Herfsttetters!
donderdag 29 november 2012 om 19:40
ooh Chinees, oooooooooh wil ik zoooo graag.
Ik ben aan het sparen voor een weefmachine voor op mijn boerderij. Lachen hoor dat Hayday. R heeft er nu ook een, ik wordt wel enorm geplaagd door de rest "mam is verslaafd aan een computerspelletje". Tja dat krijg je als je jaren de kinderen uitlacht om hun rare gewoontes
Wij hebben een ijsbeerfamilie in de mall:
Ik ben aan het sparen voor een weefmachine voor op mijn boerderij. Lachen hoor dat Hayday. R heeft er nu ook een, ik wordt wel enorm geplaagd door de rest "mam is verslaafd aan een computerspelletje". Tja dat krijg je als je jaren de kinderen uitlacht om hun rare gewoontes
Wij hebben een ijsbeerfamilie in de mall:
Optimist tot in de kist!
donderdag 29 november 2012 om 20:01
Tara heeft een ongeluk gehad. Ze is in de polder tegen schrikdraad aangelopenrent. Ze zat een konijn achterna en is dus in volle vaart tegen de draad aangerent. Ze gaf een hele harde piep en liep daarna mank.
Nu heeft ze dikke vette mazzel gehad. Ze was bijna haar oog kwijt. Ze is er volop met haar kop tegen aangekomen. Ze heeft een wond ongeveer een halve centimeter onder haar oog en dat loopt bijna 10 cm door.
Mank lopen doet ze gelukkig niet meer en snoepjes gaan er ook nog gewoon in. Maar ze was wel heeeel tam toen ze thuis kwam.
Wat is er met Viool?
Pilou! Eindelijk 200 postings! Nu ga je ons spammen met plaatjes? Yes please?
Fant, een echte of een virtueel weefding? Hayday is een computerspelltje denk ik?
Nu heeft ze dikke vette mazzel gehad. Ze was bijna haar oog kwijt. Ze is er volop met haar kop tegen aangekomen. Ze heeft een wond ongeveer een halve centimeter onder haar oog en dat loopt bijna 10 cm door.
Mank lopen doet ze gelukkig niet meer en snoepjes gaan er ook nog gewoon in. Maar ze was wel heeeel tam toen ze thuis kwam.
Wat is er met Viool?
Pilou! Eindelijk 200 postings! Nu ga je ons spammen met plaatjes? Yes please?
Fant, een echte of een virtueel weefding? Hayday is een computerspelltje denk ik?
donderdag 29 november 2012 om 22:43
Piloutje:
to the plaatjesplakklup! Goed gedaan.
Jee, arme Tara! Gruwel zeg, zo dicht onder haar oog. Moet je ermee naar de da? Was het een schone draad of roestig (of kan dat niet bij schrikdraad)? Geef haar maar een dikke knuffel.
Konijn zal wel in zijn pootje gelachen hebben.
Wauw Fantje, da's best gaaf die ijsberen!
Hier alles aan het inpakken en uitzoeken. Morgenochtend eerst naar de mondhygienist en daarna direct door naar de Ardennen. Familie komt weer in huis, maar die zien we niet.
Oh, nu bedenk ik natuurlijk nog 100 dingen die we niet moeten vergeten....
to the plaatjesplakklup! Goed gedaan.
Jee, arme Tara! Gruwel zeg, zo dicht onder haar oog. Moet je ermee naar de da? Was het een schone draad of roestig (of kan dat niet bij schrikdraad)? Geef haar maar een dikke knuffel.
Konijn zal wel in zijn pootje gelachen hebben.
Wauw Fantje, da's best gaaf die ijsberen!
Hier alles aan het inpakken en uitzoeken. Morgenochtend eerst naar de mondhygienist en daarna direct door naar de Ardennen. Familie komt weer in huis, maar die zien we niet.
Oh, nu bedenk ik natuurlijk nog 100 dingen die we niet moeten vergeten....
donderdag 29 november 2012 om 23:44
Ach die arme Taar, gelukkig is het niet in zijn oog gekomen. Maar 't blijft sneu zo'n zere snuit.
Gefeliciteerd Bieb, dat er nog maar veel jaartjes bij komen!
Veel plezier Splint in de Ardennen, je gaat er in ieder geval heen met een schone snuit!!
Elk jaar voor kerst worden de malls helemaal mooi aangekleed, zo gaaf. Soms levende standbeelden, altijd heel mooi gedecoreerd, elke mall heeft zijn eigen Santa village waar kindjes op de foto kunnen met Santa.
Gefeliciteerd Bieb, dat er nog maar veel jaartjes bij komen!
Veel plezier Splint in de Ardennen, je gaat er in ieder geval heen met een schone snuit!!
Elk jaar voor kerst worden de malls helemaal mooi aangekleed, zo gaaf. Soms levende standbeelden, altijd heel mooi gedecoreerd, elke mall heeft zijn eigen Santa village waar kindjes op de foto kunnen met Santa.
Optimist tot in de kist!
vrijdag 30 november 2012 om 00:04
quote:Biebeliee schreef op 29 november 2012 @ 23:42:
alles ingepakt inmiddels ?
Bijna. Alleen nog wat dingetjes die nog hangen te drogen, en morgenochtend dekbed en kussens en toilettas. Lekker om onder mijn eigen dekbedje te slapen.
Verder nog een stapeltje dvd's gehaald en chocola. Wordt leuk!
Fant, zit er dan ook in elke mall een andere kerstman?
Wij reden zaterdag achter een auto met een sint en piet erin. De mijter van sint stak door het open dak.
En vervolgens moesten we bij de kruising wachten voor een andere sint-auto. Gek hoor, dat kan toch nie?
alles ingepakt inmiddels ?
Bijna. Alleen nog wat dingetjes die nog hangen te drogen, en morgenochtend dekbed en kussens en toilettas. Lekker om onder mijn eigen dekbedje te slapen.
Verder nog een stapeltje dvd's gehaald en chocola. Wordt leuk!
Fant, zit er dan ook in elke mall een andere kerstman?
Wij reden zaterdag achter een auto met een sint en piet erin. De mijter van sint stak door het open dak.
En vervolgens moesten we bij de kruising wachten voor een andere sint-auto. Gek hoor, dat kan toch nie?