Met lentekriebels de herfst in!!
donderdag 25 oktober 2012 om 21:01
Alweer anderhalf jaar delen we niet alleen onze kinderwens, zwangerschaps-lief en leed, bevallings-ervaringen en onze jonge moeders bezigheden maar nog zo veel meer! Je zou je gaan afvragen wat we eigenlijk niet met elkaar delen!
We waren er bij toen er voor een kriebel-baby werd geklust in de cabrio, tijdens de moeilijke periode waarin thee en knor afscheid moesten nemen van hun kindjes. Tijdens menig beginnende bevalling, tijdens heel wat kraamtraantjes, avonden met baby-traantjes en gebroken nachten.
Heel wat issues zijn besproken, en zoveel lente-mamma's, zoveel meningen. Maar altijd met liefde en respect! We zijn er voor elkaar en schrijven door..... tot in het bejaardentehuis?!
In dit topic wordt er weer een lentekriebel-baby geboren!! Dan zijn we bijna compleet. Bijna, want natuurlijk zal eerst onze Thee zwanger moeten worden. Hopelijk gaat ook dat in dit topic gebeuren en komt er een lief klein kriebel kindje voor deze lieve mamma!
De vorige topics vind je hier:
lentekriebels en deze zomer zwanger worden?!
Zwanger de herfst in!
We gaan richting winter!
De tweede lente!
Het jaar rond!
Indian summer
De tabel komt...ooit.....zodra ik uitgevonden heb hoe dat werkt!
We waren er bij toen er voor een kriebel-baby werd geklust in de cabrio, tijdens de moeilijke periode waarin thee en knor afscheid moesten nemen van hun kindjes. Tijdens menig beginnende bevalling, tijdens heel wat kraamtraantjes, avonden met baby-traantjes en gebroken nachten.
Heel wat issues zijn besproken, en zoveel lente-mamma's, zoveel meningen. Maar altijd met liefde en respect! We zijn er voor elkaar en schrijven door..... tot in het bejaardentehuis?!
In dit topic wordt er weer een lentekriebel-baby geboren!! Dan zijn we bijna compleet. Bijna, want natuurlijk zal eerst onze Thee zwanger moeten worden. Hopelijk gaat ook dat in dit topic gebeuren en komt er een lief klein kriebel kindje voor deze lieve mamma!
De vorige topics vind je hier:
lentekriebels en deze zomer zwanger worden?!
Zwanger de herfst in!
We gaan richting winter!
De tweede lente!
Het jaar rond!
Indian summer
De tabel komt...ooit.....zodra ik uitgevonden heb hoe dat werkt!
donderdag 29 november 2012 om 09:29
quote:rammel schreef op 29 november 2012 @ 09:14:
Haha heb overal "hebben!" bijgezet waar ik wel interesse in heb, even afwachten of er nog meer geinteresseerden zijn. Dan kunnen we het een beetje verdelen. Voordat iedereen denkt dat mijn hebben! ook echt hebben is Waar dan Rammel? Bij Elsie's kleertjes? Ik zie het niet staan namelijk....?
Haha heb overal "hebben!" bijgezet waar ik wel interesse in heb, even afwachten of er nog meer geinteresseerden zijn. Dan kunnen we het een beetje verdelen. Voordat iedereen denkt dat mijn hebben! ook echt hebben is Waar dan Rammel? Bij Elsie's kleertjes? Ik zie het niet staan namelijk....?

donderdag 29 november 2012 om 09:40
Zo ik ben bij de huisarts geweest. Spookje is helemaal gecheckt, maar er is niks aan de hand. Oortjes, longetjes, buikje allemaal goed. Op zich ben ik daar heel blij om natuurlijk. Het zijn dus echt alleen tandjes. Ik hoop dat ze snel door zijn en hij weer in een rustigere periode komt.
Ik kijk even op Hyves en dan naar mijn werk!
Ik kijk even op Hyves en dan naar mijn werk!

donderdag 29 november 2012 om 09:43

donderdag 29 november 2012 om 09:52
Visils, wat goed! Maar jeetje zeg, dat hij zoveel last kan hebben van die tandjes dan.. heeft de arts daar nog een wondermiddel voor aangeraden?
YEEEEEEAH!!!!! ik ben de trotse eigenaar van het shirt! Woehoeeeee! Is echt supertypisch iets voor B
Ivet, ik ben geinteresseerd in ruime 68 en maat 74
YEEEEEEAH!!!!! ik ben de trotse eigenaar van het shirt! Woehoeeeee! Is echt supertypisch iets voor B
Ivet, ik ben geinteresseerd in ruime 68 en maat 74
life ain't a perfect story, write it while you live it

donderdag 29 november 2012 om 10:00
donderdag 29 november 2012 om 10:02
quote:Designed schreef op 29 november 2012 @ 09:52:
)Grappig hoe we dat zeggen he, eigenlijk is dat shirt dus typisch iets voor jou (niet voor jou om te dragen haha). Maar het is jouw smaak qua babymeisjeskleding. Ik zeg het ook hoor .
)Grappig hoe we dat zeggen he, eigenlijk is dat shirt dus typisch iets voor jou (niet voor jou om te dragen haha). Maar het is jouw smaak qua babymeisjeskleding. Ik zeg het ook hoor .
donderdag 29 november 2012 om 10:05
Jammer hoor, Els dat ik geen meid heb. Je hebt inderdaad een erg leuke smaak!
Designed, helaas geen wondermiddel. Dus ik maak spenenijsjes, koude bijtringen, Chamodent en als het te erg wordt voor de nacht een paracetamol. En Ivet, inderdaad vier tegelijk. En als ik zijn kaak goed bestudeer, zie ik nog meer witte bobbels. Arm kind!
Designed, helaas geen wondermiddel. Dus ik maak spenenijsjes, koude bijtringen, Chamodent en als het te erg wordt voor de nacht een paracetamol. En Ivet, inderdaad vier tegelijk. En als ik zijn kaak goed bestudeer, zie ik nog meer witte bobbels. Arm kind!