Mode & Beauty alle pijlers

Pincet welke?

11-10-2012 09:01 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had een super fijn pincet, die ben ik helaas kwijt..

Kennen jullie een fijn merk en een winkel waar deze voor een goede prijs te koop is?

thanks!
Probeer het eens met wat huishoudfolie. Een propje maken, pincet er tegenaan "slijpen" en hij is weer scherp.
Tweezerman vind ik wel super fijn! Heb hem nu al jaren, en nog nooit hoeven laten slijpen.

Starbucks daar en tegen mag niet eens koffie genoemd worden :D
Pincet van de action! Voor een euro ofzo , zelfde als tweezerman en super scherp!!
Etos!

Hangen bij de nagelvijlen enzo.

Heb er eentje voor brede wenkbrauwen en schuin te gebruiken. Niet met hele spitse punt maar meer plat. Ik zweer erbij, heb hem al jaren.

En het belangrijkste: ook geen brede wenkbrauwen meer
De beste die ik heb komt bij de action vandaan, kostte bijna niets
Over Tweezerman, heb er 2, de ene doet al van het begin af aan niks en pakt de haartjes niet goed en de andere is geweldig! Dus kan vriezen of dooien.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Ik vind Tweezerman ook helemaal niks. Ooit eens 1 keer gehad en gauw teruggebracht..

Heb een Vitry nu, superding (heb em al 4 jaar trouwens).
quote:Rosylla schreef op 11 oktober 2012 @ 11:08:

Ik heb ook een Tweezerman en vind hem wel superfijn.

Alleen is deze nu vrij bot geworden. Het gratis laten slijpen blijkt helemaal niet te kunnen in Nederland, dan moet je hem opsturen naar het buitenland en dat is me veel te veel gedoe.

Valt best mee hoor. Gewoon via de site een formulier invullen, printen, op enveloppe, postkantoor en weg...

Duurd wel een tijd voordat je hem terug hebt. Mijne is net onderweg terug naar NL.
quote:goudvis30 schreef op 12 oktober 2012 @ 17:58:

[...]

Valt best mee hoor. Gewoon via de site een formulier invullen, printen, op enveloppe, postkantoor en weg...

Duurd wel een tijd voordat je hem terug hebt. Mijne is net onderweg terug naar NL.Weet je nog wat de kosten van het opsturen zijn? Ben wel benieuwd of ze ook iets kunnen doen aan die ene die ik heb die het totaal niet doet.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Ik vind Tweezerman ook niets maar ik zweer bij de anastasia! Oa bij Douglas te koop. Is even een investering maar hij gaat zonder problemen al een paar jaar mee.

Wat doen (sommige van) jullie ermee dat hij bot wordt??
Tweezerman, ik heb hem al langer dan 15 jaar. Nooit hoeven slijpen overigens. Ik ontsmet hem wel regelmatig.
Tweezermannn!

Of bij de kruidvat hebben ze van essence een dubbelganger met allerlei kleurtjes en ook zo'n zelfde punt..
quote:Lizzl schreef op donderdag 11 oktober 2012 10:52 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="brennwert in "Pincet welke?"" class="messagelink">brennwert schreef op 11 oktober 2012 @ 09:23</a>:</b>

Hummm, ben ik dan de enige die slechte ervaringen heeft met de tweezerman? Eerste twee maanden top, daaarna pakte die, behalve lange dikke haren, niks meer....</div></blockquote>

Nee hoor, je bent niet de enige. Ik heb ook nog nooit ontdekt wat er nu zo geweldig aan is. Maar dat heb ik ook met Victoria's Secret en Starbucks Dat zijn van die gehypte merken en het is verbazingwekkend hoe het volk ermee wegloopt. Serieus.... in de rij staan voor koffie??? Really? Ok, ik draaf door, maar ik krijg er echt jeuk van als mensen daar zo lyrisch over doen

Anyways... ik heb ook nog steeds geen fijne pincet gevonden, dus ik lees mee "quote: brennwert schreef op 11 oktober 2012 @ 09:23 :

Maar dat heb ik ook met Victoria's Secret en Starbucks Dat zijn van die gehypte merken en het is verbazingwekkend hoe het volk ermee wegloopt. Serieus.... in de rij staan voor koffie??? Really? Ok, ik draaf door, maar ik krijg er echt jeuk van als mensen daar zo lyrisch over doen

Starbucks, ach ja. Onlangs hebben ze voor een test goedkope automatenkoffie in Starbucks-bekers overgegoten en dat mensen laten proeven. Mensen vonden het toen heerlijke koffie en zeker de extra euris waard!

Er was maar 1 persoon, een hells angels achtig type, die vond het prutkoffie.
Sorry, het quoten ging niet netjes (mobiel).
Vd kruidvat of hema. Simpel, goedkoop. Handig om de wenkbrauwen te doen
Ik heb er een van Anastasia. De eerste half jaar was ie perfect, maar nu zo bot als wat. Hij pakt de haartjes niet meer.

Ik ga de goedkope van de action proberen, mocht die bot worden koop ik gewoon een nieuwe.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven