Herfsttetters!

09-10-2012 16:57 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 26! In de herfst, dus een leuk toepasselijk plaatje Veel plezier allemaal!

Hier deel 25: Tetteren in de zomer.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Slof zou volgens mij afgelopen weekend haar laptop krijgen. Tenminste, als Pantoffel hem zou meenemen. Of nee, ze moest hem dan eerst naar de laptopdokter brengen. Toch?

Tetter-TH en Tetter-Fiolle en Tetter-Its mis ik ook! Gelukkig hebben we Bor wel weer eventjes gezien.

Nu echt slapen. Nog 1 dagje werken!! Althans, als het me lukt om alles af te krijgen morgen. Meestal lukt dat niet. Maar ik heb een stiekeme uitloop naar donderdag (die ik natuurlijk liever niet gebruik).

Truste!
Ik lees mee, wel veel werk als jullie galgje gaan spelen

Onverminderd druk hier, was afgelopen zondag wel bij hetzelfde concert als tetterIts (zag ik op fb, we hebben elkaar niet gezien). Gisteravond film overgeslagen om een beetje bij te tanken maar voel me nu wel erg duf. En ik moet zo naar fysio - studiemiddag school - coaching dus ik ga onder de douche zoeken naar een beetje energie.

Plous, verjaardag overdag klinkt wel gezellig, ga ik even over nadenken of dat past in programma! Als je het viert dus. Succes met de laatste loodjes en voor jou (en Splinter) lekker dat er vakantie in het verschiet ligt.

Borrie, sterks! Hopelijk vind je met de lactatiemevrouw een goede oplossing en volgende week krijg je leuk bezoek

Bieb, Rat, Olijf, Tonks en Fantje, ik ga later op jullie reageren
Trouwens nog even voor Bor (alleen voor Bor) , ik had helemaal geen melkproductie. Twee lege uiers. Dus al heel snel op de fles overgegaan. Bij alle vier. Destijds, zei oma, had je nog geen lactatiedeskundigen. Het was gewoon de logica van "wel of geen melk genoeg". Gelukkig vier supergezonde kids. Heb me daar nooit zo druk om gemaakt trouwens maar toen had je ook die hele fles/bv discussie nog niet zo.
Optimist tot in de kist!
Maar jij hebt niet een stapel allergieën Fant, en Bor heeft dat wel. Daarom zet ze alles op alles om tóch die productie op gang te krijgen.

Sorry als ik voor je beurt antwoord Bor

Nog 2 dagen!

Vakantie voor Splinter

TH, je weet dat je af en toe ook een kruis in je agenda kan zetten he? Een dagje/avondje afspreken met je zelf enzo. Kan geen kwaad
quote:pilou schreef op 28 november 2012 @ 20:34:

Maar jij hebt niet een stapel allergieën Fant, en Bor heeft dat wel. Daarom zet ze alles op alles om tóch die productie op gang te krijgen.

Ja logisch dat ze Borbeeb zoveel mogelijk antistoffen wil geven.

Ik hoop dat er wat uitgewrongen kan worden nog.

Ik heb nu eventjes dat kruis in mn agenda...moemoemoe en ik ga onder de fleece op de ban lekker gestrekt met een dikke kat op me.

Later!!

Heerlijk Biebeltje, lekker katknuffelen op de bank.

TeeHaa

Pffff, ik ben thuis. Net een heerlijke vette kaastosti naar binnen gepropt en nu nog eventjes doorwerken. Mén, wat een dag. Alle dingen die misschien-mogelijk gaan gebeuren volgende week heb ik voorbereid. Natuurlijk is er nog van alles onduidelijk, zodat je rekening moet houden met alles. Morgen nog een paar telefoontjes plegen en dan echt klaar. Maar ik heb wel even heel nadrukkelijk de deur van kantoor op slot gedraaid daarnet.
Snap ik hoor. Ik ga ook niet zeggen dat je het op moet geven. Asjeblieft niet. Dat vind ik sowieso niet kosher. Maar ben soms wel verbaasd over dingen zoals die hele heftige discussies over bv vs flesvoeding enzo. Heb ooit eens een heel gezin eronderdoor zien gaan, moeder compleet uitgemolken (letterlijk en figuurlijk), huwelijk onder enorme stress (dit was al maaaaanden aan de gang) en de overige 2 kids hadden een hele boel narigheid thuis. Dat vind ik dan moeilijk om te zien en dan ben ik blij dat die discussie er toen (23 jaar geleden) nog niet was. That's all.

Splinter dat klinkt lekker, na een enorme drukke dag een welverdiende vette tosti! Ik heb net heel gezond mijn restje boerenkoolsalade opgegeten, met wat champignonnetjes erbij. Zou het niet gauw weer kopen of maken. Het is een beetje konijnenvoer.
Optimist tot in de kist!
Boerenkool moet je ook gewoon koken met aardappelen en eten met jus en een rookworst. Anders niet.

De moordenaars zijn gisteren verwijderd uit huis. Dochter was blij. Scheelt ook weer in de rotzooi boven. Alles zat onder het zaagsel.

Splinter, fijn dat je naar de verjaardag 'mag'. Nu nog een bericht of de verjaardag ook daadwerkelijke doorgaat.

Vandaag ontkom ik er niet aan. Deze dag wil ik niet meemaken. Ik moet vandaag écht met het nieuwe systeem gaan werken. Waar ik dus zó géén zin in heb he. Ik snap er de ballen van, het is zéker niet gemakkellijker geworden. Er zitten nog ontelbare kinderziektes in wat het werken ook niet echt makkelijker maakt.

Eerst nog maar eens roken. (ik weet het, uitstelgedrag)
Snertverderre...sta in de rij op de site van ticketmaster.

RobbieWilliams komt volgend jaar naar Nederland maar ik geloof dat meer mensen heen willen.

Ik las net op fb dat iemand wel kaartjes heeft. En ze gaat ook nog proberen om kaartjes voor de rest van de concerten in Europa te krijgen. Je zal maar fan zijn. Maar ik hoop dat het je lukt!

En God straft onmiddelijk he voor mijn uitstelgedrag.... Ben ik eindelijk begonnen, deel 1 is gelukt. En bij deel 2 van de aanvraag loopt het systeem vast en is het door ict uit de lucht gehaald...

Wil ik eindelijk wat doen kan het niet
Wij hebben ook 6 kaarten.

Zus wil graag zitten en gaat nu proberen die met creditcard te betalen...als dat niet lukt heb ik nog 3 minuten om 6 veldkaarten af te rekenen..
Succes!

Oh zie nu de tijd.... is het gelukt?
Zitplaatsen gelukt

(ik wilde wel graag veld maar dit zijn wel hele goede zitplaatsten. mag ook wel voor ¤95 pp)
Gefeliciteerd! Goed hoor, en leuk ook! De dochter van vriendin heeft kaarten voor alle concerten... Dat zal wat kosten zeg.... Al die kaartjes, de reis er naar toe en terug, verblijf in die landen. Duuuuuur geintje.

Hier doet het systeem het nog steeds niet. Ik ga zo maar naar huis denk ik.
Dochter van je vriendin niet helemaal lekker?

Ik heb nog niet één concert van Robbie gemist in Nederland maar om hetzelfde concert/tour meerdere keren te gaan zien voor heel veel geld en heel veel vrije dagen komt me ietwat manisch voor
Leuk Bieb! Als het niet in de Arena was, had ik denk ook wel kaartjes willen kopen.
Wat vind jij mis aan de Arena dan? (we hebben nog één kaart over )
Ik vind de Arena een enorme galmbak, ik ben er naar U2 geweest en wat een baggergeluid, kon geen hol verstaan van wat Bono zei (hij bleek achteraf een eerbetoon aan Theo van Gogh te hebben gedaan en dat had ik dus volkomen gemist).
haha..eerbetoon

Met praten weet ik het eigenlijk niet zo maar ik heb Robbie daar al eerder gezien en vorig jaar Take That en de Toppers en qua muziek geen klachten.

Misschien maakt het verschil waar je zit?
Ik ga even een heerlijke wrap maken met zure room,mais,avocado en gerapste kaas en dan een bakkie doen bij lichtelijk overspannen vriendin.
hmmm nog 1 kaartje over.... Ik wil best in die galmbak staan hoor bij robbie w... *hint*

Ben onderweg naar huis!
Helaas Rat,alle 6 de kaarten zijn inmiddels verkocht.
Zo.

Ik.

Heb.

Vakantie.

Telefoon uit, werkpjoeter uit, nu mijn hoofd nog uit. En eerst op de bank met thee en bastognekoekjes.

Gaaf Bieb, Robbie W! Pech voor Ratteke. Maar jij had wel een lekkere vrije middag toch?

Dat filmpje op fb, how to stop a nightmare, ik blijf er naar kijken. Zoooooooo ontzettend schattig. Krijg er bijna tranen van in mijn ogen.
Nog 1 dag!

En ik weet ook wat meer over mijn nieuwe functie
Plou!

Nog maar 1 keertje zo vroeg opstaan en vroeg slapen.

Oh, die ziet er niet goed uit. Elders kijken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven