook de rest even een kans geven om te kijken voor alles weg is.
Mee eens, Rammel. Het is zo leuk allemaal .

Vis, wat fijn dat C nergens last van heeft, behalve van de tandjes.

Balen van je brief, Elsie!
haha...ik heb alleen het eekhoorn shirtje al aan designed toegezegd...voor de rest moeten jullie maar vechten hoor haha

wel leuk dat mijn kleertjes zo in de smaak vallen
Visils : wat fijn dat alles goed is met C! Hier heeft Noor ook echt veel last van sommige tandjes hoor, dus dat kan best daardoor komen. Er kwamen er nu toch meer tegelijk door? Hier heeft ze van de boventandjes meer last van dan onder. En zodra ze door zijn is het ook meteen over eigenlijk
Trouwens, voor de dames met een dochter, welke maten zitten jullie nu in? Dan kan ik een beetje gericht kleertjes gaan posten namelijk. Denk dat niemand meer op maat 56 zit te wachten toch? is 62/68/74 in trek?
Ik in principe 80 Ivet, of een ruim vallende 74.
80 zit Noor zelf in nu, dus dat heb ik nog niet over helaas en van 74 heb ik volgens mij niet echt ruim vallende dingen.
quote:Elsie26 schreef op 29 november 2012 @ 09:42:

wel leuk dat mijn kleertjes zo in de smaak vallen Helemaal mijn smaak, vind het jasje van Ivet ook leuk maar helaas niet meer mijn maat.
Visils, wat goed! Maar jeetje zeg, dat hij zoveel last kan hebben van die tandjes dan.. heeft de arts daar nog een wondermiddel voor aangeraden?

YEEEEEEAH!!!!! ik ben de trotse eigenaar van het shirt! Woehoeeeee! Is echt supertypisch iets voor B

Ivet, ik ben geinteresseerd in ruime 68 en maat 74
Designed : ik zal eens gaan zoeken heb DE doos inmiddels beneden staan, ga zometeen met vriendin even pluizen!

Noor ligt lekker op 1 oor volgens mij, viel meteen in slaap net. Ben benieuwd hoe lang ze het vol houdt.
Miepie draagt nu maat 62, ook nog wel eens wat ruime 56, maar daar koop ik niks meer van. Eigenlijk heb ik van mt 62 nu ook ruim genoeg, maar nu is het voor het goede doel he?! En alles erboven ben ik ook in geinteresseerd, als er iets leuks voorbij komt .
quote:Designed schreef op 29 november 2012 @ 09:52:

YEEEEEEAH!!!!! ik ben de trotse eigenaar van het shirt! Woehoeeeee! Is echt supertypisch iets voor B

)Grappig hoe we dat zeggen he, eigenlijk is dat shirt dus typisch iets voor jou (niet voor jou om te dragen haha). Maar het is jouw smaak qua babymeisjeskleding. Ik zeg het ook hoor .
Jammer hoor, Els dat ik geen meid heb. Je hebt inderdaad een erg leuke smaak!

Designed, helaas geen wondermiddel. Dus ik maak spenenijsjes, koude bijtringen, Chamodent en als het te erg wordt voor de nacht een paracetamol. En Ivet, inderdaad vier tegelijk. En als ik zijn kaak goed bestudeer, zie ik nog meer witte bobbels. Arm kind!
Miep : oke, ik ga eens even zoeken zo! Als ik nou echt iets heel leuk in 62 tegenkom zet ik het er wel bij
Nou ja zeg!!!! Ik heb de limiet om vandaag te reageren op hyves bereikt! Een experiment om spam tegen te gaan, het is toch van de zotte!!!!!
Ik ga trouwens het lespakket downloaden voor Serious Request. Ik ben mentor van 16 jarigen en ik heb net een baby. Dus ik denk dat het mijn klas wel aan zal spreken. Misschien kunnen we zo dan ook nog iets doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven